پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۱۶ ب.ظ

۰

مدیر تاسیس انجمن نخبگان جهان اسلام در گفتگو با صبح تفت گفت: رییس جمهور باید در سفر خود به نیویورک از ظرفیت سازمان ملل استفاده و دلیل وقوع این فاجعه و جنایت آل سعود را به شدت دنبال کند.

 

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا در گفتگو با خبرنگار صبح تفت، با اشاره به فاجعه اسفبار «منا» گفت: فاجعه منا نتیجه بی کفایتی آل سعود و بی توجهی شیوخ و شاهزاده ها نسبت به امنیت، جان وحقوق مسلمانان است.

«محمد حسن قدیری ابیانه» ادامه داد: اینکه راه عبور چند میلیون حاجی به خاطر ورود پسر شاه عربستان بسته شود و این کشتار را پدید آورد به هیچ وجه قابل قبول نیست و حکام آل سعود باید محاکمه شوند.

وی افزود: اقدام و برخورد عربستان در بعد از وقوع این فاجعه بدتر بود به گونه ای که عوامل امنیتی تا ساعت ها مانع امداد رسانی به مجروحان و انتقال اجساد شده اند.

کارشناس عالی مسائل سیاسی و فرهنگی  اظهار داشت: همین علمکرد بسیار نامطلوب آل سعود در بعد از وقوع این فاجعه باعث چندبرابر شدن تعداد فوت شدگان شده است.

قدیری ابیانه، با اشاره به نحوه انتقال جنازه ها و امداد رسانی به مجروحان گفت: همه جهان اسلام باید از این بی حرمتی ها و بی کفایتی ها مطلع شوند و چهره واقعی خادم الحرمین الشریفین را ببینند.

وی حمله وحشیانه آل سعود به یمن را یادآور شد و گفت: ماهیت آل سعود با جنایت و مسلمان کشی پیوند خورده همانگونه که چندین ماه  است مردم یمن را به خاک و خون می کشد.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: رییس جمهور باید در سفر خود به نیویورک از ظرفیت سازمان ملل استفاده و دلیل وقوع این فاجعه و جنایت آل سعود را به شدت دنبال کند.

دکترای علوم استراتژیک با بیان اینکه سعودی ها کفایت مدیریت حج را ندارند، خاطرنشان کرد: سازمان کنفرانس اسلامی با برنامه ریزی خود تدبیر اساسی برای مدیریت حج توسط چند کشور اسلامی بیاندیشد.

وی ادامه داد: دستگاه دیپلماسی کشور نیز باید در سطح سازمانهای بین المللی همچون کنفرانس اسلامی و جنبش غیر متعهد و همچنین روابط دوجانبه این موضوع را با کشورهای مختلف مطرح و پیگیری بکند.

قدیری ابیانه در پایان گفت: محکومیت جنایت آل سعود نباید فقط به دستگاههای دولتی محدود شود بلکه با محکومیت جهانی این اقدام یک دیپلماسی مردمی و عمومی را باید رقم زد.

۹۴/۰۷/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">