پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

يكشنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۲:۲۸ ب.ظ

۰

بسیج پرس - یک کارشناس امور بین الملل درباره اقدام آمریکا برای اعزام نیرو به یمن گفت: دخالت مستقیم نظامیان آمریکا در یمن نشانه شکست عربستان سعودی در جنگ نیابتی است.

به گزارش بسیج پرس؛ محمدحسن قدیری ابیانه سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا و کارشناس امور بین الملل در گفتگو با خبرنگار سیاسی بسیج پرس درباره اقدام آمریکا برای اعزام ناو هواپیمابر «تئودور روزولت» به سواحل عدن و همچنین اعزام نیرو و 20 بالگرد به پایگاه نظامی در یمن اظهار داشت: دخالت مستقیم نظامیان آمریکا در یمن نشانه شکست عربستان سعودی در جنگ نیابتی است.

وی افزود: این امر نشان دهنده پیروزی مقاومت در برابر آن هاست اما دخالت نظامیان آمریکایی در یمن تجاوز به این کشور است و چون این دخالت علیه حق حاکمیت مردم این کشور و انقلاب آن هاست با مقاومت روبرو خواهد شد.

این کارشناس امور بین الملل ادامه داد: این تجاوز باعث شد عامل اصلی تجاوز عربستان و متحدانش به یمن یعنی آمریکا خود به طور مستقیم وارد صحنه شود، در حالی که در گذشته به روش های دیگری مانند کمک تسلیحاتی به سعودی ها از این تجاوز حمایت می کرد.

قدیری ابیانه تاکید کرد: این تجاوزگری نمی تواند مردم یمن را از مقاومت در مقابل تجاوز و دخالت خارجی و دفاع از تمامیت ارضی و حق حاکمیت خود بازدارد و آمریکا باید بداند که مقابله با یک انقلاب، نمی تواند منجر به نابودی آن شود.

این کارشناس امور بین الملل با اشاره به جنگ ویتنام بیان داشت: ظاهرا آمریکایی ها درس های شکست در ویتنام را فراموش کرده اند، آن ها باید منتظر بازگشت نیروهای نظامی خود در تابوت باشند.

سفیر سابق ایران در مکزیک و استرالیا در خصوص تصمیم آمریکا برای اعزام تفنگداران دریایی به عراق گفت: آمریکا حق دخالت نظامی در عراق و سوریه را بدون موافقت و مجوز دولت قانونی این کشورها را ندارد.

وی در ادامه تصریح کرد: آن ها که می گفتند دوران کشورگشایی و جنگ های نظامی به پایان رسیده است، آیا می توانند این حقایق را نادیده بگیرند.

قدیری ابیانه در پایان تاکید کرد: مبارزات انقلابی مردم سوریه، یمن، عراق، مصر و فلسطین فراز و فرود دارد اما دیر یا زود به نتیجه خواهد رسید، تمدن اسلامی رو به شکل گیری است و جهان اسلام به سوی شکل دهی قطبی بزرگ پیش می رود و همه این ها بر اثر بیداری اسلامی است که به اذعان دوست و دشمن ایران محور این تمدن و قطب رو به گسترش است.

۹۵/۰۲/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">