پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۳ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۱۴ ق.ظ

۸

http://media.nasimonline.ir/original/1394/10/02/IMG11380328.jpgامروز محمد حسن قدیری ابیانه با رمز و ذکر مقدس یا زهرا (س ) وارد میدان انتخابات مجلس شورای اسلامی شد.
حضور وی در وزارت کشور بلافاصله در رسانه گروهی کشور منعکس گردید.
وی در جمع خبرنگاران گفت که از حوزه کاشان و آران و بیدگل به عنوان نامزد اصولگرا و ولایتمدار در انتخابات شرکت می کند.
دکتر قدیری بر ضرور رعایت اخلاق انتخاباتی در رقابت های انتخاباتی تأکید کرد.
وی گفت امیدوار است مجلسی اصولگرا و ولایتمدار و قوی تشکیل گردد.
دکتر قدیری تأکید کرد مجلس باید کشور را در جهتی که ایران بتواند در دوره پیچ تاریخی و دگرگونی جهان از تک قطبی به سمت جهان چند قطبی تقویت شود هدایت کند.
همچنین تحقق اقتصاد مقاومتی, عدالت و پیشرفت همه جانبه باید در دستور کار نمایندگان قرار گیرد.
دکتر قدیری ابیانه به تخلف دولت در انتخابات اخیر اشاره کرد و تأکید نمود که دولت برای حمایت از نمایندگان مورد نظر خود بودجه ای را که به مناطق مختلف اختصاص دارد توسط نمایندگان مورد نظر خود پرداخت میکند به نحوی که چک صادره از سوی دستگاه های دولتی را از طریق نماینده و دفتر او تحویل مسولین شهرها و روستاها میدهند که این امر خلاف قانون و نوعی فساد است که با هدف فریب مردم به نفع نامزد مورد نظر خود انجام میگیرد.
وی از وقوع چنین فسادی در حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل خبر داد و خواستار رسیدگی دستگاه های ذی ربط به این تخلف شد.
و

ی گفت چک هایی نیز از سوی سازمان انرژی هسته ای نطنز صادر شده که توسط نماینده تحویل مناطق مختلف حوزه انتخابی کاشان و آران و بیدگل شده است.
قدیری ابیانه گفت در کشورهای دیگر اگر مسولی به مردم دروغ بگوید ناچار به استعفا می شود. اما در ایران مدیران عالیرتبه دولتی به راحتی و به کرات به مردم دروغ میگویند. وی گفت اگر به مجلس راه یابد سعی خواهد کرد دروغگویی را برای گوینده دروغ هزینه ساز کند. 

وی گفت متأسفانه دروغ گفتن و وعده پوچ و بی پایه در تبلیغات انتخاباتی نیز رایج است و در بسیاری از موارد نامزدها برای کسب آرا مردم به آنها دروغ میگویند و وعده های مورد پسند عامه مردم را مطرح می سازند.
حسب اطلاع دکتر قدیری ابیانه با هدف طرح دیدگاه های خود در رسانه های گروهی کشور در تهران ثبت نام نمود. که البته چنین نیز شد.

۹۴/۱۰/۰۳

نظرات  (۸)

