پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

شنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۴، ۰۳:۴۰ ب.ظ

۰

قدیری ابیانه گفت: دولت به هیچ وجه در زمینه انتخابات بی طرف نیست؛ دولت از بیت المال به نفع نامزدهای طرفدار خود سوء استفاده می کند و در این زمینه کارهای خلاف بسیاری انجام داده است.

به گزارش صاحب نیوز سفیر سابق ایران در مکزیک در گفتگو با نطنزنا اظهار کرد: بر طبق منویات رهبر معظم انقلاب بیشتر مشکلات داخلی و به ویژه معضلات اقتصادی مربوط به داخل کشور است و فقط درصد پایینی از آن به تحریم و عوامل خارجی مربوط می شود.

محمد حسن قدیری ابیانه افزود: دشمنان خارجی همیشه سعی کردند با توطئه های خود در حوزه های گوناگون و به خصوص در زمینه لقتصادی به نظام ما ضربه بزنند و یقینا اگر ما در بحث اقتصادی، به اقتصاد مقاومتی درست عمل کنیم ضمن اینکه خود را تقویت خواهیم کرد در مقابل تکانه های جهانی نیز مصون خواهیم ماند.

وی با تاکید بر اینکه دستاوردهای هسته ای و موشکی ما در اوج تحریم های خارجی شکل گرفت، گفت: در بعد بین الملل از اینکه ما با آمریکا مذاکره کردیم برای ما افتخار نیست، بلکه این افتخار نصیب آمریکایی ها شده است وگرنه ما در اوج تحریم ها همچنان با اقتدار در صحنه های مختلف ایفای نقش می کردیم.

قدیری ابیانه

این کارشناس مسائل بین الملل تصریح کرد: هر شخصی که مذاکره با آمریکا، گفتگو و همچنین قدم زدن با آمریکایی ها را یک افتخار می داند، این فرد هم می خواهد دشمن را بزک کند و هم اینکه نظام و کشور را دست کم گرفته است.

وی تاکید کرد: آنان که امروزه دولت های گذشته را در بحث مسائل اقتصادی مورد نقد قرار می دهند، همان کسانی هستند که با هدف بدتر شدن وضعیت معیشتی مردم به دشمن برای تشدید تحریم ها گرا می دادند و روزنامه های زنجیره ای و وابسته به خود را وادار می ساختند تا انگشت اتهامات را به سوی نیروهای ارزشی نشانه رفته و از این فضا در جهت فتح مجلس خبرگان و شورای اسلامی بهره ببرند، کما اینکه پیروزی روحانی در انتخابات نتیجه یکی از این دسیسه ها بود.

این کارشناس مسائل راهبردی و استراتژیک در پاسخ به این سوال که آیا دولت در زمینه برگزاری انتخابات بی طرف است اظهار کرد: دولت به هیچ وجه در این زمینه بی طرف نیست؛ دولت از بیت المال به نفع نامزدهای طرفدار خود سوء استفاده می کند و در این زمینه کارهای خلاف بسیاری انجام داده است.

وی به یک نمونه از این سوء استفاده ها اشاره کرد و گفت: نمونه بارز این خطا در کاشان نیز به وضوح پیداست؛ چک های صادره دولت دست نماینده است و او این چک ها را برای جلب رای مردم به مراکز مختلف می دهد.

قدیری ابیانه با بیان اینکه اگر چکی از مراکز دولتی صادر می شود باید توسط مقامات دولتی ارائه گردد، ادامه داد: نماینده با در دست داشتن چک های دولتی به مراکز مختلف می رود تا بتواند جلب محبت کرده و رای بیاورد؛ اینکار خلاف قانون و نوعی تبانی و توطئه است و مسلما در مناطق مختلف نیز این رویه نیز وجود دارد.

وی خاطر نشان کرد: این رویه یک تخلف مشهود و قابل پیگیری قضایی هم برای نماینده و هم برای دولت است.

۹۴/۱۱/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">