پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۵، ۰۷:۲۷ ب.ظ

۰

آقای سیف بر خلاف قاعده دولت تدبیر و امید حقیقت را گفت/ کار دولت توجیه اقدام آمریکایی ها شده استسفیر سابق ایران در استرالیا گفت: فعلا کار دولت توجیه اقدام آمریکایی ها شده است که این اقدام مناسبی نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از خبرنگار  شبکه اطلاع رسانی مرصاد، اظهارات اخیر ولی الله سیف رئیس بانک مرکزی در خصوص بی نتیجه بودن برجام برای ایران چندمین اعترافی است که دولتی ها در خصوص برجام داشته اند.

 سیف تاکید کرده بود: «تقریباً هیچ چیز» از این توافق که در روز 16 ژانویه اجرایی شد عاید ایران نشده است. یکی از نیازهای ما برای اینکه بتوانیم به تأمین‌کنندگان (کالا) پول پرداخت کنیم تبدیل کردن ارز است . این، نیازمند دسترسی به نظام مالی آمریکا است.

 پیش از سیف نیز برخی از مقامات دولت یازدهم همانند علی اکبر صالحی اعتراف کرده بود که طرف غربی به تعهدات خود پایبند نیست.

 در همین خصوص محمد حسن قدیری ابیانه تحلیلگر مسائل سیاسی تاکید کرد که سیف واقعیت را گفته است و باید منتظر سرنوشت مشابه صالحی که روحانی با او برخورد کرد بود.

 

آقای سیف واقعیت را گفته است

 محمد حسن قدیری ابیانه در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی مرصاد، با اشاره به اظهارات اخیر سیف در بی نتیجه بودن برجام برای ایران اظهار داشت: آقای سیف طبق قاعده دولت تدبیر و امید نباید این حقیقت را برای مردم مطرح می کرد! و ما منتظر هستیم که با ایشان برخورد شود.

 وی افزود: آقای سیف واقعیت را گفته است و عملا باید گفت که این برجام دستاورد قابل عرضه ای نداشته است.

 این تحلیلگر مسائل سیاسی تاکید کرد: وقتی که ایران ابتدا همه آنچه که تعهد کرده انجام داده است و همه امتیازها را داده است دیگر طرف مقابل دلیلی نمی بیند که تعهد خود را انجام دهد.

 

کار دولت توجیه اقدام آمریکایی هاست

 قدیری ابیانه با بیان اینکه طرف مقابل به دنبال ایجاد مشکل برای کشور ما هست، گفت: آن ها دشمن هستند و از دشمن هم انتظاری جز این نیست اما متاسفانه دولت یکطرفه امتیازاتی را داده است و برای اینکه نزد افکار عمومی عملکردش زیر سوال نرود، فعلا کار دولت توجیه اقدام آمریکایی ها شده است که این اقدام مناسبی نیست.

 سفیر سابق ایران در استرالیا گفت: اگر کسانی مثل آقای صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی و یا آقای سیف بخشی از حقیقت را مطرح کنند با آن ها برخورد می شود.

منتشر شده در مورخ: 1395/01/29
۹۵/۰۱/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">