پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

جمعه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۴، ۰۲:۰۰ ق.ظ

۰

,اکنش قدیری ابیانه به تعرض به نوجوانان ایرانی در جده: عربستان صلاحیت اداره امور حج را ندارد/مردم از سفرهای غیرواجب به این کشور بپرهیزند
خبرگزاری شبستان: کارشناس مسائل سیاست خارجی معتقد است که عربستان صلاحیت اداره امور حج را ندارد و مردم ما هم باید از سفرهای غیر واجب زیارتی به این کشور خودداری کنند.
محمد حسن قدیری، ابیانه کارشناس مسائل سیاست خارجی در گفت و گو با خبرنگار سیاست خارجی خبرگزاری شبستان با اشاره به تعرض مامورین انتظامی عربستان به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه جده گفت: دستگاه دیپلماسی ما شدیدترین تذکرات را به عربستان داده و اقدامات لازم را انجام داده است.

وی ادامه داد: طبق اعلام مسئولین وزارت امور خارجه کشورمان، مقامات عربستانی از این اتفاق شوکه شده اند و اقدام به دستگیری متجاوزین کرده اند و قول مجازات شدید آنها را به ایران داده اند، بنابراین ما منتظر اقدامات عربستان در این خصوص و ضمانت آنها برای عدم تکرار چنین مواردی نسبت به حاجیان و زائران همه کشورها هستیم.

قدیری ابیانه تاکید کرد: این اتفاق نشان می دهد که عربستان صلاحیت اداره امور حج را ندارد و چنین حادثه ای نیز تحت تاثیر تبلیغات منفی حکومت عربستان علیه ایرانیان و شیعیان است.

وی تصریح کرد: علاوه بر مجازات شدید متجاوزین، باید این اقدام به اطلاع حجاج کشورهای دیگر هم برسد و مردم ما باید حتی المقدور از سفرهای زیارتی غیر واجب به عربستان خودداری کنند.

سفیر سابق ایران در ایتالیا افزود: مامورین انتظامی فرودگاه جده که مرتکب این اقدام شده اند تفکر وهابی دارند، تفکری که این روزها از تروریست ها در مقابل مردم کشورهای یمن، عراق و سوریه حمایت می کنند و جزو فاسدترین انسان های روی زمین هستند.

کارشناس مسائل سیاست خارجی در پایان با ابراز تاسف از این که چنین حادثه هایی در کشوری که محل تولد، بعثت و وفات پیامبر اسلام (ص) است رخ می دهد، خاطرنشان کرد: به جای این که عربستان به نام خاندان مورد حمایت آمریکا و صهیونیست ها نام گذاری شود و عربستان صعودی باشد بهتر است به عربستان محمدی تغییر نام دهد.

۹۴/۰۱/۲۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">