پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۴، ۰۳:۵۰ ق.ظ

۰

کارشناس عالی امور دفاعی استراتژیک گفت: حمله به شورای نگهبان و به شخص آیت الله جنتی جزء خط مش رسانه‌ای دیکته شده از خارج از کشور است.

دکتر محمدحسن قدیری‌ابیانه؛ کارشناس عالی امور دفاعی استراتژیک در گفتگو با خبرنگار خاورستان، اظهار کرد: آیت الله جنتی یک شخصیت فرزانه، استثنایی، متدین و عادل هستند و همواره رعایت قانون و رعایت عدالت مدنظر ایشان بوده است.

 وی ادامه داد: آیت الله جنتی فرد خداترسی هستند و خداترسی ایشان باعث می‌شود که تحت تاثیر فشارها قرار نگیرند.

 کارشناس عالی امور دفاعی استراتژیک افزود: حمله به شورای نگهبان و به شخص آیت الله جنتی جزء خط مش رسانه‌ای دیکته شده از  خارج از کشور است و در حقیقت برای حمله  به اسلام  و جمهوری اسلامی ایران نهادهای مهم و تاثیرگذار در اسلامیت نظام مورد هجوم قرار می‌گیرد.

 

قدیری ابیانه خاطرنشان کرد: حمله به شورای نگهبان حمله به اسلامیت نظام است چرا که شورای نگهبان حافظ اسلامیت قوانین است.

 

کارشناس عالی امور دفاعی استراتژیک بیان کرد: کسانی که مایل هستند که بر قدرت چنبره بزنند و کسانی که مایل هستند استیلای خود را بر منابع قدرت استمرار بخشند و یا به آن دست یابند اما صلاحیت لازم برای تصدی مناسب را ندارند و یا احراز نمی‌شوند و یا رد صلاحیت می‌شوند به جای اعتراف به نواقص خویش شورای نگهبان را مورد تعرض قرار می‌دهند.

 

قدیری ابیانه اضافه کرد: البته شورای نگهبان در فرصت کوتاهی ناچار به ارزیابی صلاحیت نامزدها است و حجم زیاد نام‌نویسی‌ها، فرصت کوتاه زمانی و محدودیت امکانات  امکان بروز اشتباه در قضاوت‌ها را ممکن می‌سازد که امر طبیعی است و این مسائل بار سنگینی را به شورای نگهبان تحمیل می‌کند که این موضوع نشان دهنده این است که قانون انتخابات در کشورمان نیاز به اصلاح دارد.

 

وی بیان کرد: باید امکانات بیشتر و نیز فرصت زمانی بیشتری برای امور لحاظ کرد چرا که حتی این فرصت کوتاه تبلیغاتی در مورد نامزدهای احراز صلاحیت شده صدق می‌کند.

 

کارشناس عالی امور دفاعی استراتژیک با بیان اینکه در برخی از مناطق ده‌ها روستا در یک حوزه انتخابیه قرار دارند و امکان حضور کاندیدا در فرصت هفت روزه تبلیغات در همه مناطق وجود ندارد، گفت: در انتخابات مجلس به دلیل تعدد نامزدها امکان اطلاع رسانی و مناظره تلویزیونی مانند انتخابات ریاست جمهوری  وجود ندارد و بنابراین قانون باید اصلاح شود.

 

قدیری ابیانه تصریح کرد: اگر فرد فاقد صلاحیت بتواند از فیلتر شورای نگهبان عبور کند  و فقدان صلاحیت وی در دوران تبلیغات و بعد مشخص گردد راهی برای رد صلاحیت آن فرد در آن مقطع زمانی برای شورای نگهبان پیش بینی نشده است و این امر باعث ورود تخلفات در زمان تبلیغات شده است و از مواردی است که نیاز به اصلاح دارد.

 

وی افزود: دخالت‌های دولت و هزینه کردن از بیت المال در حمایت از کاندیداهای وکیل الدوله از مواردی است که متاسفانه در جریان است و نمونه آن اختصاص مبالغ چند میلیاردی به نمایندگان اصلاح طلب و طرفدار دولت است و آن‌ها این مبالغ را درروستاها و مناطق به نام خود هزینه می‌کنند.

 

کارشناس عالی امور دفاعی استراتژیک ادامه داد: اصلاح طلبان در مورد کمک پنج میلیون تومانی معاون اول دولت گذشته جنجال به پا کردند اما چشم خود را بر هزینه چند میلیارد تومانی به نفع نمایندگان وکیل الدوله بسته‌اند.

 

قدیری ابیانه به کتاب خاطرات کلینتون اشاره کرد و گفت: وی در کتاب خود  از بودجه‌های کلان کشورهای غربی و نیروهای گسترده و آموزش دیده و صرف میلیون‌ها دلار توسط سازمان CIA سخن می‌گوید و می‌گوید که این افراد وارد عرصه انتخابات شده و درصدد شکست اصولگرایان هستند.

 

وی تصریح کرد: مردم باید هوشیار باشند وباید دست رد به سینه کسانی که کدخدا را مهم‌تر از خدا می‌دانند بزنند.

 

کارشناس عالی امور دفاعی استراتژیک خاطرنشان کرد: نفس سفر رئیس جمهور به ایتالیا و فرانسه بدون اشکال است و می‌تواند مفید باشد.

 

قدیری ابیانه اضافه کرد: باید در مورد قضاوت‌ها و توافقات بررسی دقیق صورت گیرد تا بتوان در مورد آن قضاوت کرد.

 

وی گفت:  همه کشورها خارجی در مکانی که رئیس جمهور قرارداد امضا کرد، حضور پیدا می‌کنند و قصد خاصی در تحقیر ایران وجود نداشته است.

 

کارشناس عالی امور دفاعی استراتژیک بیان کرد: در فرانسه رسم بر این است که رئیس جمهور در کاخ خویش از مهمانان استقبال می‌کند و ایران نیز همین روال را دارد.

 

قدیری ابیانه ادامه داد: حضور فابیوس به عنوان وزیر خارجه فرانسه در مراسم استقبال از رئیس جمهور  مطابق پروتکل فرانسه است و به معنای توهین و یاد دست کم گرفتن هیئت ایرانی نیست.

۹۴/۱۱/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">