پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۴۴ ب.ظ

۱

بسیج پرس - عضو شورای بین الملل پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی گفت: ادواردو آنیلی بدون اینکه کسی اسلام را به او معرفی کند به اسلام روی آورد و این یک عامل بیشتر ندارد که همان صادقانه مطالعه کردن قرآن بود.

صادقانه مطالعه کردن قرآن دلیل اصلی مسلمان شدن ادواردو آنیلی
به گزارش بسیج پرس؛ محمد حسین قدیری ابیانه عضو شورای بین الملل پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در مراسم افتتاحیه دفتر بسیج رسانه با عنوان پایگاه شهید ادواردو آنیلی با اشاره به نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپایی و دعوت به خواندن قرآن کریم گفت: ادواردو آنیلی در سن 20 سالگی و چهار سال قبل از انقلاب اسلامی ایران در حال قدم زدن در کتابخانه دانشگاه، نگاهش به قرآن کریم می افتد و بر حسب کنجکاوی چند آیه از آن را مطالعه می کند و از آنجا به بعد به پرس وجو در مورد قرآن و اسلام می پردازد.

وی در ادامه افزود: ادواردو بدون اینکه کسی اسلام را به او معرفی کند و بدون مشورت گرفتن با کسی اسلام را پذیرفت و این هم به دلیل صادقانه مطالعه کردن قرآن کریم بود.

قدیری ابیانیه اظهار د اشت: ادواردو آنیلی از یک پدر مسیحی و یک مادر یهودی صهیونیست به دنیا آمد و چون خود ادواردو به اسلام گروید و مسلمان شد و به دلیل ثروت بالایی که خانواده او داشتند دولت ایتالیا مانع رسیدن این ثروت به ادواردو شد.

وی ادامه داد: ثروت روزانه خانواده آنیلی حدود 2 تا 3 تن طلا بود و از آنجا که ادواردو قصد داشت که این ثروت را در گسترش اسلام قرار دهد او را از ارث محروم کردند و در واقع خود ادواردو نیز بعد از متوجه شدن این موضوع بین ثروت و اسلام دین اسلام را انتخاب کرد.

سفیر سابق ایران در مکزیک با بیان اینکه تصمیم ادواردو آمدن به ایران و طلبه شدن در قم بود ولی فرصت این کار را پیدا نکرد، گفت: تمام فکر و ذکر ادواردو گسترش و ترویج اسلام در نقاط مختلف اروپا بود که دولت ایتالیا با به قتل رساندن او مانع رسیدن ادواردو به اهدافش شد.

وی با اشاره به تاکتیک هایی که برای به دست آوردن ثروت در کتاب تلمود آمده است، گفت: روش یهودیان این است که زنان یهودی را به عقد مسیحیانی که ثروت زیادی دارند دربیاورند و با به قتل رساندن مسیحیان ثروت را از طریق بچه های آن ها به یهودیان برسانند.

این کارشناس مسائل استراتژیک ادامه داد: یکی از همین نمونه ها ازدواج نوه ملکه انگلستان با یک یهودی است و بعد از این ازدواج رسانه های صهیونیست به تخریب نوه ملکه انگلستان پرداختند تا او را نزد مردم خراب کنند و در نهایت حکومت و ثروت ملکه انگلستان رفته رفته به یهودیان برسد.

وی در پایان با اشاره به اینکه پیام اسلام پیام روشن و آشکار است، گفت: امیدواریم رسانه ها به ویژه رسانه هایی که در داخل کشور فعالیت می کنند تمام تلاش خود را در گسترش اسلام و رساندن پیام اسلام به نقاط مختلف جهان انجام دهند.

۹۴/۰۵/۲۲

نظرات  (۱)

سلام بر شما و تشکر از زحمات گوناگونتان

کلیپ کوتاهی از میز گرد آقای قدیری ابیانه در ایتالیا هست. تاریخ آن را ذکر می فرمایید. (به نام خدا و قدرت او  و ناوهای آمریکایی آغاز میکند).

ممنون

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">