پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۴، ۰۹:۱۴ ق.ظ

۰

اگر قدرت با خاک یکسان کردن تلاویو و حیفا را نداشتیم آمریکا جنگ های دیگری را به ما تحمیل می کردبه گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، محمد حسن قدیری ابیانه کارشناس مسائل استراتژیک در گفت و گو باسرویس سیاسی تهران نیوز، به قابل اعتماد بودن غربی ها اشاره کرد و اظهار داشت: غربی ها می دانستند ما صفحات سوخت ۲۰ درصد را برای داروهایی می خواهیم که سلامتی یک میلیون نفر به این رادیو داروها بند است، اتفاقا چون می دانست بر ما تحریم کردند.

وی با بیان اینکه غربی ها می خواستند جان یک میلیون نفر را گروگان بگیرد و ما را تحت فشار قرار دهند، تصریح کرد: پس از آنکه ما توانستیم سوخت بیست درصد را تولید کنیم، اعلام کردند که حاضر هستند این صفحات را به ما بفروشد.

سفیر سابق ایران در مکزیک گفت: تا زمانی که خودمان تولید نکرده بودیم حاضر نبودند بفروشند و اگر بازهم اینها احساس کنند که ما سلامت مردم مان در همین مثلا رادیو داروها است که اگر بفروشند ما نخواهیم توانست تولید مجدد کنیم باز هم مشکل خواهند آفرید.

قدیری ابیانه گفت: مساله این است که ما با یک عده جنایتکار جنگی، با یک عده انسان‎های وحشی و خون‎خوار مواجه هستیم که اینها مامور هستند از منافع صاحبان سرمایه و صهیونیست ها حمایت بکنند و اگر چنین تعهداتی نداشتند اصلا به قدرت نمی رسیدند.

وی همچنین افزود: این نکته خیلی مهمی است که دانستن و باور این مطلب برای هیات مذاکره کننده از اهمیت بالایی برخوردار است.

کارشناس مسائل استراتژیک ادامه داد: اینکه در رسانه ها ما این حرفها را تکرار کنیم برای روشن شدن افکار عمومی است؛ مشکل غرب این نیست که از حقانیت ما آگاهی ندارند لذا ما باید اهرم های قدرت را بهبود ببخشیم و آنها را تقویت کنم.

قدیری ابیانه اظهار کرد: اگر همین قدرت نظامی ما نبود و به قدرت چهارم یا پنجم موشکی جهان نرسیده بود، اگر قدرت با خاک یکسان کردن تلاویو و حیفا را نداشتیم اگر قدرت انهدام ناوگان امریکا در خلیج فارس را نداشتیم و قدرت حفاظت خود را نداشتیم امریکا تا به حال علاوه بر آن جنگ هشت ساله، جنگ‎های دیگری را به ما تحمیل کرده بود.

وی همچنین تاکید کرد: یک پاسخ را ملت ما باید بدهد و آن این است که یک شعار مرگ بر امریکا باید در زبان مردم ما حفظ و تقویت بشود و به هیچ وجه نباید شعار مرگ بر امریکا و مرگ بر اسراییل از دهان مردم بیفتد.

کارشناس مسائل استراتژیک گفت: دوم هم اینکه این خرید کالاهای خارجی به یک ننگ در جامعه تبدیل بشود به خصوص خرید کالاهای کشورهایی که ما را تحریم کرده اند.

قدیری ابیانه افزود: وزیر خارجه فرانسه که خون ایدزی را برای ایران صادر کرده بود و الان هم مثل نماینده اسراییل در مذاکرات عمل می کند آنوقت ما برویم از اینکه عده ای جنس فرانسوی می خرند خوشحال باشندو مصرف کالاهای فرانسوی به یک پز و افاده تبدیل شده باشد 

وی بیان کرد: تحریم کالاهای خارجی به خصوص کالاهای کشورهایی که در تحریم ما شرکت کردند یک وظیفه ملی است و باید رسانه های ما بتوانند این را برای مردم تفهیم بکنند.

سفیر سابق ایران در مکزیک عنوان داشت: مسئولین هم در جهت ایجاد ممانعت برای واردات محصولات به این کشور ها تلاششان را بکنند.

قدیری ابیانه به لزوم عمل به اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: مسئولان متاسفانه در تحقق اقتصاد مقاومتی کوتاهی می کنند، حتی حاضر نشدند یارانه نقدی ثروتمندان را حذف بکند  و برای پرداخت یارانه به آنها دارد کشور را بدهکار می کنند و اهداف انتخاباتی هم پشت سر این سیاست های اقتصادی دولت است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما همه باید هیات ایرانی را تقویت کنیم تقویت هیات ایرانی هم به این است که اقتصاد مقاومتی در کشور محقق شود، تحقق اقتصاد مقاومتی هم به تک تک مردم و همه مسئولین بستگی دارد.

۹۴/۰۱/۲۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">