پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

جمعه, ۹ مرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۰۸ ب.ظ

۳

01زیباکلام برای اثبات حسن نیت به خودش ایدز تزریق کند

آقای زیباکلام تا کجا می خواهد دشمنی ها با ملت ایران را توجیه کند؟

بعد از دفاع آقای زیباکلام از حمله آمریکا به هواپیمای مسافربری ایران و حمله اسرائیل به غزه و دفاع از انگلستان و حمایت از عامل فساد 3000 میلیارد تومانی و توجیه صدام حسین در حمله به ایران، اینک نوبت دفاع از صادرات خون های آلوده به ایدز رسید.

آقای زیبا کلام در اعتراض به انتشار پوستر شهرداری که فرش قرمز پهن شده برای فابیوس وزیر خارجه فرانسه را به رنگ خون منتشر کرده است.

در این مقاله گفته شده است که مگر می شود شهرداری بر خلاف سیاست خارجه ایران به اعتراض به سفر فابیوس بپردازد و می گوید در کجای جهان اینچنین است.

او به خوبی می داند که این رسم در کشورهایی که انتخاب شهردار و و فرماندار ایالتهای مستقل از انتخابات دولت توسط مردم برگزیده می شوند رایج است.

در بسیاری از کشورها شهرداران و فرمانداران از غیر از حزب حاکم هستند و می توانند مواضع دولت را در همه امور نقد کنند.

نمونه آن حتی مواضع فرمانداران ایالتهای آمریکا است که تاکید کرده اند که حاضر نخواهند بود لغو تحریم های مصوب دولت آمریکا علیه ایرانی را در ایالتهای خود به اجرا بگذارند و بر علیه توافق موضع گرفته اند.

ایا آقای زیباکلام به این واقعیت ها اشراف ندارد که چنین ادعایی را مطرح می کند.

او البته می داند و بر اساس منافع خود موضع می گیرد.

تا به حال او سعی کرده:

1-        حمله آمریکا به هواپیمای مسافربری ایران را توجیه کند!

2-        تقصیر حمله صدام به ایران را به گردن ایران بیاندازد و آن را نتیجه تحریک وی توسط مقامات ایرانی عنوان کند!

3-       حمله اسرائیل به غزه و لبنان را توجیه کند و در اوج جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار فلسطینیان، این رژیم را به رسمیت بشناسد!

4-       از عامل فساد 3 هزار میلیارد تومانی دفاع کرده و او را فردی کارآفرین معرفی کند و به اعدام این فاسد اعتراض نماید!

5-        و اینک توجیه صادرات خون های آلوده به ایدز به ایران!

و البته دهها مورد دیگر از موضع گیری های ضد ملی وی.

معلوم نیست وی برای وکالت از طرف دشمنان چه منافعی را نصیب خود میکند و عنوان نشده که چه کسی و کجا به وی وکالت از سوی دشمنان داده شده است!

وی می گوید که فرانسه نباید بگونه ای موضع گیری کند که به مذاق ما ایرانیان خوش آید. حال این سوال مطرح است که آقای زیباکلام چرا همیشه مواضعی اتخاذ می کند که به مذاق دشمنان ملت ایران خوش می آید!؟

در حالی او سعی می کند که صادرات خون های آلوده به ایدز به ایران را توجیه کند که حدود 30 سال پیش یعنی در سال 1984 در اوج جنگ ایران و عراق «انستیتو مریو» فرانسه فاکتورهای انعقادی خون را که یکی از داروهای پرمصرف بیماران هموفیلی بود به ایران صادر کرد؛ پس از مصرف نخستین فرآورده‌های خونی این شرکت، گروهی از بیماران هموفیلی به بیماری‌های هپاتیت C و ایدز مبتلا شدند.

نخست وزیر وقت فرانسه در دادگاهی در فرانسه حاضر شد اما به دلایل سیاسی و بویژه صهیونیست بودن او تبرئه شد و هیچگونه مجازاتی متوجه او نگردید. این در حالی بود که وزیر بهداشت فابیوس «ادموند هرو» در دادگاه پذیرفته بود که از آلودگی خون‌های توزیع شده مطلع بوده است اما مدعی بود که کارشناسان به او اطمینان داده‌ بودند که استفاده از منابع خونی تصفیه نشده برای مدت محدود و گذرا (ژوئن تا اکتبر 1985) مشکلی نخواهد داشت!

