پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

جمعه, ۱۹ تیر ۱۳۹۴، ۰۹:۴۸ ق.ظ

۰

قدیری ابیانه تاریخ : پنجشنبه 18 تیر - کارشناس عالی امور استراتژیک سیاسی بر لزوم حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس تاکید کرد و گفت: حضور گسترده مردم در روز قدس و شعار پرشور مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل می تواند در مذاکرات تاثیر مثبتی بگذارد و دشمنان ما را به این نتیجه برساند که نمی توانند با تحریم ها باعث عقب نشینی ملت ایران شوند.
روز قدس انسجام مردم ایران را به رخ جهانیان می کشد
اقتصاد پرس: محمد حسن قدیری ابیانه کارشناس عالی امور استراتژیک سیاسی با اشاره به لزوم تقویت شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در روز قدس بیان کرد: به قول امام خمینی(ره) شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل موجب مرگ این ها خواهد شد و البته این دیگر یک آرزو نیست بلکه یک پیش بینی است  که حتی توسط حامیان آمریکا و اسرائیل نیز اعلام شده است و از سوی آمریکا پیش بینی شده است که تا سال ۲۰۲۵ رژیم صهیونیستی مضمحل خواهد شد.

وی افزود: سرچشمه این اضمحلال مهاجرت معکوس است یعنی یهودیانی که از کشور های مختلف به فلسطین اشغالی آمدند دیگر احساس امنیت سابق را در فلسطین نداشته و مهاجرت می کنند و شکست های پی در پی رژیم صیهونیستی از حزب الله و حماس و از سوی دیگر پیروزی هایی که به دلیل بیداری های اسلامی در کشور ها رخ می دهد این را به صهیونیست ها ثابت کرده است که آنها در منطقه آینده ای نخواهند داشت.

قدیری ابیانه ادامه داد: از این پس نیز هر حرکتی که از سوی رژیم صهیونیستی صورت گیرد با شکست یزرگی مواجه خواهد شد و این شکست ها از زمانی است که پس از انقلاب اسلامی پرچم مبارزه علیه رژیم صهیونیستی از پرچم عرب گرایی جایش را به پرچم اسلام گرایی داده است لذا ما تا سال ۲۰۲۵ تا شاهد اضمحلال رژیم صهیونیستی خواهیم بود. ان شاالله

کارشناس عالی امور استراتژیک با اشاره به استقامت مردم فلسطین اظهار داشت: ان شاءالله راهپیمایی و نماز جمعه در روز قدس طی ده سال آینده توسط مسلمانان فلسطینی در قدس شریف و فلسطین آزاد هم برگزار شود و همه ی مردم باید این روز بزرگ را گرامی بدارند و شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا با طنین بلند تر نواخته شود.

وی یادآور شد: ما نباید فراموش کنیم که از دشمنی آنها علیه ملت ایران ذره ای کم نخواهد شد و حتی اگر مذاکرات ما با آمریکا به نتیجه برسد باز هم در اصل موضوع فرقی نکرده و از این دشمنی ها کاسته نخواهد شد. برای مثال صدام حسین عهدنامه ۱۹۷۵ را پذیرفت و اسرای ایرانی را آزاد کرد ولی تا لحظه مرگ دشمنی با ایران را به همراه داشت و این کینه را با خود به گور برد.

قدیری ابیانه در ادامه عنوان کرد: آمریکا نیز منافع نامشروع اما استراتژیکش با منافع مشروع و استراتژیک ملت ایران در تضاد است و این دشمنی ها در ابعاد مختلف ظهور و بروز خواهد کرد.

هرچند آمریکا روز به روز ضعیف تر از گذشته می شود و فقط دولت فدرال بیش از ۱۸ هزار میلیارد دلار بدهی دارد و هرچه آمریکا رو به افول است ایران به سوی صعود حرکت می کند و امروزه ایران یکی از قدرت های موشکی جهان است و در ابعاد مختلف پیشرفت های قابل توجهی داشته است.

دیپلمات با سابقه ایرانی افزود: ما با گرامیداشت روز قدس باید بدانیم که این روز علاوه بر روز حمایت از فلسطین و لعن و نفرین علیه رژیم صهیونیستی است انسجام مردم ایران را نیز به نمایش می گذارد و به رخ جهانیان می کشد و حضور گسترده مردم در روز قدس و شعار پرشور مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل می تواند در مذاکرات تاثیر مثبتی بگذارد و دشمنان ما را به این نتیجه برساند که نمی توانند با تحریم ها باعث عقب نشینی ملت ایران شوند و این مشارکت مردم است که باعث عقب نشینی آمریکا در مذاکرات هسته ای می شوند.

وی گفت:برخی فکر می کنند این شعار ها در روز قدس به ضرر مذاکرات است اما باید بدانند که شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل باعث عقب نشینی آمریکا مقابل ایران در مذاکرات هسته ای می شود و تیم مذاکره کننده را تقویت می کند.

قدیری ابیانه در پایان با اشاره پیش‌برد روند مذاکرات عنوان کرد: طولانی شدن مذاکرات به دلیل مقاومت آمریکا در برابر خواسته های به حق ایران است و اگر دست از زیاده خواهی بردارند به سرعت مذاکرات به نتیجه می رسد اما آنها همچنان امیدوار به عقب نشینی ایران هستند که اشتباه می کنند و ما خواستار رفع تحریم ها هستیم اما اجازه نمیدهیم که برای جمهوری اسلامی ایران تعیین تکلیف کند و راهپیمایی روز قدس قوام بخش تیم مذاکره کننده ایرانی در مذاکرات هسته ای است.

منبع : تهران نیوز

۹۴/۰۴/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">