پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۳، ۰۵:۱۳ ب.ظ

۰

قدیری ابیانه

قدیری ابیانه گفت: فتنه و برخی فتنه‌گران که در خارج از کشور به دنبال ترغیب دشمنان به تحریم‌های بیشتر علیه ایران بودند و به ملت خیانت کردند مقصران تحریم‌ها هستند. زیرا آنها با ایجاد فتنه دشمنان را بر ایجاد تفرقه در کشور امیدوار کردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، محمد حسن قدیر ابیانه در جلسه شورای همگرایی اصولگرایان با اصحابه رسانه‌ طی سخنانی اظهار داشت: در سال آینده انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود، لذا ضرورت وحدت اصولگرایان در این زمینه احساس می‌شود و امیدواریم با وحدت اصولگرایان و حضور کسانی که به اصول انقلاب اسلامی علاقه دارند انتخابات باشکوهی برگزار کنیم. 

وی گفت: امیدواریم در انتخابات آینده شاهد رقابت سازنده بین جناح‌های مختلف حاضر در کشور داشته باشیم. لذا با برگزاری جلساتی برای همگرایی اصولگرایان بین افراد و اشخاص مختلف اصولگرا و حتی افراد مستقل اصولگرا این نشست با اصحاب رسانه پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به اظهارات اخیر هیلاری کلینتون وزیر سابق امور خارجه آمریکا در کتاب خاطراتش گفت: کلینتون اعلام کرده که ما میلیون‌ها دلار صرف تعلیم 5 هزار ایرانی کرده‌ایم که به نظر می‌رسد این افراد از هم اکنون به منظور تخریب اصولگرایان و تقویت کسانی که با نظام و انقلاب زاویه دارند وارد کار شده‌اند. 

قدیری ابیانه با اشاره به نقش رسانه‌های بیگانه در ارتباط با تخریب اصولگرایان گفت: این رسانه‌ها تخریب اصولگرایان را هماهنگ با تخریب دستاوردهای انقلاب اسلامی و زیر سوال بردن نظام اسلامی به منظور ناکارآمدی جلوه دادن آن دنبال می‌کنند که با رصد این رسانه‌ها این رویکرد را می‌توان به وضوح دید. 

وی با اشاره به ضرورت مقابله با اینگونه توطئه‌های دشمنان ادامه داد: فائزه هاشمی نیز اخیرا در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌های خارجی ادعا کرده است که اگر مذاکرات ایران با 1+5 به نتیجه نرسد این مسئله تقصیر افراط‌گرایان داخلی است و این در حالی است که اگر مذاکرات به نتیجه نرسید مقصر آمریکاست و ایران تمام تلاش خود را در این مسیر انجام داده است. لذا ما اصولگرایان و رسانه‌ها در این زمینه باید دقت و توجه کافی داشته باشیم و جامعه و افکار عمومی را نسبت به اینگونه اظهارات آگاه کنیم.

این کارشناس سیاسی گفت: کسانی که این مسئله را مطرح می‌کنند که به نتیجه نرسیدن مذاکرات 5+1 در ایران به دلیل دیدگا‌های جناح‌های کشور است در زمین آمریکا بازی می‌کنند و ما معتقدیم در صورت به نتیجه نرسیدن مذاکرات این مسئله گویای زیاده‌خواهی آمریکا و تمکین نکردن آنها به حقوق بین‌المللی است؛ در این شرایط رسانه‌ها و ما اصولگرایان باید آگاهی‌های لازم را به مردم منتقل کنیم و وظیفه رسانه‌های اصولگرا در این خصوص بسیار بیشتر است. 

وی افزود: خیلی تلاش می‌کنند اصولگرایان را مقصر تحریم‌های ایران جلوه دهند در حالی که فتنه و برخی از فتنه‌گران که در خارج از کشور به دنبال ترغیب دشمنان به تحریم‌های بیشتر علیه ایران بودند و به ملت خیانت کردند مقصران تحریم‌ها هستند. زیرا آنها با ایجاد فتنه دشمنان را بر ایجاد تفرقه در کشور امیدوار کردند. 

وی گفت: اگر در فتنه 88 اصلاح‌طلبان همانگونه که اصولگرایان در سال 76 به آرای مردم تمکین کردند به رای مردم تمکین می‌کردند شاهد عقب‌نشینی دشمن بودیم ولی دیدیم با بروز فتنه دشمن با امیدواری بیشتر تحریم‌ها را نیز بیشتر کرد. 

قدیری ابیانه در پایان اقتصاد مقاومتی را راه مقابله با تحریم‌ها خواند و گفت: اگر اقتصاد کشور را  مبتنی بر اقتصاد مقاومتی قرار دهیم دشمنان دیگر با راهکار تحریم راه به جایی نخواهند برد. 

۹۳/۱۲/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">