وزیر بهداشت وقت فابیوس ادعا می‌کرد که ‌دولت درصدد بود وقت را برای رساندن خون به مردم از دست ندهد! اما واقعیت این بود که فابیوس نمی‌خواست بازار فروش فراورده‌های خونی را به آمریکایی‌ها ببازد. آمریکایی‌ها هم از نظر مقدار تولید و هم کیفیت محصول جلوتر از فرانسوی‌ها بودند و فابیوس برای کم نیاوردن در برابر رقیب از بخش غیرضروری تولید فراورده‌های خونی و حرارت دادن آن چشم‌پوشی کرده بود.

استادان علوم پزشکی در مصاحبه‌های متعدد رادیویی و تلویزیونی از دیدگاه علمی و فنی دولت فابیوس را به دلیل این رسوایی بزرگ متهم به سهل‌انگاری و سرزنش می‌کردند!

آمارهای غیررسمی بیماران هموفیلی قربانی فرآورده‌های خونی آلوده فرانسوی در ایران را 300 نفر می‌دانند. براساس آمار رسمی وزارت بهداشت ایران تا کنون 125 تن از بیماران هموفیلی، هپاتیتی و کلیوی در اثر استفاده از فرآورده‌های خونی آلوده به ویروس ایدز جان خود را از دست داده‌اند.

اما با وجود اینکه وزیر بهداشت وقت فرانسه اعلام می دارد که از آلوده بودن خون ها به ویروس ایدز مطلع بوده آقای زیباکلام در صدد توجیه آن بر می آید.

بهتر است آقای صادق زیباکلام از خون های آلوده به ایدز به خود نیز تزریق نماید تا هم صداقت خویش را در دفاع از فابیوس به نمایش بگذارد و هم اینکه مردم ایران از شر سخنگوی دشمنان اسلام و ایران رها گردند.

متن نامه زیباکلام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر محمد باقر قالیباف

شهردارمعظم پایتخت دامت توفیقاته

با سلام و تحیات،همزمان با سفر وزیرخارجه فرانسه به کشورمان،شهرداری تهران اقدام به چاپ پوستراعتراضی به این سفر نمود.پوستر نشان می داد که قرمزی "فرش قرمز"ی که زیر پای آقای لوران فابیوس گسترده شده آغشته به خون قربانیان واردات خون های آلوده از آنکشور می باشد.البته اعتراض دیگرآنست که چرا فرانسه درجریان مذاکرات هسته ایی مواضع سخت گیرانه ایی علیه ایران اتخاذ می نماید.جناب آقای قالیباف،نمی دانم موضع گیری های شهرداری درقبال سیاست خارجی چقدردرحوزه وظایف شهرداری قرارمیگیرد و آیا شهرداری های کشورهای دیگرهم همچون بلدیه تهران خود را موظف می دانند تا درخصوص سیاست خارجی کشورهای شان هم موضع گیری نمایند.آنچه مطمئن ترهستم آنست که بعید بنظرم میرسد جنابعالی و سایرمعترضین به داستان خون های آلوده خیلی علم و اطلاعی از کم وکیف آن داستان داشته باشید.برخلاف پوسترشما،و برخلاف هو و جنجال هایی که رسانه های اصولگرایان براه انداختند، خون های آلوده نه تعمدا به ایران ارسال شده بود و نه ایران تنها کشوری بودکه فرانسه به آن فراورده های خونی صادر کرده بود. به یک دوجین کشوردیگرهم آن خون ها صادر شده بود از جمله به آلمان،آرژانتین،عربستان و...ضمن آنکه صدها نفر در خود فرانسه هم بواسطه مصرف آن محصولات جان باختند.درمحاکمه ایی هم که همان وقت صورت گرفت شخص آقای فابیوس که درآن مقطع نخست وزیرمی بودند تبرئه شده اما وزیر بهداشت فرانسه و شمار دیگری از مقامات آنکشور محکومیت یافتند.درخصوص نقش فرانسه هم درمذاکرات هسته ایی،اگر چه برای ما دشوارمی بود اما فراموش نکنیم که فرانسه هم همانند هرکشور دیگری علی القاعده می بایستی مصالح و منافع ملی خودش را در نظرمی گرفت نه اینکه چگونه موضع گیری کند که بمذاق ما ایرانیان خوش آید.

جناب آقای دکترقالیباف،این البته نه اولین باراست که جنابعالی شهرداری را وارد سیاست خارجی می کنید و نه آخرین بار خواهد بود.نصب بیلبوردهای توهین آمیز به رئیس جمهور آمریکا از اقدامات دیگر جنابعالی بوده.

