پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

سه شنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۳، ۰۹:۵۳ ب.ظ

۰

قدیری‌ابیانه در گفت‌وگو با فارس عنوان کرد: برای ناامیدی دشمن و تقویت قدرت چانه‌زنی هیأت مذاکره‌ کننده و پیشرفت کشور لازم است اقتصاد مقاومتی اجرایی شود و کوتاهی در این زمینه دشمن را بر ادامه خواسته‌های ناحق خود مصر می‌کند.

محمدحسن قدیری ابیانه کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، در ارزیابی از  چهار روز مذاکرات هسته‌ای در ژنو و بحث‌های مطرح شده در خصوص توافق 10 ساله بین ایران و شش کشور گفت: بحث 10 سال گمانه‌زنی رسانه‌های غربی است و چیزی از طریق منابع رسمی ایران عنوان نشده است.

وی تأکید کرد: تیم ایرانی باید مراقبت کند تا حق پیشرفت کشورمان محفوظ باقی بماند تا ایران بتواند از تمام حقوق هسته‌ایش استفاده کند.

قدیری‌ابیانه افزود: غرب تلاش می‌کند که ایران را از حقوق هسته‌ای خودش باز بدارد، ولی کارگزاران نظام ایران اسلامی باید تلاش کنند حقوق ملت حفظ شود.

این کارشناس خاطرنشان کرد: مواضعی که مقام معظم رهبری درباره مذاکرات هسته‌ای اتخاذ کرده‌اند کمک‌ کننده به هیأت مذاکره‌ کننده ایرانی و همچنین عقب‌نشینی غرب از مواضع ناعادلانه خود است، اما غربی‌ها کماکان می‌کوشند نظرات خود را به دیگران تحمیل کنند.

وی اظهار داشت: دشمن تلاش خواهد کرد تا از ضعف‌های کشورمان استفاده کند و یکی از ضعف‌های مهم وجود این فرهنگ در افکار عمومی کشورمان است که جنس خارجی را به جنس داخلی ترجیح می‌دهند.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: مقام معظم رهبری در این رابطه تذکراتی را فرمود‌ه‌اند که فرهنگ ترویج مصرف کالای خارجی به جای کالای ایرانی می‌تواند کشور را از پا بیندازد و دشمن هم به این مسئله کاملا واقف است.

قدیری‌ابیانه گفت:‌برای ناامیدی دشمن و تقویت قدرت چانه‌زنی هیأت مذاکره‌ کننده ایرانی و همچنین تحقق پیشرفت کشورمان لازم است اقتصاد مقاومتی اجرایی شود و بدانیم کوتاهی در این زمینه دشمن را به ادامه خواسته‌های ناحق خود مصر می‌سازد.

این کارشناس همچنین افزود: حضور علی‌اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی به عنوان فردی متخصص در مسائل هسته‌ای و پیوستن او به این دور از مذاکرات امری مثبت است، ولی ای کاش این اتفاق زودتر رخ می‌داد.

وی اختلاف ایران با آمریکا را عمدتا بر سر مسائل سیاسی دانست تا بحث فنی و گفت: لذا فشارهای آنان بر تهران فقط بهانه گیری‌است.

قدیری‌ابیانه خاطرنشان کرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران به‌ خوبی می‌دانند که کشورمان به دنبال سلاح هسته‌ای نیست.

وی گفت: اطلاعاتی در غرب منتشر شده است که آمریکا و رژیم صهیونیستی مطمئن هستند که ایران تلاشی برای ساخت سلاح هسته‌ای نداشته، ولی آنها کوشیده‌اند با جعل سند، اطلاعات، اخبار و تأثیرگذاری بر آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اهداف خود را پیاده‌سازی کنند که البته انتشار این خبر برای غرب رسوایی به بار آورده است.

این کارشناس افزود: آمریکا با نفوذ بر آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و مدیرکل آن توانسته آنان را به عنوان عاملان سیا و موساد به کار بگیرد.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931205000774#sthash.ZAqgPeJd.dpuf

۹۳/۱۲/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">