پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۴، ۱۰:۳۵ ب.ظ

۱

کارشناس امور استراتژیک اظهار کرد: تجاوزات نشانه قدرتمندی نیست بلکه شکست واقعی آل سعود در افکار عمومی جهان اسلام می باشد.

محمدحسن قدیری ابیانه کارشناس امور استراتژیک، در گفتگوی اختصاصی با ناب نیوز، در رابطه با حملات عربستان به یمن و تحولات اخیر ابراز کرد : اوضاع حال حاضر یمن، نشان دهنده حاکمیت قانون جنگل در شورای امنیت سازمان ملل است .

وی با بیان اینکه در حقیقت ۵ کشوری که دارای بمب هسته ای هستند ، از ناحق وتو برخوردارند و می توانند هر مصوبه ای داشته باشند، افزود: لذا اگر هر یک از این پنج کشور یا عواملشان جنگ و جنایتی را حتی در سطح جهانی ایجاد کنند و نسل کشی به راه بیندازند ،امکان محکومیت آنها نیست چون از حق وتو برخوردارند و نمونه آن، سکوت شورای امنیتی سازمان ملل در مقابل جنایات روزافزون عربستان در یمن است.

قدیری ابیانه تصریح کرد: سازمان ملل دست عربستان را در ارتکاب جنایت باز گذاشته، زیرا استقلال و حق حاکمیت یمن را با منافع نا مشروع خویش ناسازگار می بینند و تجاوز عربستان به یمن و مشارکت آمریکا ، اسرائیل، اروپا ،ترکیه ، سودان، افغانستان و پاکستان بر علیه ملت یمن نشان دهنده دست نشانده بودن این حکام است که حاضرند در قبال دریافت امتیازات مالی از عربستان نه تنها چشم خود را ببندد بلکه مشارکت هم بنمایند.

این کارشناس امور استراتژیک خاطرنشان کرد: تجاوز به یمن یادآور تجاوز صدام به ایران است و دلیل آن مغایرت حق حاکمیت ملت و حاکم شدن نظام مردم سالاری دینی و انقلابی در منطقه ای استراتژیک است، همچون زمان جنگ هشت ساله ایران و عراق، که شورای امنیت در مقابل صدام سکوت کرده بود، اینبار هم شاهد سکوت سازمان ملل، در مقابل تجاوزات عربستان هستیم.

وی با بیان اینکه این عربستان در این حملات صدها میلیارد دلار هزینه کرده است، ابراز کرد: تجاوزات نشانه قدرتمندی نیست بلکه شکست واقعی آل سعود در افکار عمومی جهان اسلام می باشد و امروز تنفر از آل سعود، جهان اهل سنت را نیز در بر گرفته است.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا در ادامه تصریح کرد : اصرار آل سعود بر حفظ حسنی مبارک ،دیکتاتورهای کشورهای اسلامی مثل تونس ، یمن و بحرین و مقابل با نهضت های مردمی در این کشورها موجب برانگیخته شدن نفرت مسلمانان از آل سعود شده است، به طوری که در برخی از این کشورها در کنار شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل، لعن بر آل سعود نیز فریاد زده می شود.

قدیری ابیانه با اشاره به موفقیت انصارالله در آزادسازی سرزمین یمن از دست عربستان در اوج بمباران ها، اظهار کرد: نیروهای نظامی عربستان مجهز به پیشرفته ترین سلاحها هستند اما بااین حال نیروهایی تن پرورند، در حالی که مردم یمن هر چند ملتی فقیر هستند اما مقاوم و اهل مبارزه بوده و قدرت مقابله با عربستان را دارند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه یمن قدرت ضربه زدن به آل سعود را دارد، گفت : در گذشته عربستان سعودی بخشهای مهم و نفت خیزی از خاک یمن را به اشغال کرده و به خاک خود ملزم نمونه است، تجاوز عربستان این زمینه را فراهم می کند که یمنی ها حتی برای باز پس گیری این زمین ها در آینده دست به کار شوند.

این کارشناس مسائل استراتژیک خاطرنشان کرد: حکام جدید آل سعود که اینک در راس قدرت قرار گرفته اند، دچار احساس قدرت کاذب شده اند و تصور می کنند با اقدامات نظامی می توانند بر مردم یمن پیروز شوند، در حالی که آنها با تجاوز به یمن ریشه ثبات در کشور خویش را زده و خود را در معرض انتقام گیری یمنی ها قرار داده اند.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا ابراز کرد: این موضوع بارها به اثبات رسیده است که هر جا سلاح در برابر ایمان قرار گرفت، دارنده سلاح شکست خورده است و به قول حضرت امام ،خون بر شمشیر پیروز است.

وی در پایان تاکید کرد: تحولات منطقه استراتژیک بوده و نقطه عطف مهمی در جهت بیداری اسلامی و شکل گیری قطب بزرگ اسلامی محسوب می شود، آینده از آن ملت یمن است.

۹۴/۰۱/۱۶

نظرات  (۱)

چرا در مورد توافق ننگین لوزان نظر نمی دی؟
شما در این مورد ساکتی
پاسخ:
مصابحه کرده و موضع گرفته ام. 
اول باید ثابت شود ننگین است بعد از ننگین بودن آن صحبت کنیم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">