پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۱۷ ق.ظ

۰

مقصر شکست احتمالی مذاکرات امریکا خواهد بود

دوشنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۱۷ ق.ظ

اصفهان - ایرنا - دیپلمات اسبق وزارت امور خارجه گفت: مقصر اصلی هرگونه ناکامی و شکست احتمالی مذاکرات هسته ای نه جناح اصلاح طلب و نه اصولگرا بلکه آمریکا خواهد بود.

به گزارش ایرنا، محمد حسن قدیری ابیانه عصر یکشنبه در نشستی با عنوان بررسی ابعاد حقوقی سیاسی بیانیه لوزان در محل دانشگاه هنر اصفهان افزود: به فرض آن هم که در نهایت توافق امضا شود باز هم آمریکا زیر تعهد خود خواهد زد. 

وی افزود: مرکز پژوهش آمریکا اعلام کرده است که اگر وارد جنگ با ایران شوند همان روز اول تمامی ناوگان آمریکا در منطقه منهدم می شود و 20 هزار آمریکایی نیز کشته خواهند شد.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا تصریح کرد: ناگفته نماند چانه زنی شش قدرت جهانی پای مذاکره با وجود آن که دارای حق وتو، سلاح هسته ای و دیگر تجهیزات هستند با ایران نشانه ی ابهت نظام ما است.

وی افزود: به هر حال مذاکرات در پیش است و دانستن وضع داخلی کشور و برداشتی که غرب از وضعیت داخلی ما دارد در مذاکرات موثر است.

قدیری ابیانه در بخش دیگری به بدبینی نسبت به هزینه کردن های درآمدهای نفتی کشور اشاره کرد و گفت: یکی از دلایل بدبینی به دولت در هر دوره ای توهم نفتی است و آن اینکه تصور مردم از میزان درآد کشور دهها، صدها و گاه هزاران برابر واقعیت است و این توهم باعث می شود سطح انتظارات از دولت ها بالاتر رود.

قدیری ابیانه افزود: اگر ما جنس ایرانی را خریدار نکنیم و جنس خارجی را ترجیح دهیم بی توجهی به شعار اقتصاد مقاومتی رهبر و خود تحریمی در بعد مصرف کرده ایم.

وی گفت که میانگین کار مفید در ادارات بر اساس بررسی های صورت گرفته تنها 22 دقیقه در روز است و این مساله از دیگر مشکلات اقتصادی در کشور محسوب می شود.

دیپلمات اسبق وزارت امور خارجه افزود: اگر می خواهیم هیات ایرانی موفق شود باید در رفتار مصرفی و سبک زندگی خود دقت کنیم.

محمد حسن قدیری ابیانه، به دعوت بسیج دانشجویی دانشگاه هنر اصفهان در نشست ابعاد حقوقی، سیاسی بیانیه لوزان حضور یافت.

۹۴/۰۳/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">