پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

جمعه, ۹ بهمن ۱۳۹۴، ۰۳:۵۱ ب.ظ

۲

سفیر سابق ایران در مکزیک گفت: مقامات اروپایی و آمریکایی به دنبال تشدید تحریم‌های ایران به بهانه‌های حقوق بشر، تروریسم و افزایش توان موشکی ایران هستند.

به گزارش سرویس سیاسی تفتان ما، محمد حسن قدیری ابیانه در گفتگو با صبح توس، با اشاره به اظهارات لوران فابیوس در مورد افزایش تحریم‌ها اظهارداشت: فابیوس در خلال مذاکرات نیز مواضعی سخت‌گیرانه تر از آمریکایی‌ها اتخاذ کرده بود چرا که وی شخصا یک صهیونیست است.

وی با بیان اینکه مقامات آمریکایی و اروپایی به دنبال افزایش تحریم‌ها هستند، ادامه داد: مقامات غربی به بهانه‌های حقوق بشر، تروریسم و جلوگیری از افزایش توان موشکی اقدام به افزایش تحریم‌ها علیه ایران می‌کنند.

قدیری ابیانه با اشاره به تعهدات برجام در خصوص برداشتن تحریم‌های ایران، تاکید کرد: حال نوبت آزمایش آمریکا و اروپا رسیده تا تحریم‌ها را لغو کنند اما آنها تحریم‌های جدیدی را به بهانه‌های واهی اعمال خواهند کرد.

این کارشناس مسائل سیاسی بابیان اینکه برخی افراد تصور می‌کنند با توافق برجام خصومت آمریکا و غربی‌ها با ایران تمام خواهد شد، تصریح کرد: این اشتباه فاحشی است که کسی تصور کند غرب دست از دشمنی با ایران برخواهد داشت.

قدیری ابیانه دوست پنداشتن غربی‌ها را نشانه عدم شناخت ماهیت حکام آنها دانست و خاطر نشان کرد: آمریکا و هم پیمانانش هیچ‌ گاه دست از دشمنی با ایران برنخواهند داشت و نه تنها این توافق بلکه هیچ توافقی بین ایران و آمریکا چنین قدرتی را نخواهد داشت.

۹۴/۱۱/۰۹

نظرات  (۲)

به گمان برخی اگر کسی برای رسیدن به جایگاهی در نظام برنامه ریزی کند مطلقاً مذموم است. در حالی که برنامه ریزی برای اهداف خوب داریم و برنامه ریزی برای اهداف بد. زمانی که آقای قالیباف برای انتخابات ریاست جمهوری نام نویسی کردند، برخی با استدلال به این که ایشان 8 سال است برای ریاست جمهوری برنامه ریزی می کند و بنابراین، فرد دنیادوست و ریاست طلبی است، سعی در ریزش آرای ایشان داشتند در حالی که برنامه ریزی ایشان برای توسعه و اشتغال و اعتلای جایگاه ایران در جهان بود، اما ... . آقای قدیری ابیانه نیز از جمله کسانی است که این چهار سال به حرف مردم کاشان گوش داد و جواب داد و دلسوزی کرد ... این چهار سال برنامه ریزی کرد برای پروسه ای که جایگاه کاشان را در سطح کشور بهبود ببخشد... برنامه ریزی کرد برای این که دیگر کسانی به اسم اصولگرا و در پشت چهره ی ارگان های محبوب کشور نتوانند از اعتماد مردم سوء استفاده کنند.... آیا این برنامه ریزی مذموم و نشان از ریاست طلبی ایشان است؟
سلام من دانشجوی دکتری علوم قرآن و حدیث هستم. دکتر قدیری ابیانه را در کاشان اصلح می دانم. او چهره ملی و بین المللی و ولایت مدار است؛ کسی که زمانی که سفیر تام الاختیار جمهوری اسلامی ایران در مکزیک و استرالیا بوده، به عنوان یک مبلغ تمام عیار اسلام صدها مسیحی را شیعه کرده است. درود بر مدافع ارزشها

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">