پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۳۵ ق.ظ

۰

احساس مسئولیت عمومی و مقابله با مفاسد اقتصادی دو راهکار پیشرفت اقتصادی ایرانقدیری ابیانه، مدیر انجمن نخبگان مسلمان در سخنرانی خود در مراغه به تشریح راهکارهای پیشرفت اقتصادی کشورمان پرداخته و دو عنصر احساس مسئولیت عمومی و مقابله مفاسد اقتصادی را در این خصوص مرود تاکید قرار داد.

به گزارش ائل محمدحسن قدیری ابیانه، مدیر انجمن نخبگان مسلمان و از کارشناسان سیاسی کشورمان با سفر به مراغه به سخنرانی در جلسه هدایت سیاسی کارکنان انتظامی این شهرستان پرداخت.

نویسنده کتاب توهم نفتی و اقتصاد استراحتی در این جلسه به تشریح ملزومات پیشرفت اقتصادی کشور پرداخته و منشا پیشرفت اقتصاد جامعه را کار و فعالیت افراد دانست. 

وی بیان داشت: منشا پیشرفت اقتصاد جامعه کار و فعالیت افراد است و هرچه کار و فعالیت افراد بیشتر باشد اقتصاد جامعه شکوفاتر می شود.

قدیری ابیانه خاطرنشان کرد: بعضی از مردم به صورت ناآگاهانه ریشه بسیاری ازمشکلات اقتصادی را از دولت می دانند که این دیدگاه نادرست است.

وی افزود: اگر همه شهروندان جامعه وظیفه ای که برعهده دارند را به خوبی انجام دهند، شاهد پیشرفت و شکوفایی جامعه خواهیم بود.

این کارشناس برجسته مبارزه با فساد اقتصادی را یکی دیگر از راه های مهم در پیشرفت اقتصاد کشور اعلام کرد.

وی نقش نیروی انتظامی  در زمینه مبارزه با فساد را موفق ارزیابی کرده و اضافه کرد: پلیس در تحقق پیشرفت اقتصادی، نقش مهمی دارد که این مهم در سایه شجاعت پلیس که ازصفات اهل ایمان و پیروان انبیاء الهی است، محقق می شود.

۹۴/۰۵/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">