پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

شنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۴، ۰۵:۰۴ ب.ظ

۰

رسیدن به اقتصاد مقاومتی با اصلاح سبک زندگی

شنبه, ۱ فروردين ۱۳۹۴، ۰۵:۰۴ ب.ظ
وصول اقتصاد مقاومتی در سایه عزم واراده ملییک کارشناس مسائل سیاسی گفت: مقاومت اقتصاد یا همان اقتصاد مقاومتی یک عزم ملی است و تک تک آحاد ملت ایران برای رسیدن به این مهم باید احساس مسئولیت کرده و سبک زندگی خود را اصلاح کنند.

"محمدحسن قدیری ابیانه "در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه جلوگیری از خسارات ناشی از نوسانات کاهش قیمت نفت تنها با کم کردن نقش درآمدهای نفتی در اقتصاد داخلی ممکن خواهد بود، اظهارداشت: باید برنامه‌ریزی‌ها در کشور به سمتی پیش رود که سیاست‌های ناشی از کاهش قیمت نفت کمترین تاثیر را بر معیشت مردم داشته باشد و این مهم صورت نخواهد گرفت مگر با صرف فعل ما می‌توانیم و اهتمام مسئولان برای تبدیل تهدید‌ها به فرصت‌.
این کارشناس مسائل سیاسی اضافه کرد: تکیه نکردن به نفت به معنی عدم استفاده از نفت نیست، بلکه به  آن معنی است که اقتصاد کشور متکی به کار و تلاش و تولید باشد و نفت تنها یاری کننده پیشرفت کشور باشد نه پایه اساسی پیشرفت.
 
وی با تاکید بر اینکه نفت ایران چیزی نیست که دنیا اعلام کند که نسبت به آن بی‌نیاز است، اظهارداشت: ایران کشور گسترده‌ای است که وسعت آن از مجموع وسعت کشورهای انگلیس، فرانسه، ایتالیا،‌ آلمان و اسپانیا نیز بیشتر است، ما می‌توانیم این ادعا را داشته باشیم که دنیا به نفت و گاز ایران نیازمند است.
قدیری ابیانه در پایان خاطر نشان کرد: مقاومت اقتصاد یا همان اقتصاد مقاومتی یک عزم ملی است و تک تک آحاد ملت ایران برای رسیدن به این مهم باید احساس مسئولیت کرده و سبک زندگی خود را اصلاح کنند. 
۹۴/۰۱/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">