پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

جمعه, ۲۵ دی ۱۳۹۴، ۰۲:۵۱ ب.ظ

۰

خارج کردن قلب راکتور اراک مغایر شروط 9 گانه مقام معظم رهبری است/ با اقتصاد مقاومتی بدون هیچ امتیازدهی تحریم ها فرو می‌پاشید
کارشناس عالی امور دفاعی استراتژیک گفت: خارج کردن قلب راکتور اراک مغایر با شرایطی است که مقام معظم رهبری تعیین کرده اند و نیازمند توضیح بیشتر توسط مسئولین می باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دکتر محمدحسن قدیری‌ابیانه؛ کارشناس عالی امور دفاعی استراتژیک، در گفتگو با خاورستان، در رابطه با خارج کردن قلب راکتور اراک در زمانی که هنوز آمریکا به تعهدات خود عمل نکرده است، اظهار کرد: هنوز قرارداد جدیدی برای جایگرینی انجام نشده،که دولت قلب هسته ای اراک را برچیده است.

 وی افزود: این اقدام مغایر با شرایطی است که مقام معظم رهبری تعیین کرده اند و نیازمند توضیح بیشتر توسط مسئولین می باشد.

 کارشناس عالی امور دفاعی استراتژیک خاطر نشان کرد: طرف ایرانی برای رفع تحریم ها وارد مذاکرات شد اما جان کری و اوباما اقدام آمریکا در رسیدن به توافق را موجب حفظ تحریم ها دانستند.

 

  قدیری ابیانه با بیان اینکه اوباما در سخنرانی خود به صراحت عنوان کرد که دیوارهای تحریم در حال فروپاشی بوده و کشورهایی که از تحریم ایران ضربه می خورند آمادگی ادامه تحریم ها را نداشته اند، تصریح کرد: اگر ایران قدری بیشتر در مقابل تحریم ها مقاومت می نمود و به طور جد تحقق اقتصاد مقاومتی را در برنامه خود قرار می داد، بدون اینکه امتیازی به آمریکا داده شود تحریم ها قابل فروپاشی بودند.

 

وی گفت: بعد ار توافق برجام نیز شاهد تلاش آمریکا برای تشدید تحریم ها علیه ملت ایران بوده ایم که این تلاش ها بر خلاف روح و جسم توافق ها می باشد که به عنوان نمونه می توان به لغو ویزای اتباع کشورهایی است که قصد سفر به ایران را دارند.

 

کارشناس عالی امور دفاعی استراتژیک ادامه داد: این اقدام آمریکا به این معنی است که تجار و مقامات خارجی و توریست های کشورهای دارای قرارداد لغو ویزا با آمریکا باید از سفر به ایران خودداری کنند و این در حالی است که این قانون شامل خود آمریکا نمی شود و در حقیقت تلاشی است برای بدست آوردن بازار ایران برای آمریکا و هم پیمانانش.

 

قدیری ابیانه ادامه داد: از آنجا که ایران باید قبل از اینکه تحریم های آمریکا برداشته شود تعهداتی را بر عهده گرفته و آن ها را سرانجام نیز رسانده است، طبیعتا ایران از آن زیان خواهد دید زیرا آمریکا بدون عمل به نعهدات خویش، خواسته هایش را در رابطه با توانایی هسته ای با ایران بدست آورده است.

 

وی گفت: آمریکا قاعدتا در صورت عدم عمل به تعهدات خویش مورد اتهام افکار عمومی قرار حواهد گرفت اما توانایی رسانه ی آمریکا موجب خواهد شد تا ایران را به عنوان مقصر اصلی جلوه دهند.

۹۴/۱۰/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">