پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

سه شنبه, ۷ مهر ۱۳۹۴، ۰۵:۴۲ ق.ظ

۰

یک کارشناس عالی امور استراتژیک تاکید کرد که نفی جریان پررنگ نفوذی در رسانه‌ها زیبنده وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیست.

دکتر محمدحسن قدیری ابیانه در گفت‌وگو با خبرنگار کیهان با بیان اینکه دستگاههای اطلاعاتی برای نفوذ در عرصه‌های مختلف خود را به رنگ محیط درمی‌آورند، گفت: دستگاههای جاسوسی به نفوذی‌ها و عوامل خود کارت شناسایی نمی‌دهند.

مدیرکل اسبق اطلاعات و مطبوعات وزارت خارجه افزود: اما قطعا دستگاههای جاسوسی برای نفوذ و بوِیژه نفوذ در عرصه رسانه‌ها برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری می‌کنند.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا گفت: از نوع سیاست‌گذاری و جهت‌گیری یک رسانه و نوع قلم روزنامه‌نگاران می‌توان  به نفوذی بودن یا نبودن آن رسانه و عواملش پی برد.

وی ادامه داد: وقتی رسانه‌ای عینا مطالب رسانه‌های بیگانه را منتشر می‌کند و یا گروهی از اهالی رسانه با پول بیگانه به خارج از کشور گسیل می‌شوند تا دوره‌هایی را بگذرانند، قطعا برخی از اعضای این گروه یا برای دشمن قلم می‌زنند و یا خواهند زد.

قدیری‌ابیانه همچنین گفت: مطبوعات  مخالف اصولگرایی در کشور ما با هزینه‌های آنچنانی منتشر می‌شوند. خب هزینه آنها را کجا تامین می‌کند؟ البته برخی از اینها در مراحل بعدی تلاش می‌کنند هزینه‌هایشان را ازمحل بیت‌المال مسلمین تامین کنند مثل گرفتن آگهی‌های دولتی که رسانه‌های اصولگرا از آن محروم می‌شوند.

معاون اسبق ارتباطات و تبلیغات دولت، دخالت بیگانگان و نفوذی‌های آنها را در برخی رسانه‌ها، روشن توصیف کرد و گفت: وقتی مطالب  ضدایرانی رسانه‌های بیگانه در سطح رسانه‌های داخلی با نام دیگر منتشر می‌شود این یعنی فعالیت برای دشمن!

۹۴/۰۷/۰۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">