پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۴۴ ق.ظ

۹

برای انتخابات از کاشان نامزد می‌شوم

شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۴، ۰۹:۴۴ ق.ظ

محمدحسن قدیری ابیانه در گفتگو با کاشان نیوز

برای انتخابات از کاشان نامزد می‌شوم

کاشان نیوز: انتخابات یک فرصت و یک شور و انرژی عمومی است که اگر به درستی از آن استفاد شود به خودی خود و بدون در نظر گرفتن این‌که چه کسی به مجلس راه پیدا می‌کند، می‌تواند نقش آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی موثری ایفا نماید.
کاشان نیوز به‌منظور آگاهی‌بخشی عمومی و تخصصی‌کردن مسائل حوزه نمایندگی تلاش خواهد کرد تا با نامزدهای محترم با هر گرایش و سلیقه تماس گرفته و فارغ از بحث‌های سیاسی، مسائل و مشکلات منطقه کاشان را بررسی نموده و در اختیار مخاطبین خود قرار دهد.

«محمدحسن قدیری ابیانه» اولین فردی است که نامزد شدن وی از حوزه کاشان و آران و بیدگل قطعی شده است. قدیری در گفت‌وگو با کاشان نیوز با اعلام قطعیت حضور خود در انتخابات پیش‌روی مجلس شورای اسلامی گفت: قصد دارم از حوزه انتخابیه کاشان، آران و بیدگل نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی بشوم. هرچند که در حوزه مسائل کلان کشور صاحب‌نظر هستم و به مسائل کلان کشور آشنا و مسلط می‌باشم، با این وجود در خصوص مناطق کاشان و منطقه نیز آشنایی داشته و صاحب‌نظرم.

قدیری: فرودگاه در کاشان جواب نمی‌دهد و این سرمایه‌گذاری به نتیجه نخواهد رسید

جابه‌جایی مسیر قطار سریع‌السیر از مسیر کاشان به دلیجان ناشی از ضعف نماینده و نهادهای دولتی شهرستان بود

وی اضافه کرد: بخشی از مسائل منطقه کاشان در سراسر کشور عمومیت دارد و بخشی از آن نیز مخصوص منطقه هست که با توجه به رفت و آمدهایی که به منطقه کاشان داشته‌ام، به آن واقف هستم و می‌توانم از ناحیه نمایندگی مجلس شورای اسلامی برای رفع آن اقدام کنم.
‌محورهای مهم نقطه‌نطرات آقای «قدیری ابیانه» که در گفت‌وگو با کاشان نیوز به آنها پرداخته شد از نظرتان می‌گذرد:

تعمیق گفت‌وگو با کار‌شناسی کردن مباحث انتخاباتی
قدیری ابیانه در پاسخ به پرسش مسائل و مشکلات منطقه و شهرستان و راه‌های برون‌رفت از آن کدام است اظهارداشت: بحران آب، مسائل اشتغال، مشکلات صنایع مختص کاشان نیست و در کل کشور عمومیت دارد ولی باید بگویم که من قوم‌گرا نیستم. قوم‌گرایی را بر اسلام‌گرایی ترجیح نمی‌دهم. و از طرفی دنبال این نخواهم بود که حقی را از یک منطقه بگیریم و به منطقه دیگری اختصاص بدهم ولی برای احقاق حق تلاش خواهم کرد.

فرودگاه کاشان یک سرمایه گذاری نادرست است
قدیری با تاکید بر این‌که فرودگاه در کاشان جواب نمی‌دهد و این سرمایه‌گذاری به نتیجه نخواهد رسید افزود: خطوط هوایی اگر زیان‌ده باشند، پرواز به کاشان نخواهند داشت. کاشان دو ساعت و نیم با تهران فاصله دارد. تردد زمینی به نفع مردم است. فرودگاه‌ها معمولاً حداقل دو ساعت معطلی دارند. باید این پول در مسائل دیگر شهرستان هزینه می‌شد. در نقلیه عمومی و در جاده‌سازی هزینه می‌شد.

