پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

پنجشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۵، ۰۷:۲۴ ب.ظ

۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، دکتر محمد حسن قدیری ابیانه عضو انجمن علمی علوم راهبردی صبح امروز (6 خرداد) در جلسه آگاه سازی سیاسی که در محل آمفی تئاتر پایگاه یکم رزمی هوانیروز کرمانشاه برگزار شد با اشاره به مقوله مهم اقتصاد مقاومتی با توجه به نام گذاری شعار سال، اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی متأسفانه در روند زندگی امروز ما به طور عملی صورت نمی گیرد.

 وی با اشاره به اینکه ایران بیشترین مجموعه منابع انرژی را در اختیار دارد، گفت: ایران همچنین از کشورهای وسیع جهان به شمار می رود و جای سؤال دارد که با وجود این میزان درآمد بالا چرا باید در جامعه مشکلاتی وجود داشته باشد؟

 عضو انجمن علمی علوم راهبردی تصریح کرد: در دین مبین اسلام نیز سفارش شده که ثروت خود را با فقرا و علم خود را با علما مقایسه کنید.

 به گفته قدیری ابیانه، برای انجام دادن کارها و رفع مشکلات هر فردی در هر مقامی ابتدا باید از خود آغاز کند و در هر جایی که خدمت می کند بدون بهانه ای ضمن استفاده بهینه از منابع و پرهیز از اسراف در راه برطرف کردن مشکلات گام بردارد.

وی اضافه کرد: ما دچار توهم نفتی شده ایم، چراکه سهم هر ایرانی در بهترین حالت و بالاترین فروش 67 هزار تومان در هر ماه بوده است اما تصور مردم خیلی بزرگتر از این رقم است.

 وی با بیان اینکه دشمنان با ایجاد تفرقه در بین اقوام و مذاهب درصدد تجزیه کشورهستند، افزود: در این راستا باید هوشیار باشیم.

عضو انجمن علمی علوم راهبردی، یکی از آثار توهم را فساد عنوان کرد و گفت: با ایجاد توهم اینکه ثروت و درآمدهای نفتی کشور بالا بوده فساد افزایش می یابد.

 

قدیری ابیانه گفت: تنبلی اجتماعی در ایران یکی دیگر از آثار توهم است که مردم انتظار دارند دولت نیازهای آنها را برطرف کند در حالی که بیش از هشت سال درآمد نفتی که در بودجه امسال پیش بینی شده دولت بدهکار است.

۹۵/۰۳/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">