سلام خواستم به خاطر کاندید شدن دوباره تون در حوزه کاشان ازتون تشکر کنم در این برهه که اکثر اخبار برای کاشان نسبتا تلخه این خوشحال کننده ترین خبر برای من وخونواده مه .ان شاالله امسال با متحد شدن کاشانی ها رای بیارین وباعث افتخار این شهرستان بعد از سال ها رکود بشین .بعد از خدا امید وانتظار ما از شماست.
با تشکر
پاسخ:
سلام
و تشکر
اگر برایتان امکان دارد در ستاد فعال شوید.
۱۴ دی ۹۴ ، ۱۷:۲۲ اکبر ایرانپور
سلام
بنده بعنوان فردی بی طرف که حضور  هیچ یک از اشخاص نامبرده شده تاثیر مثبت یامنفی در زندگیم ندارد. از مردم محترم و مومن کاشان و آران و بیدگل سوالم این است آیا شخصیت انقلابی و دیپلمات آقای قدیری ابیانه با سطح بالایی از دانش در حوزه های سیاسی و اعتقادی و استراتژیک و طی نمودن مراحل تحصیلی در مراکز بین المللی و تجربیات و اندوخته ها و معلومات و محفوظات که از ایشان متفکری صاحب سبک ساخته تا جایکه عمده نظریات ایشان تولید خودشان است و نه عاریه ای با یک ارتشی که حداکثر  دانش سیاسی اش محصول اخبار روزنامه هاست در یک سطح قرار می گیرند.
مگر نه اینکه قرآن کریم می فرماید هل یستوی؟ آیا برابرند افراد عالم با افراد غیر عالم 
لذا شایسته است مردم مومن و فهیم کاشان نسبت به انتخاب فرد اصلح بیان قران و حجیت عقل و شان و جایگاه خویش را در نظر بگیرند نه رابطه قوم و قبیله که هم خیر دنیا دارد و هم خیر عقبا
                                                               والسلام 
سلام درمورداستان شدن کاشان چه میتوانیدبکنید برای مردم کاشان چه درسرداریدشما ادم خوبی هستید ولی انگارنمایندگان مجلس رابرای مخالفت باهمدیگروجناحی بودن درنظرمیگیرندولی درمجلس کسی به فکرمردم نخواهدبودایاشماهمهمین طوربرای بیکاری و.....خیلی واقعیعت ها
پاسخ:
سلام
تمام تلاشم را برای اجرای خواسته مردم منطقه انجام خواهم داد.
۱۳ دی ۹۴ ، ۲۳:۰۲ مهدی عبد
حضور شما در کاشان غنیمتی بزرگ هست مردم شهید پرور و غیور کاشان می دانند که اصلح کدام هست و عیار کدام کاندیدا در حد و اندازه  استان کاشان ، آران و بیدگل هست
عزیزم از همین لجظه با رمز یازهرا می خوای با تخریب دیگر نامزدها رای جمع کنی!!!! اینجوری روش رای آوردن نیست. لطفا خودت رو معرفی کن نه اینکه بخوای تخریب کنی.
اگه یادت باشه دور قبلی هم با گرانمایه همین کار رو کردی و البته موفق نبودی. احساس می کنم اگه رای بیاری با این کارا آدم درستی نباشی
پاسخ:
سلام
پس شما از یک نماینده انتظار داری در مورد تخلفات دولت کاری نکند. دخالت دولت در پرداخت وجوه به روستاها و ... از طریق نماینده خلاف قانون و تخلف و با هدفغ فریسب مردم برای جمع آوری رای برای نماینده های وکیل الدوله هست.
آیا وجوهات دولتی از طریق نماینده محترم فعلی به مراکز مختلف پرداخت نشده است؟ 
یکی از کارهایی که باعث شد بنده برای نامزدی مجلس ثبت نام کنم برخورد قاطع با هر نوع فساد و تخلف است.
البته حق روستاها خیلی بیش از این مبالغ هست. موضوع این است که این وجوه باید از طریق سیستم دولتی پرداخت شود.
اگر دولت منکر این موضوع است برود از بنده به دستگاه قضا شکایت کند. 
ضمنا حق هر شهروندی است که به این موضوعات اعتراض کند. چه نامزد باشد و چه نباشد.
آیا به نظر شما آدم درست کسی است که چشم بر تخلف و فساد بندد. 
ضمنا البته در دور قبل هم موفق بودم و رای اول شهر و شهرستان کاشان را بدست آوردم ولی موج قوم گرایی و هزینه میلیاردی در انتخابات در دوره گذشته جناب آقای منصوری را روانه مجلس کرد.
ضمنا انی بنده نبودم که جناب آقای گرانمایه را تخریب کردم. بلکه این ستاد ایشان بود که هرچقدر توانست با پخش شایعات بی اساس و دروغ و تهمت سعی کرد که مرا از دور خارج کند ولی تفاوت ارای زیادی پس بنده قرار داشت.
با سلام. بنده شخصیت و منطق شما را قبول دارم،دوره قبل هم با اعتقاد کامل،به شما رأی دادم اما پیشنهاد می کنم این دوره از حوزه تهران کاندیدا شوید. هم شأن خودتان بهتر حفظ می شود و هم رأی کاشان یکی می شود.
با عرض پوزش.
پاسخ:
سلام
از پیشنهاد شما متشکرم. ولی بنده مطابق با حقوق قانونی خویش و به درخواست جمع کثیری از اهالی کاشان و آران و بیدگل مجددا از این حوزه ثبت نام کردم.
اما یک سوال؟!
چرا فکر می کنید که با ثبت نام نکردن من در این حوزه شأن من حفظ خواهد شد؟:!
آِیا به این خاطر که در این خطه افراد بی دین و ایمان به تخریب شخصیت بنده می پردازند؟
یا اینکه شأن کاشان را پایین فرض می کنید؟
شءن کاشان بالاست و مردمی مؤممن دارد. لذا دارالمؤمنین نام گرفته است.
اما نگرانی من البته از برخی مدعیان دین داری است که بر خلاف آموزه های دینی معتقدند هدف وسیله را توجیه می کند و برای رسیدن به هدف خود هر روش ضددینی را مباح می شمارند. البته بنده آدمی نیستم که با این شانتاژها از میدان به در روم. 
این بار شانتاژ کنندگان را رسوا می سازم 
۰۳ دی ۹۴ ، ۰۲:۱۷ یک اصولگرای کاشانی
سلام
دفعه قبل به شما رای ندادم. اما اینبار به شما رای می دهم تا اینبار امثال منصوری رای نیاورند. 
خیلی های دیگر هم بر همین اعتقاد هستند. شما اصلح مقبولید و در رقابت با صالحین و برخی ناصالحین نامقبول
با انتخاب شما پیروزی را جشن بگیریم

با اینکه در دوره قبلی دیدیم که خرد شدن ارا بین شما و گرانمایه و هاشمی طاهری باعث روی کار اومدن اقای تیمسار شد 

ان شا الله این دوره دیگه کار رو تموم میکنیم گرچه اقای ساداتی نژاد هم کاندید شدند ولی هیچ نگرانی از طرف ایشون نیست چون که در بین توده مردم جایگاهی ندارند درصورتی که شما دوره قبلی یه تنه 33هزار رای اوردید

به هر حال اقای قدیری شما باید در درجه اول چارچوب گفتمانی خودت رو دقیقا در بخش های مختلف سیاسی فرهنگی اقتصادی و... روی کاغذ بیاری

و در مرحله بعدی از دل اون چارچوب گفتمانی برنامه های اجرایی تون رو در دو بخش ملی و منطقه ای به شکل مرتب روی کاغذ بیاری

از طریق شبکه های جوان حزب اللهی که اکثرا طرفدار شما هستند میتونید مسائل و مشکلات مناطق مختلف حوزه انتخابیه رو دریافت کنید
التماس دعا...
پاسخ:
سلام و تشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">