پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

جمعه, ۷ فروردين ۱۳۹۴، ۰۳:۲۷ ق.ظ

۰

عضو شورای بین‌الملل پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی , سفیر سابق ایران در مکزیک گفت : عربستان به نیابت از آمریکا و اسرائیل و ارتجاع یمن برای نقض حاکمیت مردم و سلطه ی خود واستکبار در یمن حمله را آغاز کردند.

محمد حسن قدیری ابیانه در واکنش به حمله رژیم عربستان به یمن در گفت و گو با خبرنگار ” دانشجو آزاد ” عنوان کرد : عربستان به نیابت از آمریکا و اسرائیل و ارتجاع یمن برای نقض حاکمیت مردم و سلطه ی خود واستکبار در یمن حمله را آغاز کردند.

قدیری ابیانه  افزود: انقلاب یمن به پیروزی های بزرگی دست یافت و توانست رژیم دست نشانده و مزدور را سرنگون کند این پیروزی بدون حمایت گسترده ی مردم ممکن نبود.

وی تصریح کرد: عربستان به همان دلیلی جنگ را با یمن آغاز کرد که صدام جنگ را با ایران شروع کرد یعنی به نیابت از استکبار برعلیه یک انقلاب عظیم و مردمی. در این حملات، ده کشور مستقیما درگیر شده اند و علاوه بر ارتجاع عرب این حمله یک ننگ تاریخی برای پاکستان و ترکیه محسوب می گردد.

مدیر تأسیس انجمن نخبگان جهان اسلام گفت : مردم یمن می توانند از کشور و انقلاب خود دفاع کنند هر چند در این راه مصائبی را در پیش داشته باشند. قطعا این حرکت تجاوز به یمن با پاسخ کوبنده ی یمنی ها مواجه خواهد شد و رژیم های مرتجع پیش از گذشته متزلزل خواهد گردید. باید به هر نحو ممکن دشمنان را از این اقدامات پشیمان نمود و مردم یمن را یاری رساند.

دکتر قدیری ابیانه در پاسخ به سوال خبرنگار دانشجو آزاد مبنی بر حمایت شورای امنیت سازمان ملل از رژیم سعودی بیان کرد: هیچ محکومیتی از طرف سازمان ملل نسبت به این تجاوز صورت نخواهد گرفت چرا که اعضای ۵ قدرت دارای حق وتو می باشند و آمریکا ، انگلیس و فرانسه از این تجاوز حمایت خواهند کرد و این مساله نشان دهنده ی حاکم بودن قانون جنگل بر سازمان ملل است چرا که هر کس قدرت دارد می تواند هر جنایتی مرتکب شود و امکان محکومیتش در شورای امنیت وجود ندارد. لذا در شورای امنیت سازمان ملل هیچ راهی برای محکومیت این تجاوز ندارد

عضو شورای بین‌الملل پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی ادامه داد : جبهه ی مقاومت درهر کجا که هست باید مسیر خودش را با شدت ادامه دهد و به دشمن ضربات سهمگین و اساسی بزند. سرکوب داعش در عراق، تقویت حزب الله و حماس علیه رژیم صهیونیستی تقویت مبارزات درون فلسطین اشغالی از یک طرف موجب تضعیف اسرائیل و آمریکا و حامیان اصلی تجاوز به یمن خواهد شد .

وی در ادامه تصریح کرد : طبیعتا کشورهای متجاوز باید توسط مردم خودشان تحت فشار قرار بگیرند مثلا مردم پاکستان باید علیه مشارکت پاکستان در این تجاوز دست به اقدامات گسترده و تظاهرات بزنند در ترکیه و سایر کشورها هم به همین صورت .

سفیر سابق ایران در مکزیک گفت :  سودان که خودش در معرض تهاجمات کشور های دیگر بوده نباید در این تجاوز مشارکت می کرد ولی ظاهرا دلار های سعودی اثر خودش را در مشارکت در این کشورها گذاشته و حتی السیسی  رءیس جمهور مصر هم برای پاسخ به زحمات دولت سعودی و دلارهایی که برای روی کار آمدن وی خرج شده است عنوان کرده است که در همه زمینه ای در این جنگ نابرابر حضور خواهد یافت .

وی در پایان افزود : طبیعتا شیعیان در عربستان از وضع موجود بسیار ناراضی هستند و حاکم جدید عربستان با افزایش حقوق ها سعی کرده که پایه های حکومت خود را تثبیت کند اما این نوع حرکات نمی تواند به تثبیت حکام جدید عربستان منتهی شود و قطعا متجاوز مطابق با وعده های الهی از این تجاوز زیان خواهند کرد.

۹۴/۰۱/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">