پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۴، ۰۳:۱۵ ب.ظ

۰

قدیری ابیانه در گفتگو با ایران اسلامی: با توجه به مواضع ضد صهیونیستی، دفاع از حقوق بشر و مواضع ضد جنگ وی که چندین مرتبه نیز در مصاحبه با شبکه پرس تی وی بر مواضع خودش تاکید داشته است انتخاب جرمی کوربین یک گام مثبت در حزب کارگر محسوب می شود.
 
گروه سیاسی ایران اسلامی: با توجه به پیروزی جرمی کوربین در حزب کارگر در انگلستان و سابقه متفاوت وی نسبت به سیاستمداران قبلی انگلیسی مصاحبه کوتاهی با تحلیل گر مسایل بین الملل توسط خبرنگار ایران اسلامی انجام شده که متن مصاحبه به شرح ذیل است:

**با توجه به پیروزی آقای کوربین در انتخابات حزب کارگر روند تحولات سیاسی انگلستان در آینده را چگونه ارزیابی می کنید؟

با توجه به مواضع ضد صهیونیستی، دفاع از حقوق بشر و مواضع ضد جنگ وی که چندین مرتبه نیز در مصاحبه با شبکه پرس تی وی بر مواضع خودش تاکید داشته است انتخاب جرمی کوربین یک گام مثبت در حزب کارگر محسوب می شود. اما واقعیت این است وقتی افراد سالم تری به مناسب حکومتی در غرب می رسند آنچنان در محاصره سیستم آنجا قرار می گیرند که در نهایت جذب و هضم می شوند و کمتر می توانند تغییرات اساسی ایجاد کنند.

وی افزود: بدین صورت که قبل از دوران مسئولیت مواضع انقلابی می گیرند اما بعد از اینکه وارد سیستم می شوند سیستم آنها را متمایل به سمت خودش می کند و بعد از حکومت دوباره مواضع متفاوتی اتخاذ می کنند یعنی قبل و بعد از مسئولیت مواضع متفاوتی دارند. به طور مثال شاهد بودیم آقای کارتر در آمریکا قبل از دوران مسئولیت خود بر مواضع حقوق بشر تاکید می کرد اما بعد از به قدرت رسیدن از رژیم شاهنشاهی حمایت کرد و حتی مجوز کشتار مردم را صادر می کند و بعد هم در کشورهای مختلف جنایت می کند. اما بعد از حکومت دوباره شعارهای حقوق بشری را از سر می گیرد. و یا در زمان حکومت کارتر در زمان حکومت از اسرائیل حمایت می کند اما بعد از پایان دوران مسئولیت رژیم اسرائیل را با آپارتاید مقایسه می کند. لذا نمی توان خیلی امید داشت در انگلستان یک فرد با مواضع بهتر سیاست های انگلستان در قبال جهان را تغییر بدهد.

انتخاب چنین فردی بهتر از کسانی است که مواضع تندی علیه کشورهای مستقل دارند. نباید تصور کنیم با آمدن این فرد سیاست حزب کارگر کاملا تغییر کرده و  تصور کنیم سیاست های انگلستان تغییر پیدا میکند و به سیاست انقلابی تبدیل می شود.

**با توجه به سابقه مرگ های مشکوک در مورد سیاستمداران سالم تر در غرب آیا خطری آقای کوربین را تهدید می کند؟

صهیونیست ها در کشورهای غربی به تمام ارکان نفوذ دارند و برای رسیدن به منافع خود دست به هر جنایتی می زنند. اگر اسناد منتشره را مطالعه کنید می بینید سه ماه قبل از ترور کندی در حاشیه نامه ای که نوشته شده بود اسرائیل در صدد ساخت سلاح هسته ای است کندی نوشته بود "نباید به آنها اجازه ساخت سلاح هسته ای داد و باید در صورت عدم تمکین کمک های خود را به اسرائیل قطع بکنیم" شاهد هستیم سه ماه طول نمی کشد که کندی کشته می شود و وقتی قاتل او دستگیر می شود آن قاتل توسط یک صهیونیست کشته می شود و بعد آن صهیوینست هم کشته می شود. من معتقد هستم جان اف کندی توسط صهیونیست ها کشته شد و از آن به بعد چه معاون او و چه سایر روسای جمهور همواره در خط اسرائیل حرکت کرده اند. اگر اسرائیل لازم بداند دست به ترور رئیس جمهور آمریکا هم می زند .

یهودیان هموراه سعی داشته اند نفوذ خود را حفظ کنند. در کتاب مقدس یهودیان به نام تلمود آمده یهودیان حق ندارند با غیر یهودی ازدواج کنند اما به دختران زیباروی یهودی اجازه داده می شود که با ثروتمندان و قدرتمندان غیر یهودی ازدواج کنند تا از این طریق ثروت به یهودیان انتقال یابد. در بین یهودیان هم از نظر یهودیان یهودیت از مادر ارث می رسد. و این روشی است که در مورد شهید ادواردو آنیلی داشتیم.

قدیری ابیانه افزود: وقتی نوه ملکه انگلستان با یک دختر یهودی ازدواج می کند سرو صدای بسیار زیادی صورت می گیرد و وقتی فرزند آنها به دنیا می آید طوری تبلیغ می کنند که گویی یک نجات دهنده بشریت به دنیا آمده. اما این بخشی از قضیه است. این جزیی از نقشه صهیوینست هاست. اما اگر لازم باشد ممکن است شاهد قتل سایر اعضای خانواده ای باشیم که دختر یهوی با آنها و صلت پیدا کرده که البته آن را خودکشی، صانجه یا بیماری جلوه می دهند.

** تلاش برای استقلال اسکاتلند، مشکلات اقتصادی و اکنون یک نتیجه معنادار در انتخابات حزبی. انگلستان امروز با گذشته چه تفاوت هایی داشته است؟

وضعیت انگلستان امروز با گذشته متفاوت است در قدیم گفته می شد آفتاب در سرزمین ملکه غروب نمی کند. بعلت مستعمرات فراوان انگلستان مانند استرالیا و کانادا و در یک زمانی آمریکا! و جاهای دیگر اما امروز قطعا انگلستان موقعیت خود را از دست داده و نه تنها حرف اول را نمی زند بلکه به یک پیرو و دنباله روی آمریکا تبدیل شده، اما آمریکا هم در حال از دست دادن موقعیت خود است.

اصولا برای غرب این اتفاق افتاده و اقتصاد جهان از غرب به شرق دارد منتقل می شود و از طرفی بیداری اسلامی در حال اوج گیری است و کشورهای اسلامی که از یوغ غربی ها خارج شوند امکان بازگشت به شرایط گاستعماری برای آنها کمرنگ شده است. با توجه به اینکه در کشورهای غربی بار مشکلات اقتصادی را به دوش اقشار فقیر می اندازند شاهد هستیم اعتراضات اجتماعی بیشتر شده است.

 نقش فضای مجازی در شروع این اعتراضات بسیار مهم بوده و  امکان سانسور از طرف دولت های غربی کاهش یافته است. اینکه فردی مانند جرمی کوربین در حزب کارگر حائز اکثریت آرا می شود و ممکن است در آینده در مسند قدرت بنشیند نشانه تغییراتی در افکار عمومی هم هست و می توان از این تغییر استفاده کرد تا پیام های اسلام و جمهوری اسلامی را به گوش جوانان غربی برسانیم.      
۹۴/۰۶/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">