پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

سه شنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۳، ۰۳:۱۷ ق.ظ

۰

با سلام رهنما هستم بسمه تعالی پرواز انقلاب در یمن به زمین نشست دربررسی مواضع کشورهای منطقه در مواجه با بیداری اسلامی به وضوح می توان مخالفت گسترده کشورهایی قطر و عربستان ،ارد ن و کویت و مواضع متناقض ترکیه را مشاهده کرد که این مواضع خصمانه در مواجه با موج مردم خواهی با حمایت از گروه های مسلح که هدف اصلی این گروه ها انحراف موج بیداری اسلامی و توجیه هرگونه اقدام نظامی با امواج بیداری اسلامی به بهانه مبارزه با تروریسم جعلی خود ساخته از جمله در کشورهای لیبی و مصر و در حال حاضر مبارزه با موج انقلابی یمن که پشتوانه مردمی چشمگیر مردمی دارد نمایان تر می شود.و موید این دیدگاه دیدارهای یک ماه اخیر سران کشورهای ذکر شده با پادشاه عربستان که با تحولات گسترده یمن که مبنای دموکراسی دارد مشروعیت حکومت خود را در خطر می بیند ،است.اما در این میان این دیدارها، فرود هواپیمای جمهموری اسلامیایران بعد از مدتها که شامل اقلام امدادی برای مردم یمن بود باعث شدطراحان پشت پرده گروه داعش و حامیان اخلاف افکنی در کشور های سوریه ،عراق و اینک یمن فارغ از هرگونه محافظه کاری و حفظ ژست دروغین مردم خواهی آشکارا با حضور خود در کشور سعودی بدنبال راهکاری جهت توقف روند بیداری اسلامی حقیقی مردم منطقه با روشی جدید شود؛ چراکه مردم یمن و بحرین با تاسی از انقلاب مسالمت آمیز ایران اسلامی درگیر سناریوی درگیری مسلحانه نشد.اما بنظر می رسد کشورهای مرتجع منطقه برای حفظ هویت و حاکمیت خود در جهت مبارزه با موج بیداری اسلامی حاضرند هر روشی را اجرا کنند حتی در اگرعالم سیاست نتوانند یکدیگر را تحمل کنند در قبال نابودی روند بیداری اسلامی مردم منطقه که الگو از انقلاب اسلامی ایران گرفته اند با هم متحد ودر یک سنگر که پشتیبانی آن با اسرائیل و استکبار جهانی است حضور فعالی داشته باشند. از این رو مردم انقلابی یمن که خواهان حفظ کرامت و عزت نفس خود هستند می بایست خود را در مقابله باهجمه گسترده مخالفین منطقه ای خود آماده کنند و همچون ملت مسلمان ایران با تکیه بر تعالیم اسلام و ارزشهای انسانی که برگرفته از شعار هیهات منا الذله است. در جهت پیروزی نهایی گام بردارند و مهمترین راهکار حفظ وحدت ملی و یکپارچگی داخلی است همانگونه که این وحدت شاه کلید اصلی پیروزی نهایی در انقلاب اسلامی ایران بود.تهدید و شکایت به جای پاسخ منطقی و مستدل

اما مسئولین جدید این دانشگاه که از داعیه داران شعار تحمل منتقد و دانستن حق مردم بوده اند پس از اخراج عجیب اساتید به جای پاسخ منطقی

این فتنه گران از اینجانب (قدیری ابیانه) نیز به دادستان شکایت کرده اند! چه خوب کردند شکایت کردند. وعده ما در دستگاه قضایی.

تا اخراج فتنه گران نا محرمی که با اخراج اساتید اصولگرا در صدد سلطه بر دانشگاه کاشان و سوء استفاده از آن در انتخابات هستند.

کاشان حامی: با توجه به رسالت این پایگاه خبری که پل ارتباطی بین مردم و مسئولین بوده است و همواره سعی نموده در کنار اطلاع رسانی از اقدامات و عملکرد مسئولین ، گاهی دغدغه ها و پیشنهادات مردم را نیز به مسئولین و مدیران شهری انعکاس دهد.

مدتی قبل در یکی از مراکز دانشگاهی در اقدامی ناشیانه و شاید بتوان به جد گفت بی سابقه چند نفر از اساتید با صبغه مذهبی را گلچین و از این دستگاه دولتی اخراج کردند.

این اساتید پس از نا امید شدن از مسئولین دانشگاه دست به دامان رسانه ها شدند تا حرف دل آنها را به گوش مسئولان کلان شهر و کشور برسانند و از آنها مدد خواستند.

پس از تظلم خواهی این اساتید و بعد از تذکر و عتاب حضرت آیت الله نمازی و دانشجویان مبنی بر خاتمه دادن به تسویه حساب های سیاسی در این دستگاه دولتی، سایت کاشان حامی نیز در کنار رسانه های متعدد دیگر کشور از جمله خبرگزاری های مهر، فارس، دانا، دانشجویان، صاحب ، پرتال خبری کاشان و … اقدام به پوشش خبری اخراج اساتید دانشگاه  نمود و تنها سایتی بود که نامی از دانشگاه و مسئولین مربوطه نبرده است.

اما مسئولین جدید این دانشگاه که از داعیه داران شعار تحمل منتقد و دانستن حق مردم  بوده اند پس از اخراج اساتید؛ به جای پاسخ منطقی و مستدل به رسانه ها و در جواب مستندات ارائه شده توسط اساتید مورد نظر، با نامه نگاری های متعدد به مسئولین اجرایی و قضایی شهر، به شدت در صدد بستن این پایگاه خبری و تهدید اعضای آن برآمده اند.

گفتنی است این سایت به خاطر رعایت اصول اخلاقی و حرفه ای تاکنون هیچگونه نامی از دانشگاه مربوطه و مسئولین مذکور نبرده است .

ملاحظات: این فتنه گران از اینجانب (قدیری ابیانه) نیز به دادستان شکایت کرده اند! چه خوب کردند شکایت کردند. وعده ما در دستگاه قضایی.

تا اخراج فتنه گران نا محرمی که با اخراج اساتید اصولگرا در صدد سلطه بر دانشگاه کاشان و سوء استفاده از آ« در انتخابات هستند.

۹۳/۱۲/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">