پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۴، ۰۱:۴۰ ب.ظ

۱

توافق با 5+1 و صلح حدیبیه

يكشنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۴، ۰۱:۴۰ ب.ظ

اگر معاهده ای 10 ساله هم با 5+1 منعقد شود، در نهایت توسط غرب نقض خواهد شد. درست مثل صلح حدیبیه در صدر اسلام.

در آن زمان توافق برای 10 سال بسته شده بود ولی بعد از یکی دو سال مشرکین با حمله به گروهی از مسلمانان و کشتن آنان، آن را نقض کردند و زمینه برای فتح مکه توسط مسلمانان فراهم گردید. موریانه نیز متن توافق را خورده بود.

در این مذاکرات هم اگر به توافقی برسیم، موریانه صهیونیسم تمام تلاش خود را خواهد کرد تا آن توافق زیر پا گذاشته شود. به خصوص که از هم اکنون جناح تندرو کنگره آمریکا اعلام کرده است که با پایان دوره اوباما که آن هم دو سال طول می کشد توافقات را نقض خواهد کرد. لذا ما باید حتی اگر توافقی به تصویب برسد خود را برای مقابله با لغو آن آماده بکنیم.

تک تک مردم و همه مسئولان باید در این دو سال که همزمان با پایان این دوره ریاست جمهوری آقای روحانی است تمام تلاش خود را برای تحقق اقتصاد مقاومتی بکنند و با اصلاح سبک زندگی در بخش تولید و مصرف و در اقتصاد و فرهنگ این فرصت دو ساله را غنیمت بشمارند و قدرت مقاومت و توان مقابله کشور را در ابعاد مختلف تقویت نمایند.

مسئولان باید مراقب باشند که اشتباه مسئولان در ابتدای پایان جنگ هشت ساله را نکنند.

در آن زمان مسئولانی اعلام کردند که حالا وقت رفاه هست! البته بعدها به اشتباه خود پی بردند و حتی دولت خود را "دولت کار" نامیدند. در این دو سال پیش رو کشور به "دولت و ملت کار" نیازمند است.

این نکته نیز قابل ذکر است که دو ماهی تا رسیدن به توافق نهایی باقی مانده و هنوز در اوج چانه زنی هستیم و لذا اهمیت این دو ماه کمتر از آن دو سال نیست.

تک تک مردم و همه مسئولان باید به تلاش فوق العاده در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی و کار و تلاش و پرهیز از اسراف و رعایت الکوهای مصزف و وبویژه تقویت تولید در کشورمان از طریق بهبود کمی و کیفی تولید در کشور و نیز اصرار و تعصب در ترجیح خرید کالای داخلی بر کالای خارجی. مطمئناً توفیق در این زمینه بر قدرت چانه زنی هیأت ایرانی تأثیر خواهد داشت و دشمن را به عقب نشینی های بیشتر وادار خواهد کرد.

۹۴/۰۱/۱۶

نظرات  (۱)

استاد عزیز سلام.با توجه به اینکه دشمنی استکبار با ما تمومی نداره من
فکر میکنم باید در کشور ما گروههایی متشکل از افرادی تشکیل بشند که حاضر
باشند برای کشور در شرایط سخت کار کنند‌ مثلا امروز که جنگ ما با امریکا
جنگ اقتصادی است باید ما گروههایی داشته باشیم که حاضر باشند برای کشور
مجانی کارهای بزرگ انجام بدهند من اول از خودم شروع میکنم اگر مدیریت
صحیحی وجود داشته باشد اولین داوطلب خودم هستم شما با توجه به مقبولیتی
که دارید میتوانید چنین کاری انجام بدهند.لطفا اقدام فرمایید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">