پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۳، ۰۶:۵۸ ب.ظ

۰

محمدحسن قدیری ابیانه خبرگزاری رسا ـ کارشناس مسائل استراتژیک گفت: هیچ کدام از این نکاتی که تیم مذاکره کننده و دولت رعایت کردند مثمر ثمر نشد؛ بلکه تحریم‌ها تشدید شد و این‌که همه این مسأله را فهمیدند یک دستاورد بزرگ است.

 محمدحسن قدیری ابیانه کارشناس مسائل استراتژیک در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، در تحلیل خود درباره مذاکرات هسته ای و عملکرد دکتر ظریف گفت: رفتار سیاسی دکتر ظریف نشان داد که ایشان فرد کارکشته ای است و البته نباید افتخار قدم زدن را به وزیر امور خارجه آمریکا می‌داد.

 وی در ادامه با بیان این‌که اگر آمریکا به نماینده جمهوری اسلامی در سازمان ملل روادید ارائه نکرد چیزی از عزت ما کم نشد، ابراز داشت: وقتی صدام به کشور ما حمله کرد و مردم بی دفاع ما را کشت چیزی از عزت ما کم نشد.

 قدیری ابیانه با تأکید بر این‌که نرمش قهرمانانه به دلیل نوع تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری تبدیل به یک ضرورت شد، اظهار داشت: تا قبل از انتخابات افرادی که هیچ‌گونه وجهه سیاسی نداشتند دم از مذاکره با آمریکا می‌زدند و ادعا می‌کردند مشکلات کشور با مذاکره حل خواهد شد.

 وی ادامه داد: ولی وقتی به انتخابات رسیدیم برخی کاندیداها که اصولگرا هم بودند دم از ارتباط و مذاکره با آمریکا زدند و سبب گسترش این توهم در میان جامعه شدند که شاید مذاکره با آمریکا راهگشای مشکلات کشور باشد.

 

کارشناس مسائل استراتژیک با بیان این‌که اگر مردم دچار این توهم باشند و دشمن هم تحریم‌ها را تشدید کند و شرایط زندگی کردن سخت شود مقاومت مردم کم خواهد شد، تصریح کرد: نرمش قهرمانانه برای رفع این شبهه از سوی رهبر معظم انقلاب مطرح شد.

 

وی با بیان اشاره به این‌که دولت با لبخند و ادب و پایبند بودن به تعهد، به مذاکره رفت، اظهار داشت: هیچ کدام از این نکاتی که تیم مذاکره کننده و دولت رعایت کردند مثمر ثمر نشد؛ بلکه تحریم‌ها تشدید هم شد و این‌که همه این مسأله را فهمیدند یک دستاورد بزرگ است.

 

قدیری ابیانه در پایان با تأکید بر این‌که ما قبل از تحریم‌ها هم با کمبود بودجه و بسیاری از مشکلات رو به رو بودیم، خاطرنشان کرد: مشکل ما این است که اقتصاد ما نفتی است و وابسته به کار نیست.

۹۳/۱۲/۱۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">