پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

شنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۲۷ ب.ظ

۰

آل سعود شیخ نمر رهبر شیعیان عربستان را اعدام کردقدیری ابیانه در گفتگو با بسیج پرس:  تاریخ : 12/دی/1394

بسیج پرس - یک کارشناس امور بین الملل درباره اقدام حکومت آل سعود و اعدام شیخ نمر النمر گفت: خون شهید نمر پایه های حکومت ظالمانه آل سعود را سست خواهد کرد.

به گزارش بسیج پرس؛ محمدحسن قدیری ابیانه سفیر سابق ایران در مکزیک و کارشناس امور بین الملل در گفتگو با خبرنگار سیاسی بسیج پرس درباره اقدام آل سعود مبنی بر اعدام شیخ نمر النمر از رهبران شیعه عربستان اظهار داشت: خون شهید نمر پایه های حکومت ظالمانه آل سعود را سست خواهد کرد و طومار این رژیم را فروخواهد پاشید.

وی افزود: جنایاتی که امروز توسط داعش و امثال آن بر سر مسلمانان منطقه اعم از شیعه و سنی می آید بر عهده عربستان سعودی است،‌ آل سعود همان آل یهود و عامل مصیبت عظمی جهان اسلام است.

قدیری ابیانه با اذعان به این امر که مجامع بین المللی هیچ گونه واکنشی به این اقدام آل سعود نخواهند داشت،‌ گفت: آل سعود با اطمینان از عدم عکس العمل مجامع بین المللی هر جنایتی که می خواهد مرتکب می شود،‌ به شهادت رسیدن شیخ نمر و دیگران با هماهنگی صهیونیست هاست.

وی افزود: تجاوز به یمن و کشتار زنان و مردان و کودکان و البته جنایت علیه بشریت در حالی صورت می گیرد که عربستان را به عنوان رئیس شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد برمی گزینند تا به جهانیان بفهمانند که امیدی به مجامع بین المللی نباید داشت.

این کارشناس امور بین الملل در پایان تصریح کرد: شمارس معکوس برای نابودی این رژیم مرتجع و قرون وسطایی آغاز شده و ملت های مسلمان به ویژه شیعیان بر مبارزات خویش ادامه خواهند داد.

۹۴/۱۰/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">