پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۴، ۰۸:۴۷ ق.ظ

۰

عربستان و اسرائیل به دنبال تضعیف مسلمین هستند

يكشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۴، ۰۸:۴۷ ق.ظ

رژیم آل سعود در عربستان حاکمیتی است که به واسطه انگلیس بوجود آمد و هدفش حذف و نابودی اسلام بود و اسرائیل نیز با همین هدف ایجاد شد که جهان اسلام را تضعیف و اسلام را نابود کند

دکتر محمد حسن قدیری ابیانه در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری قدس (قدسنا) ضمن اشاره به روابط ریاض و تل آویو گفت: رژیم آل سعود در عربستان حاکمیتی است که به واسطه انگلیس بوجود آمد و هدفش حذف و نابودی اسلام بود و اسرائیل نیز با همین هدف ایجاد شد که جهان اسلام را تضعیف و اسلام را نابود و سلطه یهود را بر منطقه هموار سازد.

وی تصریح کرد: هردو این رژیم ها نیز در حال حاضر تحت سلطه امریکا و تحت فرمان آن هستند و آل سعود همه منابع عربستان را در خدمت امریکا قرار داده است و برای ادامه بقای خود نیازمند سرکوب ملت خود و جلوگیری از حاکمیت ملتها در کشورهای همجوار و اسلامی است.

سفیر سابق ایران در استرالیا تاکید کرد: چنین حکومت قرون وسطایی از هر حرکت مردمی در جهان اسلام وحشتزده می شود و نگران است که این حرکت به داخل عربستان نیز سرایت کند و مردم وضعیت موجود را تحمل نکنند و خواستار مشارکت در حکومت شوند.

وی افزود: زمانی که مردم عربستان در حکومتداری مشارکت کنند ناقوس مرگ رژیم آل سعود به صدا در می آید و به همین دلیل نیز مقامات این رژیم با استفاده از منابع مالی گسترده ای که عربستان در اختیار دارد علیه ملتهای منطقه توطئه چینی می کند و این توطئه ها هم علیه ایران شیعه است و هم علیه عراق و هم مصر سنی و یا بحرین و یمن و فلسطین و سایر کشورها و در این مسیر همسو با آمریکا و رژیم صهیونیستی و انگلیس، منافع و اهداف مشترکی را دنبال می کنند.

کارشناس مسائل بین الملل گفت: هرچند رسما روابط دیپلماتیک بین عربستان و رژیم صهیونیستی برقرار نشده و سفیر نزد یکدیگر تعیین نکرده اند اما عملا این روابط پنهان وجود داشته و اکنون در رسانه ها اخباری را از دیدارهای بین طرفین منتشر می شود و این روابط تا جایی پیش می رود که اعلام می شود خلبانان اسرائیلی و ماموران صهیونیست به عربستان در تجاوز به ملت یمن کمک می کنند.

سفیر سابق ایران در مکزیک خاطر نشان کرد: چطور می شود سرزمینی که محل تولد پیامبر اسلام و محل بعثت و خانه خدا و حرم پیامبر در آن است به نام یک خاندان، آن هم آل سعود باشد. این اقدام خود ضد اسلامی است و اگر قرار باشد نام خاندانی در این سرزمین باشد باید نام خاندان پیامبر باشد.

مدیر تاسیس انجمن بین الملل نخبگان مسلمان افزود: باید دانست که رژیم صهیونیستی در حال تحکیم رژیم آل سعود است زیرا چنانچه این ثروت و قدرت در اختیار مردم عربستان قرار گیرد آنگاه وضعیت اسرائیل پیچیده تر از گذشته خواهد شد.

عضو شورای بین الملل پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی خاطر نشان کرد: این مطلب که اخیرا روابط علنی تری بین ریاض و تل آویو برقرار شده نشان از احساس خطر عربستان از وضعیت خود است و چاره ای جز ارتباط نزدیک با رژیم صهیونیستی متصور نیست.

کارشناس عالی امور استراتژیک  اظهار کرد: این در حالی است که سرنوشت خود رژیم صهیونیستی نیز محکوم به اضمحلال است و حتی پنتاگون و سیا پیش بینی کرده اند که تا سال 2025 رژیم صهیونیستی بر اثر بیداری اسلامی و در نتیجه مهاجرت معکوس صهیونیستها  از بین خواهد رفت و کسانی که از کشورهای دیگر به فلسطین اشغالی مهاجرت کرده اند تمایل بیشتری به بازگشت به کشورهای خود دارند.

دکتر محمد حسن قدیری ابیانه در بخش پایانی گفتگوی خود با قدسنا گفت: البته این روابط  منحصر به عربستان و رژیم صهیونیستی نیست و کشورهای دیگر مانند قطر و امارات نیز ملاقاتهایی داشته اند تا جایی که تصویر ملاقات امیر سابق قطر با لیونی وزیر امور خارجه سابق رژیم صهیونیستی در رسانه ها منتشر می شود.

http://tnews.ir/news/708446795352.html

۹۴/۰۶/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">