پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

سه شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۳، ۰۱:۳۶ ق.ظ

۰

احزاب سیاسی در ایران از مذاکرات هسته‌ای برای انتخابات بهره برداری نکنندقدیری‌ابیانه یک کارشناس علوم دفاعی استراتژیک در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: ترک میز مذاکره به لحاظ تبلیغاتی یک امتیاز منفی محسوب می‌شود و همه جناح‌ها در کشور با استفاده از تمامی امکانات تبلیغی باید از ترک میز مذاکره توسط آمریکا بهترین بهره‌برداری را در سطح جهان به عمل آورد.

"محمدحسن قدیری‌ابیانه" در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، در واکنش به اظهارات وزیر خارجه آمریکا مبنی بر این که اگر ایران تصمیمات سازنده‌ای برای اثبات صلح‌آمیز بودن برنامه هسته‌ای خود اتخاذ نکند، امریکا از میز مذاکرات خارج خواهد شد، اظهار داشت: اگر آمریکا حاضر نیست به حقوق هسته‌ای ایران تمکین کند،‌ همان بهتر که این آمریکا باشد که میز مذاکره را ترک می‌کند.

وی ادامه داد: در صورت ترک میز مذاکره از سوی آمریکا، آنها باید هزینه‌های تبلیغاتی در این زمینه را پرداخت کنند و ایران نباید به هیچ وجه از حقوق هسته‌ای خود کوتاه بیاید.

این کارشناس علوم دفاعی استراتژیک تصریح کرد: ترک میز مذاکره به لحاظ تبلیغاتی یک پوئن منفی محسوب می‌شود و همه جناح‌ها در کشور با استفاده از تمامی امکانات تبلیغی باید از ترک میز مذاکره توسط آمریکا بهترین بهره‌برداری را در سطح جهان به عمل آورند.

قدیری‌ابیانه تصریح کرد: مبنای حرکت جناح‌های سیاسی در کشور نباید بر مقصر جلوه دادن طرف های ایرانی باشد چرا که در این صورت این امر خیانت به کشور و خدمت به دشمن و همچنین تشدید تهدیدها و تحریم‌ها خواهد بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی جناح‌ها در ایران ممکن است بخواهند برای بهره‌برداری حزبی در انتخابات از مذاکرات هسته‌ای استفاده ببرند که به طور جدی باید از این کار صرف نظر کنند.

۹۳/۱۲/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">