پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

دوشنبه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۵، ۰۵:۴۳ ب.ظ

۰

یک کار‌شناس مسائل اقتصادی گفت: اقتدار به دست آماده از خون هزاران شهید، نخبه و متخصص به پای اقتدار امروز کشور صرف شده است و در حال حاضر حفظ آن باید با اقتصاد مقاومتی به ثمر بنشیند.

به گزارش سرویس بسیج جامعه پزشکی خبرگزاری بسیج، محمد حسن قدیری ابیانه، کار‌شناس مسائل اقتصادی گفت: ما همیشه ادعای ولایی بودن را داریم پس باید پای حرفمان بایستیم و وقتی امام خامنه‌ای می‌گویند مشکلات اقتصادی کشور را از درون درست کنید باید از درون اصلاح شویم.

وی افزود: چرا که وقتی در داخل کشور بازار مصرف  با بازار تولید همخوانی داشته باشد قطعاً قدم‌های موثری در این راه برداشته خواهد شد و به نوعی می‌توانیم بازارهای خارجی را نا امید کنیم و با این کار هم اشتغالزایی صورت می‌گیرد هم در بازار جهانی حرفی برای گفتن خواهیم داشت.

 

این کارشناس مسائل اقتصادی با بیان اینکه دشمن بارها و بارها با توطئه‌های مختلف در حوزه های گوناگون به ویژه عرصه اقتصادی خواهان ضربه زدن به ما بوده است، تصریح کرد: حال اگر ما بتوانیم راهکارهای مناسبی برای مقابله با آنها داشته باشیم قطعا از پس آنها بر خواهیم آمد.

 

وی با بیان این مطلب که هر زمان که تحریم شدیم به موفقیت قابل توصیفی دست یافتیم، گفت: امروز نیز همین گونه است، باید خود را به جهانیان نشان بدهیم و با افتخار ایرانی بودن خود را به رخ تمام دنیا بکشیم.

 

قدیری ابیانه، تصریح کرد: اقتدار به دست آماده از خون هزاران شهید، نخبه و متخصص به پای اقتدار امروز کشور صرف شده است و در جال حاضر حفظ آن باید با اقتصاد مقاومتی به ثمر بنشیند تا همانطور  که نسل‌های آینده خود را از دست درازی مزدوران در هشت سال دفاع مقدس دور کردیم در حوزه اقتصادی هم آنها را بیمه کنیم.

 

این کارشناس مسائل اقتصادی گفت: مسئولین بهتر است به جای اینکه تقصیر را به گردن دیگران بیندازند به فکر راه و چاره‌ای مدبرانه باشند تا کشور را از این عرصه نیز سربلند بیرون آورند.

۹۵/۰۳/۱۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">