پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۳، ۱۰:۲۱ ب.ظ

۰

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، محمد حسن قدیری ابیانه ظهر امروز در تجمع اعتراض آمیز دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد در محکومیت اقدام چپل هیل اظهار داشت: جنایت مهمترین رکن سیاست و پایه حکومت آمریکا برمردم کشور خود و سایر مردم جهان است.

سفیر سابق ایران در مکزیک بیان کرد: دروغ و تحریف همواره در عرصه سیاست آمریکا نقش بسیار بارزی را ایفا می‌کند و از سایر کشورهایی که این سیاست‌ها را دنبال می‌کنند، نیز حمایت می‌کند.

قدیری ابیانه عنوان کرد: امام (ره) ما به این کشور لقب شیطان بزرگ دادند و امروز که شاهد این قبیل اقدامات از سوی این کشور هستیم فرمایش امام راحل برای ما بیش از پیش اثبات می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: بیداری اسلامی در تمامی نقاط جهان و منطقه قابل مشاهده است و تمامی این مسائل بیانگر این بوده که امروز قدرت آمریکا در دنیا رو به افول رفته است.

قدیری ابیانه "چپل هیل" را نمادی از نگرانی روز افزون آمریکا نسبت به گسترش اسلام عنوان کرد و گفت: برای آنها مسلم شده ‌است که امروز اسلام دایره جغرافیایی خود را تنها در کشورهای اسلامی تعریف نکرده ‌و فراتر از آن عمل می‌کند. آن‌ها نسبت به این مسئله حساس و نگران هستند.

کارشناس مسائل سیاسی گفت: دلیل بارز این مسئله و نگرانی آمریکا نیز این است که امروز اسلام در قلب کشورهای غربی حاضر شده ‌و همین مسئله آنان را به وحشت انداخته است.

قدیری ابیانه تاکید کرد: امروز لیبرالیسم و ایدئولوژی و گفتمان لیبرالیستی به بن بست و چالش کشیده شده است و آن‌ها نگران این مسئله هستند که مبادا اسلام این خلاء را پر کند.

وی افزود: "چپل هیل" از سوی دیگر بیانگر گسترش موج نژاد‌پرستی علیه مسلمانان است؛ امروز شاهد هستیم که غربی‌ها به اسلام اسلام هراسی دست به کشتار مسلمانان می‌زنند.

قدیری ابیانه با اشاره به اینکه اعمال خشونت علیه مسلمانان تنها مختص به آمریکا نیست گفت: تنها راه مقابله با این مسئله اثبات حقانیت قرآن و اسلام است و باید در این مسیر قدم برداریم و دانشجویان می‌توانند در این مسائل نقش بارزی را ایفا کنند.

۹۳/۱۲/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">