پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

سه شنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۴، ۰۸:۵۶ ب.ظ

۰

قدیری ابیانهسفیر سابق ایران در استرالیا، مکزیک و گواتمالا در گفتگو با رهیاب: گفت: از نظر غربی ها تروریست های خوب کسانی هستند که مردم سوریه را به قتل می‌رسانند و تروریست های بد اقدام علیه غرب است.

محمدحسن قدیری ابیانه در گفتگو با رهیاب با بیان اینکه متأسفانه غربی‌ها قدرت تحلیل صحیح ندارند، اظهار داشت: این نداشتن قدرت تحلیل سبب شده که عاقبت کار خود را نسنجد و مقام معظم رهبری درباره حمایت غربی‌ها از گروهک‌های تروریستی به آنها هشدار دادند.

وی افزود: پیامبر گرامی اسلام (ص) 1400 سال پیش تأکید کرده بودند کسانی که شمشیر ظالم را تیز کنند خودشان گرفتار این شمشیر خواهند شد و این اتفاق بارها در دوران معاصر رخ داد و غربی‌ها از آن درس عبرت نگرفتند.
وی با اشاره به حمایت کویتی‌ها از رژیم بعث عراق در هنگام تحمیل جنگ به ایران اسلامی و هشدار امام خمینی (ره) به کویت عنوان کرد: همه دیدند که وقتی صدام از جنگ با ایران فارغ شد به سمت کویت هجوم برد. کویت گرفتار تعرض رژیم بعث عراق شد و این نتیجه حمایتشان از آنها بود.
وی با اشاره به ایجاد گروهک‌های تکفیری و به ویژه داعش توسط غربی‌ها بیان کرد: سلاح و مهمات داعش را غربی‌ها مهیا کردند و امروز به وسیله همان اسلحه‌ها مورد تهاجم قرار گرفتند. اما فرانسه هنوز تروریست‌های سوری را به 2 دسته خوب و بد تقسیم می‌کنند.
وی گفت: از نظر فرانسوی‌ها تروریست‌های خوب کسانی هستند که مردم سوریه را به قتل می‌رسانند و تروریست‌های بد اقدام علیه غرب است. با وجود انفجارهایی که در فرانسه رخ داد و وحشت مردم اروپا هنوز این کشورها سیاست قبلی خود در حمایت از تروریسم در کشورهای اسلامی دنبال می‌کنند.
وی با بیان اینکه غربی‌ها با وجود اینکه نتیجه حمایت از تروریسم را در حادثه پاریس دیدند اما هیچ گاه از خوی خود در حمایت از تروریسم دست نمی‌کشند، اظهار داشت: این حمایت ناشی از روحیه خود بزرگ بینی و خود برتر بینی غرب است.
وی عنوان کرد: آنها خود را به ندیدن دچار کردند و نمی‌خواهند حقایق موجود در جهان امروز را ببینند؛ گرفتاری امروز غرب به تروریسم ادامه خواهد داشت و عکس‌العمل آنها در برابر داعش را در پی دارد البته با از بین رفتن داعش گرفتاری آنها به پایان نمی‌رسد چرا که سیاست خصمانه غرب در حمایت از تروریسم ادامه پیدا می‌کند.
وی گفت: آنها دوباره گرفتار کسانی می‌شوند که امروز گوش به فرمان غرب در کشتن مسلمانان هستند. فرانسه پایگاه تروریسم است و یکی از گروهک‌های تروریستی مستقر در پاریس گروهک منافقین است.
وی افزود: منافقین هم روزی علیه غرب اقدام می‌کنند ولی غربی‌ها نمی‌توانند این موضوع را تحلیل کنند. گروهکی که به ملت خود خیانت می‌کند و منجر به شهادت 17 هزار نفر می‌شود و رژیم متجاوز بعث را در تجاوز به کشور خود کمک می‌کند، هیچ وقت نمی‌تواند دلسوز منافع غرب باشد.
وی بیان کرد: متأسفانه تبلیغات اسلام هراسی در فرانسه ادامه دارد و توهین به شعائر اسلامی در آنجا به ملاکی برای آزادی بیان عنوان می‌شود تا به مسلمانان توهین کنند. بعد از حوادث پاریس مسجد مسلمانان را به آتش کشیدند و آنها این مسیر را ادامه می‌دهند چرا که می‌خواهند حرکات تکفیری را به دین اسلام نسبت دهند.
وی عنوان کرد: اسلام ستیزی یک روش خبیثانه است که رسانه‌های غرب همواره آن را پیگیری می‌کنند در حالی که مسلمانان جنایات غربی‌ها را به حساب ادیان دیگر نمی‌گذارند.
۹۴/۰۸/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">