پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

سه شنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۴۶ ب.ظ

۰

در دنیا قانون جنگل حاکم است نمونه آن هم شورای امنیت، چند کشوری که دارای بمب هسته ایی هستند و قدرت درندگی دارند و می توانند ظرف چند دقیقه انسانهای کره زمین را نابود کنند از حق وتو برخوردارند. در این جا هر کس قدرت درندگی بیشتری داشته باشد حرفش برو بیشتری هم دارد و قدرت بالایی هم برای به انجام رساندن کارهای خود دارد .

محمدحسن قدیری ابیانه در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی نما، در خصوص دزدی های آمریکا به بهانه های مختلف از اموال بلوکه شده کشورمان گفت: در دنیا قانون جنگل حاکم است نمونه آن هم شورای امنیت، چند کشوری که دارای بمب هسته ایی هستند و قدرت درندگی دارند و می توانند ظرف چند دقیقه انسانهای کره زمین را نابود کنند از حق وتو برخوردارند. در این جا هر کس قدرت درندگی بیشتری داشته باشد حرفش برو بیشتری هم دارد و قدرت بالایی هم برای به انجام رساندن کارهای خود دارد . 

وی ادامه داد:آمریکا هم همچون حیوانی وحشی و درنده به اموال سایر کشورها دست درازی می کند. هر چند قبلا هم احکام مشابهی در مورد ایران صادر شده بود اما با برجام این روند تشدید شد و با تبانی صهیونیستها؛ کنگره آمریکا؛ سنا و دستگاه قضایی بنا را بر مصادر اموال ایران گذاشتند تا پولی باقی نماند که بخواهند آن را به کشورمان پس بدهند. این ماهیت اصلی آمریکا است ، این همان کدخدایی است که بعضی به آن امید دوخته اند و آن را قوی تر از خدا می دانند! لذا ما باید بدانیم که این اقدام یک روند است و نه یک اتفاق.

دادگاه فدرال آمریکا هم همچنین علاوه بر صدور مصادره دو میلیارد دلاری اموال ایران حکم جریمه بیش از ده میلیارد دلاری برای کشور ما صادر کرده آن هم به دلیل ماجرای 11 سپتامبر که همگی به خوبی می دانند ایران هیچ نقشی در آن نداشته ، بلکه این کار توسط دشمنان انقلاب اسلامی صورت گرفته است. فلذا صدور چنین حکمی را نمی توان حکم قضایی نامید، بلکه یک حکم دزدی و سرقت خائنانه است.

سفیر اسبق ایران در استرالیا و مکزیک ادامه داد: اخیرا آقای جان کری گفته است مردم باید به نوه هایشان بگویند چگونه در یک جلسه توانستند نظرات خود را به هیئت ایرانی تحمیل کنند و آنها را وادار به عقب نشینی کنند. اما ما باید در مقابل این دزدی مقاومت کنیم و اموالمان را بازپس ستانیم. برخی ها در دولت گفتند عصر توافق با آمریکا فرا رسیده و عصر تعامل با آمریکا از دست آوردهای هسته ای هم بالاتر است و فکر می کردند که اگر با آمریکا بنشینند و گفت و گو کنند می توانند آمریکا را از خر شیطان پیاده کنند! این درحالی است که آمریکا خود شیطان است. آمریکایی ها عادت کرده اند همچون دراکولا با مکیدن خون ملت ها خود را سراپا نگه دارند لذا این روند ادامه خواهد داشت و ٱمریکایی ها تلاش خواهند کرد تا ایران هیچ نفعی از این برجام نبرد ، آنها همینطور امیدوارند با برقراری برجام دو، سه و چهار دست ایران را از هویت، ماهیت، توانایی ها و امکاناتش خالی کنند و روی خام خیالی دولت تدبیر و امید برای پیروزی خود و اهداف نامشروعش حساب باز کنند. 

قدیری ابیانه با بیان اینکه آمریکایی ها به دنبال این هستند وضعیت اقتصادی کشور را به سوی بحران پیش ببرند و معیشت مردم را سخت تر کنند و با تبلیغات خود حرکت های اجتماعی در کشور پیاده کنند و کشور را به سمت براندازی پیش ببرند، تصریح کرد: آمریکایی ها روی تنبلی اجتماعی و اسراف گری مردم ایران حساب باز کرده اند و معتقدند که کم کاری، تنبلی، مصرف گرایی و اسراف گری بی حد و حصر ایرانیان اوضاع اقتصادی کشورشان را طی یکی دوسال آینده بدتر خواهد کرد و مجموعه این امور ایران را وادار به دادن امتیازات بیشتر خواهد کرد و من معتقدم اگر این اسراف گری ها و کم کاری ها رفع نگردد و سبک اقتصادی و زندگی مردم اصلاح نشود و دولت تدبیر و امید دست از بی تدبیری برندارد و امید دشمنان را به وخامت اوضاع کمتر نکند، پیش بینی آمریکایی ها محقق خواهد شد. لذا تنها راه برون رفت از این مشکلات تحقق اقتصاد مقاومتی و پیروی همه مسئولان و مردم از رهنمودهای مقام معظم رهبری است، البته باید برای سلطه های مالی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی دشمن تدابیری اندیشیده شود که متاسفانه بنده امیدی به اصلاح روش این دولت ندارم.

