پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

سه شنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۲۳ ق.ظ

۰

تهران- ایرنا- مناظره عملکرد داخلی دولت یازدهم با حضور الیاس حضرتی مدیر مسئول روزنامه اعتماد و محمد حسن قدیری ابیانه از فعالان و استراتژیست های اصولگرا در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد.

به گزارش روز دوشنبه خبرنگار تشکل های دانشجویی ایرنا، مدیر مسئول روزنامه اعتماد در مناظره ای که به میزبانی انجمن اسلامی دانشجویان پیشرو دانشگاه تربیت مدرس در نقد عملکرد داخلی دولت یازدهم برگزار شده بود گفت: دولت تدبیر و امید مثل همه دول هم نقطه قوت دارد هم ضعف، اما مهمترین قوتش این است که از نظرات کارشناسی استفاده می کند.

الیاس حضرتی افزود: یکی از مهم ترین دروغ هایی که علیه دولت از تریبون ها مطرح می شود این است که آقای روحانی پیش از انتخابات وعده بهبودی اقتصاد کشور در طی 100 روز اول شروع کار خود را داد. دکتر روحانی وعده داد که طی 100 روز نخست گزارشی از وضعیت اقتصادی کشور ارائه دهد که به این قول خود عمل هم کرد و چه بسا اگر وی قبل از نامزد شدن از آنچه طی 8 سال قبل بر اقتصاد کشور گذشته بود اصلا کاندیدا نمی شد.

وی افزود: این دولت نه هاله نور دارد، نه از طرف امام زمان(عج) ماموریت دارد و نه نامه های وی به اوباما قرار است در مدارس و مهدکودک ها تدریس شود! این دولت کاملا زمینی است و عملکرد آن قابل ارزیابی.

نماینده ادوار مجلس عملکرد دولت در زمینه سیاست خارجی بسیارعالی خوانده و اظهار کرد: اما کارنامه دولت در زمینه اقتصاد چندان مطلوب نیست و باید با اصلاح قوانین بانکی بیمه ای، کارگری و پرسنلی و ... و فراهم آوردن فضایی امن برای سرمایه گذاری داخلی و خارجی زمینه رشد اقتصادی را به وجود آورد که لازمه آن همکاری قوای قضائیه و مجلس در این رابطه است.

این فعال سیاسی با انتقاد از مدیران ناهمسو با آقای روحانی کارنامه دولت در سیاست داخلی را ضعیف دانسته و اضافه کرد: شخص رئیس جمهور و دیدگاه ها هایش فوق العاده عالی و روشن است طوری که گاهی ما اصلاح طلب ها از ایشان می خواهیم کوتاه آمده و تند نرود. اما در مجموعه دولت و به خصوص در میان استانداران و فرمانداران افرادی بسیار ضعیف هستند که وجود آنان در دولت باعث گله افرادی که در زمان انتخابات از دکتر روحانی حمایت می کردند شده است.

دولت باید به جای آنها افرادی کارکشته و دنیا دیده را بگذارد که بر حوزه کاری خود مسلط باشند.

حضرتی سیل اتهامات وارده به روحانی و کابینه اش را بسیار شدید و غیر منصفانه دانست و گفت: به عنوان روزنامه نگاری که در سالهای اصلاحات نیز در جریان اتفاقات کشور بودم می گویم که هجمه ای که علیه دولت یازدهم شده به مراتب شدیدتر و غلیظ تر از آن چیزی است که علیه رئیس دولت اصلاحات و کابینه اش صورت گرفت.


**
چرا یارانه ثروتمندان قطع نمی شود؟

درجریان این برنامه محمد حسن قدیری ابیانه از استراتژیست های اصولگرا دیگر مهمان این برنامه با رد اتهامات مالی محمود احمدی نژاد گفت: هم دست ایشان و هم دست رئیس دولت اصلاحات از هر گونه آلودگی اقتصادی پاک است هر چند که در میان مدیران آنها آدم های فاسد هم بودند که نمونه آن پرونده کرسنت است.

وی افزود: متاسفانه شورای عالی امنیت کشور هرگونه بحث درباره کرسنت را قدغن کرده اما شما گزارش دیشب خبرگزاری فارس درباره این پرونده را بخوانید تا نسبت به آن مطلع شوید. سوال این است که چرا افرادی که در آن پرونده دست داشتند دوباره در دولت یازدهم پست گرفتند؟

قدیری ابیانه با متهم کردن دولت به هزینه کردن یارانه ها در جهت اهداف انتخاباتی گفت: مگر وزیر اقتصاد به درستی نمی گوید که روز پرداخت یارانه ها در هر ماه روز عزای تیم اقتصادی کابینه است پس چرا یارانه ثروتمندان حذف نمی شود؟

دولت ترس این را دارد که با این اقدام رای این طبقه را از دست دهد

وی افزود: چرا تمام رسانه های بیگانه بسیج شده اند که اصولگراها در انتخابات شکست بخورند؟ اینکه آقای ظریف به طور اتفاقی با اوباما دست داده باشد هیچ، ولی چرا عده ای از این بابت احساس خوشحالی و برایش برنامه ریزی می کنند؟ بعد از جنگ هم برخی مسئولان کشور مجبور شدند به عراق رفته و در کاخ ریاست جمهوری با صدام دست داده و مذاکره کنند چرا که لازم بود. ولی بعد از دست دادن با اوباما باید دستها را آب کشید نه اینکه دچار شعف شد.

