پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۴، ۰۷:۱۸ ق.ظ

۱

قدیری ابیانه: اگر مذاکرات به نتیجه نرسد مقصراصلی آمریکا است

خرید هر یک از کالای های خارجی در ایران، گزینه ای برعلیه جمهوری اسلامی ایران بر روی میز آمریکا است.
کارشناس مسائل سیاسی، حمایت رهبر معظم انقلاب از تیم هسته ای و مصوبه مجلس شورای اسلامی ایران و حمایت مردم را مثبت خواند و افزود: فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب به تیم مذاکره کننده ایران قدرت می دهد تا آمریکا نتواند با تهدید و فشار امتیازی کسب کند.

محمد حسن قدیری ابیانه کارشناس مسائل سیاسی شب گذشته در حاشیه سالگرد رحلت آیت الله مدنی کاشانی درگفت‌وگو با پورتال خبری کاشان، گفت: رهبر معظم انقلاب در فرمایشات اخیر خود مثل همیشه سلامت و دلسوزی و پایبندی و شجاعت اعضای تیم هسته ای را مثل همیشه تأیید کردند و گفتند در مقابل خبرگان شش قدرت بزرگ برای دفاع از حقوق ملت ایران کار سختی به دوش دارند اما به این معنی نیست که این ها ممکن نیست اشتباه بکنند، بلکه بر سلامت تیم هسته ای ایران تأیید کردند و از توافق خوب درمذاکرات حمایت نمودند و فرمودند همه در ایران خواستار یک توافق خوب هستند اما آمریکایی ها مرتبا دارند زیاد خواهی می کنند و دبه در می آورند.

وی حمایت رهبر معظم انقلاب از تیم هسته ای ایران و مصوبه مجلس شورای اسلامی مثبت خواند و افزود: دشمن متوجه شد حمایت رهبر معظم انقلاب و خطوط قرمزی که مشخص کردند، مصوبه مجلس شورای اسلامی و حمایت مردم کمک می کند تا به آمریکا فهمانده شود ایران خطوط قرمزی دارد که هیأت ایرانی نه می تواند و نه می خواهد از آن عبور کند، لذا آمریکا باید برای خودش یک تصمیم تاریخی بگیرد.

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب تأکید بر حذف یک جای همه تحریم ها شورای امنیت، آمریکا و اروپا و کنگره آمریکا دارند و اگر مذاکرات به نتیجه نرسد مقصر اصلی آمریکا است گفت: آن چیزی که در ایران همه باید متوجه باشند این است که اگر مذاکرات به شکست بیانجامد مقصر آمریکا است و تیم مذاکره کننده ایران و دولت کوتاهی نکرده است و هرکجا لازم بوده نرمش، نشان داده شده است اما ایران نمی تواند از حقوق خود و خطوط قرمز خود بگذرد.

قدیری ابیانه گفت: این موضوعی است که همه جناح های ایران باید متوجه باشند تا مبادا کسی به نتیجه نرسیدن مذاکرات را از ضعف هیأت ایرانی و یا افرادی در داخل کشور قلمداد کند، لذا انگشت اتهام به نتیجه نرسیدن مذاکرات آمریکا و کشورهای هم پیمان با آمریکا هستند و این مسأله بسیار مهمی است که ما باید در داخل و خارج از کشور به آن توجه داشته باشیم.

کارشناس امور استراتژیک، بر انسجام ملی در داخل کشور برای مسأله هسته ای تأکید کرد و افزود: یکی از آثار مثبت نرمش قهرمانانه برای آنهایی که تصور می کردند که اگر ما مذاکره کنیم و لبخند بزنیم آمریکا دست از دشمنی با ما برخواهد داشت این است که متوجه خواهند شد چنین چیری نیست چرا که ما در طول مذاکرات شاهد بودیم آمریکایی ها مرتب و بیش از گذشته به گزینه نظامی تأکید کردند و اسرائیل حتی تهدید بمب باران هسته ای ایران را مطرح کرد.

