پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

شنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۴، ۱۰:۰۴ ق.ظ

۰

اینک جدا از اینکه آیا توافقنامه (یا بیانیه امضاء شده با ۵+۱) جای جشن دارد یا عزا، باید فرصت توجه جهانیِ به این موضوع را غنیمت شمرد و موضوع ضرورت خلع سلاح رژیم صهیونیستی و الزام امضاء معاهده ان پی تی توسط این رژیم و نیز خاورمیانه فارغ از سلاح هسته‌ای را در سطح جهانی مطرح کرد.

در بیانیه امضاء شده بین هیات ایرانی و ۵+۱ بر پذیرش پروتکل الحاقی در مراحل بعدی در چارچوب اختیارات رئیس جمهور و مجلس شورای اسلامی تأکید شده است.

این بند توپ را در زمین ایران می‌اندازد و غرب رفع تحریم‌ها را به تصویب این پروتکل در مجلس شورای اسلامی موکول خواهد کرد و اهرم و تهدید بازگشت و حتی تشدید تحریم‌ها و یا حتی ادامه تهدیدات نظامی توخالی در صورت عدم تصویب آن را بلند خواهند نمود و حتی این موضوع ممکن است به یکی از محورهای تبلیغی احزاب و گروه‌ها در انتخابات مجلس شورای اسلامی تبدیل گردد و دشمنان تلاش خواهند کرد مردم را ترغیب به رای به کسانی کنند که رای به پذیرش پروتکل را در وعده‌های انتخاباتی خود بدهند با این بهانه که از این طریق از فشار و تهدید غرب رهایی یابند.

حال آنکه با پذیرش پروتکل الحاقی فشار‌ها بر ایران افزایش خواهد یافت همانطور که پذیرش معاهده ان پی تی به جای اینکه فرصت‌هایی را برای ایران فراهم آورد فشار‌ها را بر ایران بیشتر کرده است.

مناسب است که اگر ایران به هر دلیلی ناچار به تصویب این پروتکل شود آن را موکول به امضاء معاهده ان پی تی توسط رژیم صهیونیستی و حتی پذیرش پروتکل الحاقی توسط آن رژیم نماید.

در این صورت توپ به زمین آن‌ها خواهد افتاد.

مناسب است مقامات کشورمان هم اینک نیز در مصاحبه‌های خود بر ضرورت امضاء معاهده ان پی تی توسط رژیم صهیونیستی به کرات و در هر فرصتی تأکید کنند.

این امر فشار زیادی را بر رژیم صهیونیستی نزد افکار عمومی وارد خواهد آورد. آمریکا نیز که همواره از رژیم صهیونیستی دفاع می‌کند دچار انفعال تبلیغاتی خواهد شد.

البته اگر ایران به اقتصاد مقاومتی عمل کند راه برای تحریم‌های بعدی بسته خواهد شد و دشمن با مشاهده بی‌تأثیری تحریم‌ها و حتی تبدیل تهدید‌ها به فرصت و زمینه سازی برای رهایی از وابستگی به نفت، خود تحریم‌ها را لغو خواهد نمود و یا تحریم‌ها خود بخود فروپاشیده خواهد شد.

تک تک مردم و همه مسئولان در تحقق اقتصاد مقاومتی نقش دارند و کوتاهی در این امر خطایی بزرگ خواهد بود.

۹۴/۰۱/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">