پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

جمعه, ۶ شهریور ۱۳۹۴، ۰۷:۵۱ ب.ظ

۰

اقتصاد استراحتی در کشور حاکم است

جمعه, ۶ شهریور ۱۳۹۴، ۰۷:۵۱ ب.ظ

خبرگزاری فارس: توهم درآمد کشور از فروش نفت باید برداشته شود/ لزوم شکل‌گیری جهاد اداری در کشورمحمدحسن قدیری ابیانه گفت: میزان بهره‌وری در کشور بسیار پایین و اقتصاد استراحتی در کشور حاکم است.

محمدحسن قدیری ابیانه ظهر امروز در همایش بسیج کارمندان استان مازندران در ساری، اظهار کرد: انقلاب اسلامی با پشتوانه مردمی به پیروزی رسید و با ادامه این پشتوانه توانست بر توطئه‌های گوناگون قدرت‌های خارجی و عوامل داخلی آنان از جمله جنگ تحمیلی، ترورها، تحریم‌ها و تلاش برای کودتا مقابله کرده و آنها را خنثی کند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر کشور نیاز به کار و تلاش و استفاده بهینه از منابع دارد که بتوانیم بر مشکلات از قبیل تحریم به خوبی مقابله کنیم.

وی تصریح کرد در ادامه با اشاره به برخی القائات درباره فروش نفت در کشور بیان کرد: در سال 91 که قیمت نفت در بودجه مصوب بیشترین رقم ثبت شد، در صورتی که درآمد نفت بین مردم تقسیم می‌شد، به هر نفر ماهیانه 67 هزار تومان می‌رسید.

قدیری ابیانه در ادامه با اعلام اینکه توهم قیمت درآمد نفتی در کشور باید برداشته شود، اضافه کرد: برای رفع مشکلات داخلی کشور نیاز است که عزم همه‌جانبه برای رفع مشکل در برنامه کاری قرار گیرد.

وی با بیان اینکه مشکلات اداری در کشور وجود دارد، ادامه داد: برنامه‌ریزی برای جهاد اداری از طریق اتخاذ استراتژی کاهش تقاضای سفر از طریق انجام امور اداری و مالی و اطلاع‌رسانی به ارباب رجوع باید در برنامه کاری قرار گیرد.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر بحث تکریم ارباب رجوع در ادارات باید در کاهش مشکلات اداری کشور در برنامه کاری قرار گیرد، بیان کرد: جهاد اداری در کشور باید شکل گیرد که مردم خودشان را واقعاً ارباب بر مدیران و مسئولان بدانند در صورتی که این موضوع در حال حاضر در کشور رعایت نمی‌شود.

قدیری ابیانه درباره بحث اقتصاد مقاومتی و اجرای آن در کشور یادآور شد: اقتصاد کشور در حال حاضر اقتصاد استراحتی است.

وی با اعلام اینکه میزان بهره‌وری در کشور بسیار پایین است، گفت: با بررسی که در سال 89 انجام شد، میزان کار مفید کارکنان دولت در ادارات تنها 64 دقیقه بود که در سال 92 به 22 دقیقه در روز رسید و این در حالی است که در کشور ژاپن هشت ساعت کار مفید در روز ثبت شد.

۹۴/۰۶/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">