پاسخگویی اینترنتی به مردم توسط کشیک پاسخگو برای تسهیل امور ارباب رجوع
جمعه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۸:۲۹ ب.ظ
به نقل از فصل پنجم کتاب "برنامه جهاد اداری؛ نجات ارباب رجوع" نوشته دکتر قدیری ابیانه
پاسخگویی از منزل از طریق اینترنت و ایمیل و نیز پاسخگویی مکتوب به تماسهای تلفنی نیز از مواردی است که افراد در ساعات کشیک و البته غیر کشیک میتوانند به آن اقدام کنند. در این رابطه در قسمتهای بعدی توضیحات بیشتری داده شده است.
برای دانلود کل کتاب روی لینک زیر کلیک فرمایید:
http://bayanbox.ir/info/5965385482240382721/%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D8%AC%D9%87%D8%A7%D8%AF-%D8%A7%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C
۹۵/۰۲/۲۴