پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۴، ۰۷:۳۸ ب.ظ

۳

صادق زیباکلام به «آفتاب» گفت‌: "مردم حس کرده‌اند که اگرچه بی بی سی همه حقیقت را نمی‌گوید لااقل بخشی از حقیقت را که به مخاطب ارائه کرده با دروغ نمی‌آمیزد در مقابل رسانه ملی که از هزینه آن از جیب مردم تامین شده هم همه حقیقت را نمی‌گوید و هم آن چه را که می‌گوید با دروغ در می‌آمیزد."
ملاحظات: آقای زیباکلام وسط دعوا نرخ تعیین می کنند و بی بی سی را از دروع گویی مبرا می نامد. حال آ«که خود میداند که اصولا بی بی سی کاری جز دروغ پراکنی ندارد و اگر حقایقی هم بگوید برای ان است که بخش دروغ اخبار خود را حقیقت جلوه دهد.
بی بی سی و رادیو آمریکا و رادیو اسرائیل و امثالهم اصولا بخشی از دستگاه جنگ روانی غرب محسوب می شوند.
البته اقای زیباکلام که قبلا عملا سخنگویی آمریکا و اسراِیل و انگلستان را بر عهده داشته اینبار به دفاع از بی بی سی که بلندگوی اظهارات ضدانقلابی و بدور از حقیقت آقای زیباکلام است پرداخته است. و جای تعجب ندارد.
۹۴/۰۴/۱۵

نظرات  (۳)

دمش گرم حداقل یکی پیدا شد وحقیقته گفت شما هم اگه صداقت دارین نظر ها رو حذف نکنین
پاسخ:
 در اینکه بی بی سی مسائل رو تحریف میکنه تردیدی نیست. مثلا اینکه در برنامه های عربیش از عبارت خلیج عربی استفاده می کنه ولی در فارسی از عبارت خلیج باید بفهمید که با چه روباه مکاری طرف هستیم.
امام راحل فرمودند آمریکا شیطان بزرگ است.اما لیبرال ها این حرف امام را قبول ندارند.یکی ازخصوصیات شیطان این است که بعضی از حقایق را تکرار میکند وبا مبالغه بسیار ان رامطرح میکند وهنگامیکه شما به او اعتماد کردید شما را در دوراهی قرار میدهدوانگاه بزرگترین دروغ رابه تو میگویداما بازرق وبرق تا توباورکنی ودربین راه دوراهی راهی را به تونشان میدهد اما ان راه حق نیست بل راه شیطان است وامروز صدای شیطان ازبی بی سی ودستگاههای تبلیغاتی شیطان بزرگ امریکا شنیده میشود.وخداخواست تادست خدا بر سرما باشد وراه حق وحقیقت راپس ازامام ره رهبرمعظم انقلاب به ما نشان دهد پس پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما اسیبی نرسد.


۱۵ تیر ۹۴ ، ۲۲:۳۵ محمدرضا خسروی
سلام.
متعجب نیستم برای زیباکلام که حالا کارش به بزک کردن چهره زشت شبکه سلطنتی انگلیس که بر کسی پوشیده نیست رسیده .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">