پاسخگویی مکتوب به مکالمات برای تسهیل امور ارباب رجوع
جمعه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۸:۳۴ ب.ظ
به نقل از فصل پنجم کتاب "برنامه جهاد اداری؛ نجات ارباب رجوع" نوشته دکتر قدیری ابیانه
به طور مثال اگر فردی خواستار دریافت اطـّلاعات یا فرمهایی باشد، فرد پاسخگو میتواند علاوه بر انتقال اطـّلاعات به صورت شفاهی آدرس تماس گیرنده را دریافت کرده و اطـّلاعات و فرمهای مورد تقاضای او را در اولین روز اداری برایش پست کند. در خصوص استفاده از پست در قسمتهای بعدی توضیحات بیشتری داده شده است.
برای دانلود کل کتاب روی لینک زیر کلیک فرمایید:
۹۵/۰۲/۲۴