نمی دانم آیا ۱۳ میلیون مردم تهران کی به جنابعالی وکالت دادند که اختیاردارید تا بودجه شهرشان را خرج تبلیغات سیاسی معطوف به انتخابات برای خودتان نمایید؟ آیا درست است که برای جلب رضایت جریان تندرواز بودجه شهرداری هزینه نمایید؟بنظرمی رسد جنابعالی مصمم هستید تا برای چندمین باربخت و اقبال خودتان را برای احراز کرسی ریاست جمهوری بیازمایید. همه این بیلبورد بازی ها بعلاوه تلاش و تقلاهای دیگرتان ازجمله انتقاد تند از تیم مذاکره کننده هسته ایی در بحبوحه مذاکرات، موضع گیری های بی وقفه علیه اصلاح طلبان، توهین به "فتنه گران" حمله و انتقادهای مداوم از دولت آقای روحانی جملگی درجهت برآوردن آن آرزوی دیرینه تان می باشند. اما همانطور که در جریان کارناوال تفکیک جنسیتی که در شهرداری به راه انداخته بودید عارض شدم، صد از این مجلس آرایی ها را هم که بنمایید، اصولگرایان در تجزیه و تحلیل نهایی شما را نامزد اصلی خودشان نخواهند کرد. سه باراین تجربه تلخ را آزموده اید اما همچنان امیدوار هستید. نمی دانم خادمین و مشاورین سیاسی تان چه مشورت هایی به خاکپای ساحت معظم اقدس جم جاه معدلت آثارتان معروض می دارند. اما از این دعاگو بشنوید که حکم "ازاین طرف رانده و ازآن طرف مانده" را پیدا کرده اید. اشکال کار اینجاست که اصولگرایان می بینند چگونه برای جلب رضایت آنان حاضر می شوید تا اصلاح طلبان را لگد مال نمایید. چه تضمنی هست که فردا برای جلب رضایت یک گروه دیگر به آنان پشت نکنید؟

ممکن هم هست که بفرمایید بنده خبث طینت دارم و زمانی که اقدام به برافراشتن بیرق و بیلبورد آمریکا و اروپا ستیزی می نمایید تنها فکری که از مخیله مبارک عبور نمی کند انتخابات ریاست جمهوری و جلب رضایت اصولگرایان است. که بنده از شما واقعا پوزش می طلبم. درعین حال ناچارم عرض نمایم که صد البته این جزء حقوق خدادادی حضرتعالی است که همه خیابانها و کوچه پس کوچه های پایتخت را غرق بیلبورد های ضد آمریکایی بنمایید. منتهی آیا مطمئن هستید که اهالی پایتخت رضایت دارند که عوارض نوسازی و سایر وجوهاتی که به بلدیه می پردازند بجای نظافت شهرشان و گسترش فضای سبز آن صرف مبارزه با آمریکا بشود؟ چرا برای یکبارهم که شده نظر موکلینتان را جویا نمی شوید؟

ایام بکام باد

صادق زیباکلام

نهم مردادماه یکهزاروسیصدونودوچهار

منبع: خبرآنلاین

۹۴/۰۵/۰۹

نظرات  (۳)

ظاهرا کمونیست های سابق پس از فروپاشی شوروی به امریکا و انگلیس روی آورده اند و هر چه می گویند را با منافع ایشان هماهنگ می کنند.
امثال آقای زیباکلام سابقا عاشق شوروی بودند و امروز عاشق و دلباخته انگلیس.
کاش کمی از همین انگلیسی ها معنای وطن و منافع ملی می آموختند.
بدانید ای برادر ویا ای خواهر هیچگاه دست نشانده های شیاطین با زشتی وگستاخانه شما را به سوی باطل نخواهند کشاندبلکه انقدر زیبا سخن خواهند گفت تا شما رابفریبند.ودرجواب دوست دار اسراییل کودک کش اگر این مزدور اسراییلی فابیوس به اشتباه واز روی نادانی هم خون الوده به ایران صادر کرده انقدر بی شرف بوده که عذر نخواسته است وانقدر بی لیاقت است که لیاقت اینکه با دولتمردان نظام جمهوری اسلامی دیدار داشته باشدراندارد.ووای به حال دولتمردان اسلامی که موفقیت رادرراستای قدم زدن ودیدار باهمچون کسانی بدانند.
به نظر من آقای زیبا کلام ، کلام زیبایی را مطرح کرد وخیلی آشکار تذکرات مودبانه وعاقلانه  ای به آقای قالیباف داده اند 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">