بانک مرکزی اطـّلاعات برای تسهیل امور ارباب رجوع
جمعه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۸:۴۱ ب.ظ
به نقل از فصل پنجم کتاب "برنامه جهاد اداری؛ نجات ارباب رجوع" نوشته دکتر قدیری ابیانه
یک پایگاه اطـّلاعاتی مادر باید ارتباط این بخشها و سازمان دهی به اطـّلاعات را بر عهده گیرد، لذا مناسب است که "بانک مرکزی اطـّلاعات اداری" حکومتی تشکیل گردد و این بانک اطـّلاعاتی باید محور و هماهنگ کننده پایگاههای اطـّلاعاتی اداری کلیه دستگاهها باشد. مناسبترین سازمان برای این امر سازمان امور اداری و استخدامی کشور بود که اینک در سازمان مدیریت و برنامه ریزی ادغام شده است. لذا پیشنهاد میشود که این بخش، مسئول تشکیل بانک مرکزی اطـّلاعات اداری شود و مرکزی را در این ارتباط ایجاد کند.
فعالیت این سازمان فقط نباید به ارائه اطـّلاعت اینترنتی محدود گردد و باید انواع خدمات اطـّلاعرسانی را سازماندهی نماید.
برای دانلود کل کتاب روی لینک زیر کلیک فرمایید:
۹۵/۰۲/۲۴