جابه‌جایی مسیر قطار سریع‌السیر ناشی از ضعف نماینده و نهادهای دولتی شهرستان بود
من اگر نماینده دلیجان هم بودم، با تغییر مسیر قطار سریع‌السیر از کاشان به دلیجان مخالفت می‌کردم. این پول بیت‌المال است. باید مسائل کار‌شناسی و فنی آن به درستی مدنظر قرار گیرد. ما اجازه نداریم با فشار و لابی کاری را انجام بدهیم که هزینه‌های بالاتری دارد. همه مطالعات نشان می‌داد که مسیر کاشان به صرفه بود ولی در اثر ضعف نماینده وقت و نهادهای دولتی این اتفاق افتاد.

شهر شدن و استان شدن اگر خواست مردم است باید پی‌گیری شود
کل منطقه فکر می‌کنند که اصفهان حق‌شان را خورده است. آران و بیدگلی‌ها می‌گویند کاشانی‌ها حق ما را می‌خورند. راوندی‌ها هم چنین فکری دارند. باید بررسی شود این یک واقعیت است یا یک توهم. راوند می‌خواهد شهر بشود. اگر مصالح ایجاب می‌کند باید شهر بشود. و نماینده هم چون این مسائل یک درخواست مردمی و عمومی است وظیفه دارد پی‌گیری کند.

بحران آب کاشان جدی است
بی‌آبی یک مشکل جدی منطقه است. لازم است در هر منطقه متناسب با قابلیت‌های آن سرمایه‌گذاری کنیم. در کشاورزی باید ببینیم در چه محصولی سرمایه‌گذاری کنیم که سازگار با تنش‌های آبی و مقرون به صرفه باشد. لازم است که از سیستم‌های آب‌یاری تحت فشار استفاده کنیم. بانک لازم است تسهیلات مناسبی در این خصوص در اختیار کشاورزان قرار دهد.

اولویت‌های منطقه شناسایی شود
یکی از اولویت‌های نظام تحقق چشم‌انداز ۱۴۰۴ است. لازم است تمام توان کار‌شناسی همه دستگاه‌های منطقه و حکومتی و نیروهای بومی بسیج شود تا چشم‌انداز ۱۴۰۴ محقق گردد. لازم است این استراتژی و تعیین اولویت‌ها و تعیین روش‌ها و رسیدن به اهداف تدوین گردد. نقش نماینده در این خصوص حائز اهمیت است ولی همه ماجرا نیست. همه باید کمک کنند.

باید از ظرفیت بخش خصوص برای مشکلات مردم استفاده شود
در ایران همه به دنبال بودجه‌های دولتی هستند. ولی لازم است از ظرفیت بخش خصوصی برای رفع مشکلات منطقه و مردم استفاده کنیم. اگرچه ایام نوشتن بودجه در مجلس مانند شب قدر وضعیت اقتصادی است که نماینده در سطح کلان کار می‌کند و همچنین نسبت به منطقه تلاش می‌کند تا بودجه مناسبی را اختصاص دهد.

لینک کوتاه مطلب : http://kashannews.net/?p=51069

۹۴/۰۹/۲۸

نظرات  (۹)

۰۵ دی ۹۴ ، ۱۱:۱۴ یک ابوزیدآبادی

عرض خیر مقدم خدمت دکتر عزیز.

در دوره انتخابات قبل، حضرتعالی در شهر ابوزیدآباد بین نامزدها حایز اکثریت آراء شدید. ان شاالله در دوره پیش رو نیز مردم منطقه ابوزیدآباد به نامزد اصلح - دکتر قدیری ابیانه- رای خواهند داد.

