پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۳، ۱۲:۵۵ ب.ظ

۰

اعلام حماس به عنوان سازمان تروریستی صرفا ماموریتی از سوی رژیم صهیونیستی استیک کارشناس سیاست خارجی صدور رای دادگاه مصری مبنی بر تروریست خواندن حماس را در راستای منافع رژیم صهیونیستی گفت: بی‌جهت نیست که صهیونیست‌ها پیروزی در کودتا نعمتی برای صهیونیست‌ها عنوان کرد.

"محمدحسن قدیری‌ابیانه" در گفتگو با خبرنگارسیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، با بیان این که سردمداران جدید مصر در یک کودتای ضد مردمی بر اریکه قدرت نشسته‌اند گفت: وحشت حاصل از پیروزی مبارزین مسلمان که منجر به روی کار آمدن مرسی شد باعث شده آن‌ها برای سرکوب هر گونه خیزش مجدد دست یه هر جنایتی بزنند.

این کارشناس سیاست خارجی تاکید کرد: السیسی از سوی آمریکا صهیونیست‌ها و انگلیس ماموریت دارد، تا با حمایت عربستان این خیزش‌ها را سرکوب کند چون اصولا نه تنها با آزادی مصری‌ها مخالفند بلکه با هر گونه آزادی خواهی در جهان اسلام مخالفند.

قدیری ابیانه اظهار داشت: بی‌جهت نیست که صهیونیست‌ها پیروزی السیسی را در کودتا نعمتی بزرگ برای صهیونیست‌ها می‌دانند.

وی اعلام حماس به عنوان سازمان تروریستی را صرفا ماموریتی از سوی رژیم صهیونیستی برشمرد و گفت: این در حالی است که حماس برای آزادی سرزمین فلسطین مبارزه می‌کند و دادگاه‌های مصر به این رفتار خود کماکان ادامه خواهند داد و حاضرند در خدمت به اسرائیل به جهان اسلام خیانت کنند.

قدیری‌ابیانه بیان داشت: اقدامات گسترده دیگری از سوی مصری‌ها علیه فلسطینی‌ها صورت گرفته و در حقیقت مردم فلسطین را در محاصره کامل قرار داده است.

وی افزود: البته وضعیت این گونه باقی نخواهد ماند و مردمی که برای سرنگونی مبارک قیام کردند، به مبارزات ادامه می‌دهند و این بار از تکرار اشتباهات گذشته درس می‌گیرند و کار عناصر پلید رژیم را یک سره خواهند کرد.

این کارشناس مسائل سیاست خارجی با بیان این که السیسی در حال حاضر اقتدار مبارک در قبل از انقلاب مصر را ندارد تاکید کرد: در آینده اوضاع به سمتی پیش خواهد رفت که پایه‌های حکومت السیسی سست می‌شود هر چند که برای حکومت خود به هر جنایتی دست می‌زنند

۹۳/۱۲/۱۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">