پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۱، ۰۹:۵۴ ق.ظ

۰

اخیرا اعلام شد که 10 میلیارد دلار ارز در اختیار مسافران ایرانی سفرهای خارجی قرار گرفته است.

از سوی دیگر برخی ها معتقدند که اکثریت سفرها به کشورهایی صورت می پذیرد که مرکز حشا بوده و با این هدف سفرها انجام می پذیرد. در این رابطه توجه شما را به مصاحبه ای در این رابطه جلب می نمایم.

آمار مسافرتهای خارجی ایرانیان

سالانه ۵ میلیون نفر از کشور به کشورهایی سفر می‌کنند که مرکز فحشا است و عمده افرادی که می‌روند جز برای فحشا خارج نمی‌شوند و اگر حداقل هر مسافر هزار دلار هزینه کند سالیانه ۵ میلیارد دلار از کشور برای فحشا هزینه می‌شود.

ایلنا: حجت الاسلام رحیمیان نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید معتقد است که سالیه ۵ میلیون نفر از ایران به کشورهایی سفر می‌کنند که مرکز فحشا است واگر هر مسافر فقط هزار دلار در راه فحشا هزینه کند سالیانه ۵ میلیارد دلار دراین راه هزینه می‌شود.

وی با اشاره به وضعیت نابسامان تورهای گردشگری گفت: امروز سالانه ۵ میلیون نفر از کشور به کشورهایی سفر می‌کنند که مرکز فحشا است و عمده افرادی که می‌روند جز برای فحشا خارج نمی‌شوند و اگر حداقل هر مسافر هزار دلار هزینه کند سالیانه ۵ میلیارد دلار از کشور برای فحشا هزینه می‌شود.

وی ادامه داد: عمده کار آژانس‌ها و تورهای مسافرتی نیز با همین هدف است و حتی روزنامه‌ها نیز برای آن‌ها تبلیغ می‌کنند و مخابرات نیز برای آن‌ها پیامک می‌فرستد و حتی این پیامک‌ها برای خود من نیز آمده است.

رحیمیان با مطرح کردن این پرسش که هزینه واقعی این تور‌ها بالا است ولی در کشور به صورت ارزان در اختیار قرار می‌گیرد گفت: به طور مثال برای من پیامکی آمده که اعلام کرده ۷ شب سفر در تایلند فقط ۴۹۷ هزار تومان حال باید پرسید در حالی که سفر به مشهد و یا به شهر دیگر هزینه‌ای به مراتب بیشتر از این مبلغ است باقی هزینه سفر به تایلند از کجا تامین می‌شوند من معتقدم باقی این مبلغ از‌‌ همان ۲۰ میلیارد دلاری که دولت آمریکا برای تهاجم فرهنگی ایران در نظر گرفته تامین می‌شود.

وی ادامه داد: در بخش جذب توریست نیز اگر سیاست ما این باشد که دستمان را تا ارنج عسل کنیم و در دهان غربی‌ها بگذاریم آن‌ها راضی نمی‌شوند و باز هم علیه ما مطلب می‌نویسند.

باید گفت که بخشی از این هزینه را دولت با ارائهارز ترجیهی با ارائه حدود 800 تومانیارانه به ازای هر دلار پرداخت می کند که همانطور که گفته شد ارز مصرفی برای سفرهای خارجی حدود 10 میلیارد دلار است.

دولت باید به فوریت از پرداخت ارز ترجیحی به مسافران خارجی خودداری کند. حداقل این است که اگر نتوانیم جلوی اینگونه مسافرت ها را بگیریم به آنها یارانه ندهیم.

۹۱/۰۴/۳۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">