پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

سه شنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۴، ۰۶:۵۰ ب.ظ

۰

قدیری ابیانه در گفتگو با بسیج: هرچند اعتراف به حقوق هسته ای ایران و لغو تحریم ها یک دستاورد است اما نباید تصور کنیم این به معنای پایان دشمنی آمریکایی هاست.

محمد حسن قدیری ابیانه کارشناس مسایل بین المللی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزای بسیج در خصوص آخرین تحولات مذاکرات ایران و گروه 1+5 گفت: تاکیدات رهبری و ایستادگی ایشان بر خطوط قرمز غربی ها را وادار به عقب نشینی کرده است البته از جزئیات توافقات اطلاع رسمی منتشر نشده است ولی قرائن نشان می دهد به لحظات آخر نزدیک می شویم.

وی با اشاره به اینکه طبیعتا هیئت ایرانی نمی تواند خطوط قرمز را نادیده انگارد و امیدوار است که نتیجه مذاکرات منافع ایران را در بر داشته باشد افزود: البته هرچند اعتراف به حقوق هسته ای ایران و لغو تحریم ها یک دستاورد است اما نباید تصور کنیم این به معنای پایان دشمنی آمریکایی هاست.

قدیری با تاکید بر اینکه آمریکایی ها با ایران تضاد در منافع راهبردی دارند و به دشمنی با ملت ادامه خواهند داد، خاطرنشان کرد: حتی در صورتی که هر شش کشور کنگره و پارلمان اروپایی و شورای امنیت سازمان ملل متحد بر توافق صحه بگذارد به معنای رعایت شدن توافق خوب نیست و در صورت تخلف آمریکایی ها و اروپایی ها مکانیسمی در جهان برای مقابله با آن وجود ندارد و هیچ قطعنامه ای در شورای امنیت علیه آنان صادر نمی شود چون این کشورها دارای حق وتو هستند.

سفیر سابق ایران افزود: البته اعلام پیشاپیش جشن ، توسط برخی ها ممکن است طرفهای غربی را در روزهای پایانی مذاکره سخت گیرتر کند و موجب شود برپایی جشن را نظر دولت تلقی کنند.

۹۴/۰۴/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">