پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

چهارشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۴، ۰۲:۴۴ ق.ظ

۵

رونمایی از رسوایی بزرگ انتخاباتی برای دولت تدبیر و امید

چک های دولتی در دستان نمایندگان مجلس برای بهره برداری انتخاباتی

انتخاب خبر: یک فعال سیاسی اصول گرا با اشاره به یک رسوایی بزرگ انتخاباتی برای دولت  تدبیر و امید گفت: تعدادی از مقامات دولتی چک هایی به رقم چند میلیارد تومان در اختیار نمایندگان وکیل الدوله و طرفدار خود قرار داده اند و دولت با پرداخت وجوه به روستاها و پروژه های مختلف، برای آنان کسب محبوبیت می کند تا آرای مردم را به نفع نمایندگان مدافع خود رقم بزند.

محمدحسن قدیری ابیانه در گفتگو با خبرنگار انتخاب خبر افزود: این درحالی است که بودجه دولتی باید توسط استانداری ها، فرمانداری ها، بخشداری ها و دهداری ها در پروژه ها صرف شود.

وی تصریح کرد: در حالی که اصلاح طلبان کمک 5 میلیون تومانی آقای رحیمی، معاون اول دولت گذشته به برخی از نمایندگان را برای تبلیغات انتخاباتی یک رسوایی بزرگ قلمداد می کردند و امروز آقای رحیمی به دلیل همین مسئله در زندان بسر می برد، دولت رقم های چند میلیارد تومانی را در اختیار نمایندگان طرفدار خود قرار داده است.

این فعال سیاسی اصول گرا تأکید کرد: به عنوان مثال، اکنون چک های سایت هسته ای نطنز در دستان تیمسار منصوری آرانی است که توسط او و دفترش در اختیار شوراهای شهر و روستا و نیز سایر مراکز قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه این یک فساد بزرگ و یک رسوایی عظیم برای دولت است، افزود: چرا اصلاح طلبان در برابر این فساد، سکوت کرده اند؟

قدیری ابیانه اضافه کرد: گفته می شود رقم چک های صادره از سایت نطنز که تحویل نماینده طرفدار دولت در حوزه کاشان و آران و بیدگل شده است، حدود 9 میلیارد تومان است.

این فعال سیاسی اصول گرا با طرح این پرسش که باید مشخص شود که چه مقدار وجوه دولتی در اختیار نماینده مزبور قرار گرفته است، تأکید کرد: همچنین باید مشخص شود که در چند نقطه از ایران، دولت به نمایندگان حامی خود چنین منابعی را برای بهره برداری انتخاباتی عرضه کرده است.

وی با دعوت از دستگاه قضایی برای رسیدگی به موضوع تأکید کرد: از همین جا از مقامات قضایی، سازمان بازرسی و دیگر مراکز مسئول می خواهم که این موضوع را به فوریت مورد بررسی قرار داده و آن دسته از مسئولان دولتی و نمایندگان خاطی را به دلیل این تخلف مالی و تبانی و فساد مورد بررسی و محاکمه و مؤاخذه قرار دهد.

این فعال سیاسی اصول گرا تصریح کرد: دستگاه قضایی کشور باید مشخص کند مقامات اجرایی مانند استانداران، فرمانداران، بخشداران و دهداران چه نقشی در این فساد داشته اند؟ و اگر این چک ها بدون اطلاع آنان توسط نماینده مجلس در منطقه هزینه شده است، چرا در برابر این تخلف سکوت کرده اند؟

محمدحسن قدیری ابیانه تأکید کرد: تمام مقامات و دست اندرکاران این فساد بزرگ انتخاباتی باید محاکمه و عزل شوند.

http://entekhabkhabar.ir/visitorpages/show.aspx?ItemId=7164,%201&isdetaillist=true 

۹۴/۱۱/۲۱

نظرات  (۵)

به نام خداوند مهربان
با عرض سلام خدمت دکتر قدیری عزیز
به نظر من شما یه پارتیزان فوق العاده حرفه ای و تیز هستید.
با سبک تبلیغاتی شما خیلی حال کردم با کمترین هزینه تبلیغات در بین نامزدهای دیگه و بیشترین تاثیر روی اذهان عمومی. نحوه ی نوشته شدن اسم زیبای دکتر قدیری در بین انبوه عکسهای نامزدهای دیگه که معلومه هزینه های زیادی کردن نشون از شم اقتصادی و شعور بازاریابی فوق العاده شما میرسونه. این تبلیغ منو یاد اون کتابفروشی کوچک بین دو تا از غول های کتابفروشی انداخت. بالای سر درش نوشت در ورودی. شما در ورودی مردم کاشان به مجلس هستید به خودم به عنوان یه جوان کاشونی افتخار میکنم که میتونم به دعوت شما لبیک بگم . دوستدار شما یکی از جوانان کاشان
۲۶ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۵۲ کانون فرهنگی مسجد صادقیه نیاسر
با اتکا به خداوند متعال و لبخند بر لبان نایب مهدی(عج) به یار صدیق رهبری و برای آبادانی منطقه کاشان وشهرهای مانند نیاسر به دور از جناح های سیاسی قدرت طلب و مزور از نامزدی متعهدانه جناب دکتر قدیری ابیانه رزمنده متعهد درصحنه های اقتصادی ودیپلماسی وسابقه درخشان استقبال می کنیم ودر روز7اسفند برای سرافرازی ملت ومنطقه کاشان به ایشان رای خواهیم داد .یقینا عزیزانی که با همین روش پا به عرصه انتخابات گذاشته اند به مصداق فرمایش مولا علی (ع) که اگر دیدید برای خدمت فرد لایق تری وجود دارد وشما مسئولیت را واگذار نکردید به جامعه اسلامی خیانت مرتکب شده اید وبدانید الحق والانصاف جناب قدیری شایستگی خدمت به مردم منطقه کاشان را دارد.
با سلام
آقای قدیری ممنون از صراحت گفتارتون واینکه شما رو به خدا یه بار پا پس نکشید که این قطعا به ضرر شهر ماست.

زنده باد صراحت و شجاعت!
دکتر قدیری ابیانه مبارزه با فساد را در منطقه کاشان از همین حالا شروع کرده است؛ انشاالله این آغاز مبارکی باشد برای از بین بردن فساد، رانت، بی عدالتی و پارتی بازی که منطقه کاشان و آران و بیدگل بیداد می کند.
اقای قدیری کانال تلگرام ستاد اقای ساداتی نژاد نوشته اصولگرایان کاشان با اصولگرایان تهران وارد بحث شدند تا شما را راضی کنند کنار بکشید

اقای دکتر این شورای مثلا اصولگرایی چرا دفعه قبلی بین حمایت از گرانمایه و هاشمی طاهری با هم رقابت کردند و کنار نکشیدند و دغدغه وحدت و... نداشتند اما حالا یاد وحدت افتاده اند؟

اقای قدیری گول نخورید و کنار نکشید این شورای اصولگرایان اگه رای داشتند باید هاشمی طاهری الان نماینده کاشون بود!

این ها وزنی ندارند زیاد هم لی لی به لالاشون نذارید....

شما میتونید به بحث کاشون و ارون خط بطلان بکشید و سبب وحدت دو شهرستان بشید

برای تبلیغ ستاد هم فراخوان بده ما رایگان در خدمتیم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">