**داور باید بی طرف باشد

الیاس حضرتی در پاسخ به اتهام پرونده کرسنت گفت: ای کاش آقایانی یک دور این پرونده را بخواند چرا که اطلاعاتش درباره آن فوق العاده ناقص است. در کرسنت داستان ها وجود دارد و من از آقای زنگنه گله دارم که چرا آنچه را طی این سالها در دلش پنهان کرده نمی گوید تا همه متوجه شوند چه خیانتی و توسط چه کسانی صورت گرفته است؟ من زنگنه را قوی ترین فرد در حوزه اداره صنعت نفت کشور می دانم و دست ایشان در داستان کرسنت پاک پاک است. از شورایعالی امنیت ملی هم می خواهم اگر واقعا محدودیتی در این رابطه وجود دارد آنرا بردارد تا وی و منتقدان وی بتوانند به راحتی درباره آن صحبت کنند و واقعیات بر افکار عمومی روشن شود.

وی ادامه داد: روحانی مخالفینی دارد که کمربسته اند تا به هر قیمتی شده دولت را زمین بزنند. نقد جانانه و مستدل دولت ها درست و لازم است اما اتهام زنی های دروغ نابجا است.متاسفانه در جامعه ما عرف این است که در دو سال پایانی هر دولت سیل اتهامات علیه آن شروع می شود ولی ایشان از همان ابتدا مورد تهمت و افترا قرار گرفت. ما با هم انقلاب کرده و با دشمن جنگیدیم و باید فرهنگ گفت و گو با یکدیگر را یاد گرفته و اختلاف نظر داشتن با یکدیگر را قبول کنیم.

حضرتی با اشاره به انتخابات پیش روی خبرگان و مجلس گفت: یادم هست سال 88 با یکی از فقهای شورای نگهبان صحبت می کردم. گفت در حال سفر به مریوان هستم تا در حمایت از آقای احمدی نزاد صحبت کنم. گفتم شما عضو شورای نگهبان و در مقام داور انتخابات هستید این کار را نکنید چرا که برای شورای نگهبان داستان می شود ولی نپذیرفت.

این فعال سیاسی افزود: در فوتبال هم می بینیم وقتی استقلال و پرسپولیس با هم بازی دارند داور بازی از رفتن به هتل تیم ها منع می شود تا شائبه ای پیش نیابد و اگر داوری قبل از بازی بگوید به طور قطع پرسپولیس پیروز است و در همان ابتدای بازی نیز 6 تن از بازیکنان استقلال را اخراج کند به طور یقین قضاوتش زیر سوال می رود. ما پیش از انقلاب آرزو داشتیم نهادی مثل شورای نگهبان باشد تا نگذارد در کشور قانونی علیه اسلام تدوین شود پس این شورا باید شان بالا و فراجناحی خود را حفظ کند و در جامعه آرامش و امنیت ایجاد کند.

حضرتی تصریح کرد: آنچیزی که شورای نگهبان را تضعیف می کند نه نقد من یا دیگری بلکه عملکرد این شوراست. این شورا از 4 ارگان نیروی انتظامی، دادستانی، ثبت احوال و پلیس بین الملل در مورد افراد استعلام می کند و کار وی داوری درباره نظرات این دستگاههاست نه جمع آوری اطلاعات درباره افراد.

دولت به اقتصاد مقاومتی عمل نکرده

محمد حسن قدیری ابیانه در پاسخ به حضرتی گفت: در کشور ما همه افراد موظف به تبعیت از اسلام هستند و حتی شخص اول مملکت هم نمی تواند خلاف اسلام عمل کند. در فتنه 88 مشخص شد که عده ای که خود را تابع جمهوریت معرفی می کردند به رای مردم تا وقتی اعتقاد دارند که خود رئیس جمهور شوند. آقای روحانی با 250 هزار رای بیشتر رئیس جمهور شد و ما پذیرفتیم ولی شما 11 میلیون رای را قبول نکردید. این شعارها دیگر رنگی ندارد.

وی ادامه داد: وقتی آقای روحانی گفت حتی آب خوردن ما هم وابسته به تحریم هاست دوستی گفت هیلاری کلینتون بعدها نوشت که با این حرف ما فهمیدیم که تحریم ها کارساز بوده و باید آنرا شدت دهیم. دولت روحانی همه تخم مرغ های خود را در سبد مذاکرات گذاشته و این فایده ای ندارد چون درآمد نفتی کشور خیلی کم است. دولت به اقتصاد مقاومتی عمل نکرده است.

در ادامه یکی از دانشجویان خطاب به وی پاسخ داد: روحانی با 250 هزار رای اختلاف رییس جمهور نشد بلکه فاصله رای وی با کاندیدای شما یعنی آقای جلیلی 15 میلیون رای بود.

http://217.25.54.55/fa/News/81804925/

ملاحظات: بنده پاسخ گفتم که فاصله رای آقای احمدی نژاد با 50 درصد آراء خیلی بیشتر از فاصله آرای روحانی با 50 درصد بود.

۹۴/۰۷/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">