پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

پایگاه شخصی دکتر محمد حسن قدیری ابیانه

دکترای علوم استراتژیک با گرایش مدیریت استراتژیک، معمار پایه یک و عضو نظام مهندسی، مدیر انجمن نخبگان جهان اسلام، سفیرسابق در مکزیک و استرالیا

اطلاعیه : جهت عضویت و مطالعه مطالب، به آدرس ghadiri1404@ در تلگرام، بپیوندید
محمد حسین قدیری ابیانه
فیلم معرفی قدیری ابیانه در کادر زیر:
Loading
پیوندها
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
محمد حسین قدیری ابیانه
آخرین نظرات

سه شنبه, ۱ تیر ۱۳۹۵، ۰۱:۱۸ ب.ظ

۰

دور کردن سایه جنگ از کشور با مذاکرات هسته ای خلاف واقع است
کارشناس مسائل استراتژیک ادعای دور کردن جنگ از کشور با مذاکرات هسته ای را خلاف واقع دانست و بی فایده بودن مذاکره با آمریکا را ارمغان بزرگ مذاکرات هسته ای ذکر کرد.

محمد حسن قدیری ابیانه کارشناس مسائل استراتژیک در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، در رابطه با مذاکرات هسته‌ای و دستاوردهای آن، گفت: مذاکرات هسته ای قطعا بدون دستاورد نبوده و بزرگ ترین دستاورد این است که مذاکره با امریکایی ها بی فایده است.

 

وی در ادامه با بیان این‌که آمریکا و 5 کشور دیگر به اجرای برجام متعهد شده اند ولی عملا از انجام آن طفره می‌روند، ابراز داشت: متاسفانه برخی از مقامات دولتی که مرتب وعده می‌دادند که با برجام مشکلات حل خواهد شد بعد از گذشت مدتی فهمیده‌اند که ادعاهای آمریکا وعده تو خالی بوده ولی به نفع خود نمی‌بینند که به این اشتباه اعتراف ادعا کنند.

 

قدیری ابیانه با اشاره به این‌که برخی از این مقامات این مسأله را توجیه می‌کنند، تصریح کرد: این افراد به نوعی سعی می‌کنند خود را از خطایی که صورت گرفته تبرئه کنند و البته تیم مذاکره کننده همانطور که رهبر معظم انقلاب هم به آن اشاره کرد تلاش خود را کردند ولی فریب کاری دشمنان ما این تلاش ها را بی ثمر گذاشت.

 

وی با تأکید بر این‌که آمریکایی‌ها از روز اول به قصد فریب وارد دور مذاکرات شدند، اظهار داشت: آنها طرف ایرانی را با فریب مجبور به عبور از خط قرمز کردند و طرف ایرانی نتوانست بر سر خطوط قرمز پایدار بماند و باید برای این‌که این اتفاق نیفتد مذاکرات را رها می‌کرد.

 

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان این‌که مسؤولان دولتی و افراد مذاکره کننده ادعا می‌کنند که امضای برجام ایران را از جنگ دور کرده است، ابراز داشت: همه شاهد هستند که آمریکا در موقعیتی نبود و نیست که بخواهد که جنگ جدیدی را در منطقه شروع کند و بنابراین جلوه دادن دور شدن ایران از جنگ با آمریکا به عنوان یک دستاورد برجام بر خلاف واقع است.

 

کارشناس مسائل استراتژیک در ادامه افزود: ارزیابی دشمنان ما این است که وضعیت اقتصادی ما مطلوب نیست و به مرور زمان ایران ناچار خواهد شد امتیازات بیشتری هم بدهد؛ البته اگر اقتصاد مقاومتی در کشور عمل نشود پیش بینی آنها در قبال وخامت اقتصادی در کشور محقق خواهد شد؛ از این رو همه باید بدانند که تنها راه بهبود وضعیت اقتصادی و ناامید کردن دشمن تحقق اقتصاد مقاومتی است.

 

قدیری ابیانه در پایان تحقق اقتصادی را مشروط به تلاش همه مردم و مسؤولان نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: متاسفانه دولت علی رغم این‌که اعلام می‌کند که راهکار اقتصاد مقاومتی را در دستورالعمل کاری خود قرار داده است در انجامش تعلل می‌کند و گاهی هم در جایی مشاهده شده است که کارشکنی‌هایی نیز صورت گرفته که اثر گرفته از ارجح بودن منافع حزبی بر منافع ملی است.

۹۵/۰۴/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">