۰۴ دی ۹۴ ، ۰۹:۴۶ رزاقی ابیانه
با سلام جناب آقای دکتر قدیریری عزیز برای شما که بحق کاندید اصلح در منطقه هستید ارزوی موفقیت دارم 
پاسخ:
سلام
لطف دارید
سلام علیکم    دوره قبل هم شما را از همه اصولگراتر میدانستیم و به شما رای دادیم    برای این دوره هم با اطمینانی بیشتر از قبل شما را از بقیه اصولگراتر و مجرب تر و باسابقه تر میدانیم و به شما رای خواهیم داد   
پاسخ:
سلام و تشکر
آقای دکتر سلام....امروز وقتی از ثبت نام شما خبر دار شدم خیلی خوشحال شدم چون واقعا شما بسیار شناخته شده تر و با تجربه تر از نامزد دیگری هستید که امروز از طرف اصولگرایان کاشان در فرمانداری کاشان ثبت نام کرد و اصلا مردم هیچ شناختی از ایشان ندارند....بمانید و بدانید مردم به لیستها و حزب ها رای نمیدهند بلکه مردم به چهره ها و سوابق خوبشان رای میدهند که شما دارای این امتیازات هستید .....روی ما اهالی محله عربها حساب کن که بزودی ستادی فعال برایتان خواهیم شد
پاسخ:
سلام
تشکر
منتظر تماس شما با ستاد خود هستم.
ضمنا ان شاالله مردم نسبت به نامزدهای دیگر هم شناخت کافی بدست آورند.
سلام
خسته نباشید.
عگس حضرت عالی را در وزارت کشور دیدم.
لطفا اعلام فرمایید در کدام شهر بیرای اعلام کاندیداتوری شرزکت کردید.
با تشکر
پاسخ:
سلام
از شهرستان های کاشان و آران و بیدگل
۰۱ دی ۹۴ ، ۲۳:۴۴ امین شفیعی
میدونم که این نظر رو چاپ نمیکنین ولی اینو بدونین که این دوره نباید میومدین. حداقل به اتحاد اصولگرایان احترام میذاشتین. من شما رو به عنوان یه فرد مومن قبول دارم. اما نباید شانس اصلاح طلبان رو با خرد کردن رای اصولگرایان افزایش میدادید.
پاسخ:
اتحاد اصولگرایان بر چه اساسی؟ 
آیا اتحاد نباید بر اساس اصول باشد.
رفیق بازی قومیت گرایی تعصبات فردی و جمعی ربطی به اصول ندارد.
مگر می شود یک جمعی که معدودی از اصولگرایان شهر کاشان را شامل می گردد بخواهد خود به تنهایی بدون مشارکت سایر اصولگرایان حوزه انتخابیه تصمیمی برای کل منطقه بگیرد.
ملاک ارائه ندهد و نمرات کمی برای ملاک ها نداشته باشد!
بعد بجای اینکه از نامزد ها تعهد بخواهند که مطیع ولایت فقیه باشند می خواهند قسم به قرآن بخورند که قسم به نظر شورای منوسب به اصولگرایان باشند. بنده برخی از اعضای این شورا را اصلا اصولگرا نمی دانم. برخی را هم افراد بسیار شریف می دانم.
راه حل وحدت حرکت بر مدار اصول است.
سلام آقای دکتر
خوش آمدید
واقعا که شما در شان یک نماینده مجلس و البته کاشان هستید
بین تامزدهای اصول گرا هرچه دقت می کنم هیچ کس در سطح شما نیست، ان شاالله اینا هم بقیه نامزدها و هم مردم بهش برسند و در عمل هم نشان دهند
موفق باشید
پاسخ:
سلام
انتظار مشارکت در معرفی را دارم
۰۱ دی ۹۴ ، ۰۷:۱۷ ناصح مشفق
تکلیف را که می دانیم، عرض کردیم نگرانی را چه کنیم؟
پاسخ:
راه حل مشخص است. باید اصلح را شناسایی کنید و او را به دیگران نیز معرفی فرمایید و در برنامه های معرفی به مردم نیز مشارکت  فعال داشته باشید. 

۳۰ آذر ۹۴ ، ۰۷:۳۰ ناصح مشفق
جناب آقای قدیری،ورود مجدد شما را به کاشان تبریک میگم.
بنده از منطق شما لذت می برم.وقتی با این منطق به مسائل منطقه (والبته کشور) نگاه می کنید منافع عموم مردم ایران را در نظر می گیرید نه مثل برخی نماینده های مجلس که فقط دنبال بودجه برای حوزه انتخابیه خودشون هستند. این شأن نماینده مجلس است که مسائل را ملی و حتی بین المللی ببیند.
نمونه اش این که فرودگاه را برای کاشان غیرضروری و عوض شدن مسیر قطار سریع السیر را اشتباه و اسفناک می دانید.
اما به هرحال نگران شکسته شدن آرای اصولگرایان و نیروهای ارزشی هستیم. نه ما بلکه همه دلسوزان!
با این نگرانی چه کنیم؟ شما بفرمایید.
پاسخ:
سلام
شما شرعا موظفید بررسی کنید از بین نامزدها اصلح را شناسایی و به او رای دهید و نیز برای معرفی و راهیابی وی به مجلس تلاش کنید. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">