پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۴، ۰۱:۴۲ ق.ظ

۰

قدیری ابیانه گفت: بوکو حرام (تکفیری ها ) با جنایات متعدد درصدد جلوگیری از نفوذ تشییع در این کشور هستند و دست به جنایات فجیعی زده اند

 گروه سیاسی ««کمال مهر»؛»؛ دکتر محمدحسن قدیری ابیانه سفیر سابق ایران در استرلیا و مکزیک در خصوص جنایت دولت نیجریه بر علیه مسلمانان این کشور به خبرنگار سیاسی ما گفت: اخیراً شاهد راهپیمایی عظیم شیعیان نیجریه بمناسبت اربعین بودیم که تعداد بسیار زیادی در این راهپیمایی حضور داشتند و این راهپیمایی قدرت شیعیان را به نمایش گذاشت و موجب وحشت وهابیت شد.

وی در ادامه تصریح کرد: نیجریه کشوری بزرگ و پرجمعیت و دارای ثروت عظیم نفتی است و تشییع نیز در این کشور گسترش یافته است این در حالی است که وجود شیعیان در نیجریه موجب ثبات و امنیت در این کشور می باشد .

این کارشناس عالی اموراستراتژیک در خصوص خشم وهابیت از گسترش تشییع در این کشور خاطر نشان کرد: بوکو حرام (تکفیری ها ) با جنایات متعدد درصدد جلوگیری از نفوذ تشییع در این کشور هستند و دست به جنایات فجیعی زده اند.

وی افزود: متاسفانه دولت  نیجریه تحت سلطه عربستان و غرب و با حمایت این کشورها  دست به این جنایت بزرگ زده‌اند و مردم را مورد هجوم وحشیانه قرار داده اند و خونهای پاکی را بر زمین ریخته اند؛ و زکزاکی رهبر شیعیان  این کشور را مجروح نموده اند.

قدیری ابیانه در ادامه افزود: قطعاً دست اندرکاران این جنایت دچار عذاب الهی خواهند شد و البته این جنایات نمی تواند رشد تشییع را متوقف کند.

این استراتژیست با بیان اینکه،متاسفانه مجامع مدعی دفاع از حقوق بشر در قبال این جنایت سکوت کرده اند خاطر نشان کرد:این مجامع قتل عام شیعیان را با چشم باز و با وقحات تمام نظاره‌گر هستند، و اقدامی برای توقف و جبران آن انجام نمی دهند.

وی در ادامه تصریح کرد: زکزاکی هم اکنون در وضعیت وخیم جسمی به سر می برد و این وظیفه دستگاه دیپلماسی کشورمان را سنگین میکند که در این رابطه فعالیت کنند و این موضوع را در جوامع بین المللی مطرح کرده و اقدامات موثری انجام بدهند.

دکتر قدیری ابیانه در پایان تاکید کرد: باید همه ائم از اشخاص حقیقی و حقوقی و سازمانهای غیر دولتی برای انعکاس  این جنایت و معرفی آن به جهان تلاش کنند؛ و از این طریق با فشار بر دولت نیجریه مانع تکرار این نوع جنایات شوند.

http://kamalemehr.ir/news/1394/09/25/%D8%B1%D8%AF%D9%BE%D8%A7%DB%8C-%D8%B9%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D9%81%D8%A7%D8%AC%D8%B9%D9%87-%D9%86%DB%8C%D8%AC%D8%B1%DB%8C%D9%87-%D9%85%D8%B4%D9%87%D9%88%D8%AF-%D8%A7%D8%B3/

۹۴/۰۹/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">