قدیری ابیانه با تأکید بر این که انگشت اتهام در سطح جهانی باید متوجه آمریکا باشد گفت : این در حالی است که آمریکایی ها تلاش می کنند مقصر به نتیجه نرسیدن مذکرات را ایران معرفی کنند، لذا در چنین شرایطی ما با آمریکا درگیر یک جنگ تبلیغاتی شده ایم که همه باید کمک کنند تا در این جنگ تبلیغاتی پیروز باشیم و مقصر به نتیجه نرسیدن مذاکرات را آمریکا معرفی کنیم تا دیوار تحریم ها شکسته شود.

انتشار اسناد جاسوسی آمریکا توسط ویکی لیکس منافع نامشروع آمریکا را به خطر انداخته است


وی همچنین بروز اختلافات بین کشورهای 1+5 با روسیه و تحریم این کشور بر سرمسأله اوکراین را به نفع ایران در مذاکرات هسته ای دانست و افزود: در حال حاضر نیز مسأله جاسوسی آمریکا از هم پیمانانش از جمله روسای جمهور فرانسه مطرح شده است و اسناد ویکی لیکس و اسنادی که اسنودن منتشر کرده است منافع نامشروع آمریکا را به خطر انداخته است.

قدیری ابیانه گفت: اختلاف بین دشمنان جمهوری اسلامی ایران تأثیرات مثبتی برای ایران خواهد داشت اما نباید فراموش کرد وزیر امور خارجه فرانسه صهیونیست است و ما نباید انتظارداشته باشیم نتیجه مستقیم داشته باشد اما هرچه بین آنها اختلاف وجود داشته باشد به نفع ما است و ما قدرت این را داریم در برابر فشارهای آنها ایستادگی کنیم.

آنچه امروز می تواند تحریم ها را به شکست کامل منتهی کند اقتصاد مقاومتی در ایران است


وی افزود: آنچه امروز می تواند تحریم ها را به شکست کامل منتفی کند اقتصاد مقاومتی در ایران است، بنابراین اگر دولت و مردم اقتصاد مقاومتی را محقق کنند بدون این که بخواهیم امتیازی بدهیم دیوار تحریم ها فروخواهد ریخت و این واقعیتی است که وابسته به عملکرد مردم و مسؤولین است.

برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی، خریدکالای خارجی باید به ضد ارزش تبدیل شود


سفیر سابق ایران در مکزیک از این که هنوز هم خرید کالای خارجی در ایران به عنوان یک ارزش تلقی می شود ابراز تأسف کرد و تأکیدکرد: برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی خریدکالای خارجی در ایران باید به ضد ارزش تبدیل شود.

خرید هر یک از کالای های خارجی در ایران، گزینه ای برعلیه جمهوری اسلامی ایران بر روی میز آمریکا است


این کارشناس امور استراتژیک ، خرید هر یک از کالای های خارجی در ایران، گزینه ای برعلیه جمهوری اسلامی ایران بر روی میز آمریکا است چرا که نیاز ایران را به ارز را افزایش می دهد.

قدیری ابیانه همچنین ساعت مفید کم درایران، قیمت های یارانه ای و دو نرخی ، شفاف نبودن اقتصاد، تعطیلات زیاد، کم کاری و تنبلی اجتماعی را ضد اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: اگر به اصلاح سبک زندگی در ایران توجه شود تحریم ها شکسته خواهد شد، بنابراین اگر ما به شعارهای رهبرمعظم انقلاب طی سال های گذشته عمل کرده بودیم امروز دشمن امیدی به تحریم نداشت.


http://www.knp.ir/?sysid=1&newsid=14509

۹۴/۰۴/۰۷

نظرات  (۱)

۰۷ تیر ۹۴ ، ۱۹:۴۲ دانلود فیلم با لینک مستقیم
کیفیت رو خوب کنند خیلی بهتره...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">