پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۴، ۰۷:۱۵ ق.ظ

۰

کارشناس مسائل عالی استراتژیک گفت: مصوبه حفظ حقوق هسته‌ای، دست دولت و هیئت دیپلماتیک را در مقاومت در مقابل فشارهای داخلی از سوی تسلیم‌طلبان تقویت می‌کند.

دکتر محمدحسن قدیری ابیانه کارشناس مسائل عالی استراتژیک در گفتگو با خبرنگار خاورستان، گفت: طرح الزام دولت به حفظ حقوق هسته‌ای، کمک به هیئت دیپلماتیک ایران و تقویت‌کننده موضع آن‌ها در مذاکرات است و به آمریکا کمک می‌کند تا بفهمد دست هیئت ایرانی برای عقب‌نشینی از حقوق اصلی ایران باز نیست.

وی بابیان‌اینکه با این طرح، فشارها بر هیئت ایرانی کم خواهد شد افزود: این طرح پاسخی به کنگره آمریکا است که مجلس ایران هم می‌تواند پیش‌شرط‌هایی را برای توافق همچون کنگره آمریکا تدوین کند.

کارشناس مسائل عالی استراتژیک اظهار کرد: در این طرح به مصوبات شورای عالی امنیت ملی تأکید شده است. رئیس شورای عالی امنیت ملی رئیس جمهور است اما مصوبات آن باید به تأیید مقام معظم رهبری برسد.

قدیری‌ابیانه، مصوبه مجلس شورای اسلامی را مصوبه محکمی عنوان و تصریح کرد: آنچه با مصوبه مجلس به تصویب رسید، به حفط دستاوردهای هسته‌ای ایران کمک می‌کند.

متأسفانه برخی افراد توافق با آمریکا را مهم‌تر از حقوق هسته‌ای ایران می‌دانند

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی افراد در ایران معتقدند که توافق و تعامل با آمریکا مهم‌تر از حقوق هسته‌ای ایران است و با این تفکر، هرتوافقی را هرچند بد، بهتر ازعدم توافق عنوان می‌کنند.

کارشناس مسائل عالی استراتژیک اضافه کرد: این افراد، در حقیقت کدخدایی آمریکا را پذیرفته و همسویی با آمریکا ر ا مهم‌تر از اطاعت از امر خدا و قدرت کدخدا را بیشتر از قدرت خدا می‌دانند.

قدیری‌ابیانه گفت: این افراد، فشار زیادی به دولت و هیئت دیپلماتیک ایران وارد می‌کنند تا به هر قیمتی با کدخدا به تعامل برسند.
وی اظهار کرد: هرچند نظر دولت با مصوبه مجلس شورای اسلامی موافق نباشد اما این مصوبه دست دولت و هیئت دیپلماتیک را در مقاومت در مقابل فشارهای داخلی از سوی تسلیم‌طلبان تقویت می‌کند.

http://khavarestan.ir/mosahebe/48149

۹۴/۰۴/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">