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی ما هم در پاسخ به این دزدی های آمریکا باید زمینه را برای صدور هزاران میلیارد دلار احکام علیه آن ایجاد کند، گفت: باید از آمریکا بابت کارهایی که کرده دعای خسارت کرد مانند کودتا علیه دکتر مصدق و براندازی او، 25 سال شکنجه و کشتار مردم ازجمله در 15 خرداد، قحطی ایجاد شده در جنگ جهانی اول که منجر به کشتار ده ها میلیون نفر در ایران توسط متفقین شد، حمایت آمریکا از منافقین، گروه های تروریستی، حمایت آنها از صدام و کمک به ویرانی شهرها، کشتار مردم و آسیب دیدگی جانبازان بر اساس حملات صدام همه‌ی اینها باید در موضوع دادخواست قرار بگیرد. اما در اینجا باید این نکته ذکر شود که قربانیان این امور باید از آمریکا به عنوان شاکی خصوصی به دستگاه قضا شکایت کنند و برای هر نفر تقاضای خسارت چندصد میلیون دلاری کنند نه اینکه مطابق با دیه ایران بخواهند از آمریکایی ها دیه بگیرند. خود آمریکایی ها برای هر یک از تبعه های خود که حتی مدتی در گروگان بودند و زنده و سالم به منزل باز گشته بودند احکام 300 میلیون دلاری وضع کرده بودند. لذا برای هر کدام از جانبازان یا شهدا که در 15 خرداد یا جنگ تحمیلی یا ترورها چه توسط منافقین و چه توسط رژیم شاه یا سایر عناصر آسیب دیده اند باید تقاضای خسارت کنیم. حتی ما باید کمک کنیم تا مظلومین سایر کشورها نیز چه در دادگاه ایران چه جهان و چه کشور خود علیه آمریکا اقامه دعوی کنند.

وی ادامه داد: از آنجا که رژیم آمریکا اسرائیل را مورد حمایت قرار داده، تمام قربانیان کشورهای لبنان و فلسطین باید تقاضای خسارت کنند, مردم یمن باید از عربستان و کشورهای همراهش و هم از آمریکا ادعای خسارت کنند. مردم افغانستان ، پاکستان و عراق که در بمب باران ها جان خود را از دست داده اند باید تقاضای غرامت کنند مردم سوریه باید بابت حمایت آمریکا از تروریست ها و گاه مداخلات مستقیم در ویرانی کشورشان تقاضای غرامت کنند. باید آمریکا در همه ابعاد مواجه با سیل شکایات از خود شود مردم ژاپن و ویتنام هم باید برای طرح شکایت از آمریکا هدایت شوند. صهیونیست ها هنوز هم در حال دریافت غرامت از آلملان بابت آنچه هولوکاسیت می نامند هستند در حالی که هولوکاست اصلی در بمباران هیروشیما و ناکازاکی صورت گرفته که مردمش در عرض چند ثانیه در آتش هسته ای سوختند در صورت صدور احکام قضایی و دستور قوه قضاییه به مصادره کشتی های آمریکایی در خلیج فارس هر زمان شرایط فراهم شود مسئولین نظامی ما خواهند توانست نسبت به اجرای آن اقدام نمایند.

آمریکایی ها از بیم چنین اقدامی مجبور خواهند شد کشتی های با پرچم آمریکا را اسکرت نمایند و خود این موضوع برای آنان هزینه بسیار گزافی خواهد داشت که خسارتی بیش از 2 میلیارد دلار را در پی خواهد داشت ضمن اینکه حضور آنان، کشتی هایشان را در تیررس موشک های ضد کشتی ما قرار خواهد داد البته این آغاز جنگ نیست اما آنان باید بدانند که نظام جمهوری اسلامی ایران با وجود ولی فقیه تسلیم آمریکا نخواهد شد هر چند رئیس جمهور و یا دولت همسویی نکنند.

۹۵/۰۳/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">