پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۳۲ ق.ظ

۰

,اخبار امروز خبرگزاری فارس

کارشناس مسائل بین‌الملل با اشاره به حمایت ترکیه از تروریست‌های عراق و سوریه گفت:‌ ایجاد منطقه حائل در سوریه تجاوز به تمامیت ارضی سوریه است و متاسفانه دولت اردوغان فریب غربی‌‌ها و صهیونیست‌ها را خورده است.
محمدحسن قدیری ابیانه کارشناس مسائل بین‌الملل در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به اهداف دولت اردوغان برای ایجاد منطقه حائل در شمال سوریه اظهار داشت: متاسفانه دولت اردوغان مورد فریب غربی‌‌ها و صهیونیست‌ها قرار گرفته و به جای اینکه قدرت نظامی و اقتصادی خود را در جهت همکاری با کشورهای همسایه قرار دهد،‌ می‌کوشد بخشی از حکومت عثمانی را احیا و به خاک خود الحاق کند.
قدیری ابیانه ادامه داد: توطئه‌های ترکیه علیه عراق و سوریه در همین راستاست و این در حالی است که عمق استراتژی غربی‌ها و صهیونیست‌ها تجزیه ترکیه است.

این کارشناس مسائل بین‌الملل با بیان اینکه بخش اروپایی ترکیه یعنی استانبول از نظر غربی‌ها باید از ترکیه تجزیه شده و فقط آن بخش از ترکیه می‌تواند به اتحادیه اروپا بپیوندد،‌ تصریح کرد: از سویی دیگر صهیونیست‌ها شعار نیل تا فرات را می‌دهند و فرات هم از خاک ترکیه سرچشمه می‌گیرد و این بخش یعنی غرب رودخانه فرات هم باید تحت سلطه صهیونیست‌ها باشد.

وی با یادآوری این نکته که مشابه این اقدام را اسرائیلی‌ها در فلسطین انجام دادند، گفت: آنها اراضی فلسطینی‌ها را خریده و آن را اشغال کردند و این کار را سال‌هاست که در ترکیه نیز دنبال می‌کنند و زمین‌های اطراف فرات را می‌خرند.

قدیری ابیانه ادامه داد: از طرفی صهیونیست‌ها به دنبال تجزیه کل خاورمیانه هستند و دامن زدن به قومیت گرایی از جمله درباره کردها جز این استراتژی محسوب می‌شود. از این رو ترکیه وارد استراتژی غلطی شده که هیچ‌ بهره‌ای از آن نمی‌برد و توطئه‌ها علیه عراق و سوریه یک بعد مهم از این سیاست غلط صهیونیست‌هاست.

این کارشناس مسائل بین‌الملل با اشاره به حمایت ترکیه از تروریست‌های عراق و سوریه اظهار داشت:‌ ایجاد منطقه حائل در سوریه تجاوز به تمامیت ارضی سوریه است و از سویی دیگر در اختیار قرار دادن پایگاه نظامی در اختیار آمریکا برای عملیات نظامی علیه سوریه از خطاهای دیگر ترکیه است.

وی افزود: اردوغان و دولت ترکیه مسئول تمام جنایات و خساراتی هستند که توسط تروریست‌های داعش در سوریه انجام شده است و باید پاسخگوی این جنایات باشند.

1394/05/24

۹۴/۰۵/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">